ضروری ترین مکمل های بدنسازی در داروخانه آنلاین مثبت سبز

ضروری ترین مکمل های بدنسازی در داروخانه آنلاین مثبت سبز

ضروری ترین مکمل های بدنسازی

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل ضروری ترین مکمل های بدنسازی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل ضروری ترین مکمل های بدنسازی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل ضروری ترین مکمل های بدنسازی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

دونستن ضروری ترین مکمل های بدنسازی امریست مهم، چون بیشترین عضله سازی به هنگام استراحت و مصرف مکمل های ضروری انجام می شه نه به هنگام تمرینات! با توجه به پیشرفت همه جانبه علم از جمله مکمل های بدنسازی و وجود تنوع بسیار، ممکنه ورزشکاران مبتدی و یا حتی پشرفته با یه دنیا تنوع مکمل روبرو بشن و در انتخاب نوع هر کدوم از اونها دچار تشویش و گیجی بشن. مجله مثبت سبز به منظور ارتقاء سطح دانش عموم مردم و بوِیژه ورزشکاران وظیفه خود دانست تا در رابطه با ضروری ترین مکمل های بدنسازی چند خطی رو برای شما بنویسه تا شما بواسطه تلاش و زحمتی که در باشگاه های ورزشی انجام می دین، به نتیجه دلخواهتون برسین، چرا که در کنار تغذیه مناسب و ورزش منظم، مصرف مکمل های بدنسازی سبب حصول نتیجه مطلوب می شن.

پروتئین وی و پروتئین کازئین و شاید اولین انتخاب بدنسازا

این دو تا پروتئین رو بعنوان اولین مکمل ضروری بدنسازی مطرح می کنیم چون، پروتئین وی زود جذب بوده و بهترین گزینه برای بعد از تمرینه و و پروتئین کازئین دیر جذب بوده و بهترین گزینه برای مصرف در سرتاسر روز هستش. همونطور که می دونین بدنمون هم نیازمند درشت مغذی هاست و هم ریز مغذی ها که ما سه نوع درشت مغذی داریم که شامل پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها می شه. از بین اینها پروتئین ها به دلیل دیر هضم بودن از اهمیت بالایی برخوردارن، چرا که بدن برای هضم اونها بایستی کالری بیشتری بسوزونه که این کار خودش یه نوع چربی سوزی محسوب می شه و بدن رو دچار چالش می کنه. نکته دیگه که نشوندهنده اهمیته پروتئینه، سنتز پروتئین هست که کمک به ساخت پروتئین های جدید می کنه، و همچنین می دونیم که کلیه اجزای بدن از پروتئین تشکیل شده اند، پس برای بقاء بدن و همینطور افزایش عضله سازی، تقویت موها، چشم، پوست و دیگر اجزای بدن چه افراد عادی و چه ورزشکاران نیازمند مصرف مکمل های پروتئین هستن.

مولتی ویتامین ها کاتالیزورهای بدن

مولتی ویتامین که جزو ریز مغذی ها هستش، عاملی ضروری برای فعالیت های مناسب بدن و حیاتی ترین عامل در مواد گیاهی و حیوانی محسوب می شه. در حقیقت هر یک از ویتامین ها به شکل یه کاتالیزور برای واکنش های حیاتی بدن از جمله تولید نسل و رشد به شمار می یان. لازم به ذکره که مولتی ویتامین ها شامل ویتامین های A,C,D,E و گروه B هستن که به ورزشکارا کمک می کنن تا مواد مغذی مصرف شده حین ورزش رو جبران کرده و بدن مجدد ریکاوری بشه، به هنگام تهیه مولتی ویتامین ها دقت کافی داشته باشین تا مولتی ویتامینی رو اتخاب کنین که با شرایط بدنی شما ساگاز باشه، بعنوان مثال اگر مشکل پروستات دارین، مقدار روی موجود در اون بیشتر از ۱۵ میلی گرم نباشه.

کراتین تامین کننده انرژی

بدن برای ورزش کردن نیازمنده انرژی و توان هست، بهترین گزینه برای تامین این انرژی مکمل کراتین می باشد. کراتین به طور معمول در کبد، کلیه و پانکراس تولید شده و به شکل فسفوکراتین در عضلات بدن ذخیره می شه تا به هنگام ورزش و کسر انرژی از اونها استفاده بشه. بدن به صورت طبیعی نیازمند ۲ گرم کراتین هست، اما ورزشکاران به دلیل سوخت و ساز بالایی که دارن؛ مسلما کراتین بیشتری نیاز دارن. بنابراین کراتین هم کمک به فرایند عضله سازی می کنه و هم انرژی بدن رو بیشتر می کنه که بدن با شدت بیشتری به تمریناتش ادامه بده. بهترین میزان مصرف کراتین برای حداکثر کارایی، ۵ گرم قبل و بعد از تمرین می باشد..

