معجزه ای به نام شرکت تبلیغاتی و برند سازی

معجزه ای به نام شرکت تبلیغاتی و برند سازی

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

قطعا هر بیزینس یا تجارتی در دنیا بر اساس نیاز جامعه انسانی بوجود آمده است. شرکت های تبلیغاتی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

هر تجارت و کسب و کاری برای معرفی خود به بازار هدف یا جامعه مشتریان بالقوه نیاز به استراتژی هدفمندی دارد که اولا هزینه تبلیغات خود را دور نریزد و دوما بیشترین بازده را از این هزینه ببرد.

به گزاف نیست اگر بگوییم برند سازی با کمک شرکت تبلیغاتی، رمز موفقیت برندها می تواند باشد. اما آیا وجود شرکت تبلیغاتی کاربلد در فرآیند برندسازی لازم است ؟

جواب کاملا واضح است. آیا مراجعه به دندانپزشک در هنگام درد دندان لازم است؟ پاسخ این سوال قطعا بله است و برای هر کاری باید به کاردان مراجعه کرد.

برخی از ما برای درد دندان حاضریم به دندانپزشک مراجعه کنیم، اما برای بهبود حال کسب و کار خود حاضر نیستیم به کاربلد یعنی شرکت تبلیغاتی معتبر مراجعه کنیم.

اینجاست که کسب و کار ما هرگز رشد خاصی را تجربه نخواهد کرد و ما همواره در بازار ضعیف خواهیم ماند.

تبلیغات و برند سازی کاملا فعالیت هایی تخصصی و علمی در دنیای اقتصاد و بازاریابی هستند که مفاهیم بسیار گسترده ای از جمله هویت برند ٬ جایگاه یابی میان مشتریان ٬ مفاهیم کلیدی در موفقیت کسب و کار را نیز در بر میگیرند.

همانطور که عرض شد در برندسازی، یکی از مفاهیم کلیدی هویت برند است که مفهومی کاملا گسترده است.

هر شرکت یا سازمان برای خود مسئولیت تولید محصولاتی متمایز را تعریف کرده است و با این روش به دنبال تعیین هویت خود است و نشان می دهد این سازمان چگونه می خواهد در بازار دیده شود

سازمان ها با کمک استراتژی های بازاریابی و برندینگ، هویت برند خود را به مصرف کنندگان نشان می دهند. در واقع تصویری که از آن برند در ذهن مردم و مشتریان شکل گرفته همان هویت برند است.

هر برندی که موفق شود روند برند سازی موفق تری داشته باشد، جایگاه بهتری در ذهن و قلب مصرف کنندگان یا همان جامعه هدف خریداران احتمالی خواهد یافت و قطعا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

هویت سازمانی مفهوم دیگری در موفیت برند است. البته این یک موضوع بیش از اینکه به شرکت های تبلیغاتی وابسته باشد، به مدیریت خود سازمان یا شرکت مربوط است.

در گذشته هویت سازمانی مترادف با نامگذاری سازمان، لوگو ها، سبک ساختمان شرکت و هویت بصری بود. اما در حقیقت در تعریف امروزی هویت سازمان، ویژگی های منحصر به فردی در آن نهاد یا شرکت یا سازمان است که تماماً در رفتار اعضای آن سازمان ریشه دارد.

هویت سازمانی که در رفتار اعضای سازمان نمود می یابد در سیستم ارتباط با مشتری می تواند باعث پیشرفت برند یا سازمان گردد که باید برای آن استراتژی خوبی تنظیم شده باشد قطعا مدیریت سازمان یا برند باید در زمینه بهبود هویت سازمانی مجموعه ی خود اهتمام ویژه ای داشته باشد و از مشاوره های تخصصی خوبی بهره ببرد.

با تشکر

دیدگاه ها