گلوتامین حافظ بافت های عضلانی

انجام تمرینات سخت و عضله سازی یک طرف و حفظ و نگهداری توده عضلانی از طرفی دیگر بسیار مهم و پر اهمیت هستن. گلوتامین بعنوان فراوون ترین آمینو اسید آزاد بعنوان واحدهای سازنده پروتئین محسوب می شه که برای واکنش های فیزیولوژیکی از جمله هضم، ریکاوری و تقویت عملکرد بدن بسیار ضروری است. پس برای ریکاوری مطلوب، مناسبه که روزانه دو مرتبه مکمل گلوتامین یکی بلافاصله بعد از تمرین و دیگری قبل از خواببه مقدار ۱۰ تا ۱۵ گرم مصرف بشه.

امگا ۳ یا همون روغن ماهی

چربی ها که یکی از اجزای درشت مغذی ها هستن برای بدن بسیارضروری ان، اما مهمه که از چربی های سالم مانند اسید چرب امگا ۳ که به وفور در روغن ماهی یافت می شه استفاده کنیم. این روغن یه اسید چرب بسیار کارآمدی هست که بدن رو در برابر سکته قلبی، دیابت، و انواع سرطان ها محافظت می کنه، بعلاوه سبب بهبود بینایی، تمرکز، کاهش اثرات آرتروز و سفتی مفاصل وتاندون ها هم می شه. بهترین مقدار پیبشنهادی هم مصرف ۲ تا ۳ مرتبه امگا ۳ می باشد.

مکمل های مطروحه هر یک اصلی ترین مسائل مربوط به بدنسازی رو که شامل مکمل های عضله ساز، مکمل های حافظ عضلات، مکمل های تامین کننده انرژی و همچنین مکمل های ریکاوری کننده بودن رو شامل می شن، پس برای دریافت نتیجه مطلوب از تمرینات سخت بدنسازی، یه ورزشکار باید مکمل های مذکور رو مورد مصرف قرار دهد.

مکمل بدنسازی اصل را چگونه می توان تهیه کرد؟

مکمل بدنسازی اصل را چگونه می توان تهیه کرد؟

روش تهیه مکمل بدنسازی اصل یکی از مهم ترین دغدغه بدنسازانه، همه اونها به خوبی عوارض مصرف مکمل های تقلبی آگاهند.

نکته همیشگی و مهمی که توی خرید مکل بدنسازی اصل باید به اون دقت کرد اینکه مصرف هر مکملی هرچند اصل و اورجینال، نباید خودسرانه صورت بگیره، حتما زیر نظر پزشک متخصص یا مربی مجرب باید مکمل رو خریداری و مصرف کنید!

نمونه تقلبی کدوم مکمل ها بیستر توی بازاره؟

اون دسته از مکمل های بدنسازی که سود بیشتری برای تقلب کاران دارن، بیشترین درصد تقلب رو هم به خودشون اختصاص می دن؛ مثلا یه یروتئین وی که قیمت اون حدود ۳۵۰ هزار تومانه برای افراد تقلب کار بسیار سودمنده؛ چراکه وقتی اونها دست به تقلب می زنن، برای اونها مکمل پروتئین وی ۵۰ هزار تومن تموم می شه، در حالی که به راحتی در بازار اون رو به قیمت کالای اصل به فروش می رسونن، مکمل های دسته گینر هم به همین شکل هستن، قیمت بالای مکمل های گینر که اغلب برای افزایش وزن استفاده می شه دلیل خوبی برای عملی کردن نقشه سودجویانه!

بهترین محل برای تهیه مکمل بدنسازی اصل کجاست؟

بی شک فقط داروخانه های معتبرهمانند داروخانه آنلاین مثبت سبز با مدیریت آقای مرتضی مهر طباطبایی می تونن به شما مکمل های اصل رو بفروشن، بازار پر نیرنگی که توی برخی باشگاه ها و توسط برخی به ظاهر مربی ها در اطراف ورزشکاران زیاد شده، بی شک پُره از مکمل های تقلبی و غیراصل که می تونه خطرات و عوارض جبران ناپذیری برای ورزشکاران داشته باشه!

برخی شاخص ها برای تشخیص مکمل اصل از تقلبی:

  • وزن درج شده روی بسته بندی رو با وزن واقعی محصول مطابقت بدید.
  • وجود هولوگرام رو مبنی بر اصل بودن محصول ندونین!
  • طعم درج شده روی بسته بندی باید با محتویات همخونی داشته باشه!
  • پس از خرید هر نوع مکمل به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید و نمونه رو با نمونه تولیدی شرکت تطابق بدید.
  • مقداری از پودر رو توی دهانتون بذارید، هر چه مقدار چسبندگی بیشتر باشه نشانه کیفیت بالای اونه!
  • وجود دونه های رنگی در بین پودر نشونه تقلبی بودنه.
  • پودر مکمل ها باید یکدست و یکرنگ باشه.

منبع: https://mosbatesabz.com

دیدگاه ها