امکان اجاره ویلا در دریاکنار، خزرشهر و فرح آباد ساری

برای اکثر ایرانگردان، گزینه اول سفر در داخل کشور قطعا شمال و استانهای مجاور دریای خزر است. از این رو استانهای مازندران، گیلان و گلستان همواره باید امکانات اقامتی خوبی برای مسافران داشته باشند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

در این استانها برخی مناطق مانند دریاکنار، خزرشهرو فرح آباد ساری هستند که بیشتر مورد توجه گردشگران و مسافران هستند و همواره تعدا بیشتری متقاضی اقامت در این مناطق وجود دارد.

خوشبختانه امکان اجاره ویلا در دریاکنار، خزرشهر و فرح آباد ساری به سادگی فراهم شده و مشکلی از بابت محل اقامت برای مسافران عزیز وجود نخواهد داشت.

فرح آباد ساری از نظر موقعیت مکانی در شرایط خاصی واقع شده و هم امکان تفریح ساحلی و هم دیدن مجموعه تاریخی را در یک محدوده برای مسافران دارد.

مجموعه تاریخی فرح آباد ساری به طور دقیق در ۲۸ کیلومتری شمال ساری مرکز استان مازندران و در فاصله ۳ کیلومتری دریا قرار دارد. مسافران با اجاره ویلا در فرح آباد ساری می توانند از هر دو مورد تفریحات ساحلی و دیدن آثار تاریخی بهره ببرند. این مجموعه تاریخی در زمان شاه عباس اول صفوی ساخته شده بود.

حتی شاه عباس این قدر به این منطقه علاقه داشت که کاخی به نام کاخ جهان نما در این منطقه ساخته بود و همه ساله به آن سر زده و در آن اقامت می کرد.

در زمان شاه عباس دوم، متاسفانه روس ها با قتل عام مردم این منطقه، کل مجموعه را به آتش کشیدند و از طریق دریا فرار کردند. این مجموعه قبل از ویرانی شامل بناهای متعددی از جمله پل، مسجد، کاخ، آب انبار، حمام، کاروانسرا، بازار و خیابانهای متعدد بوده که در محدوده کنار رود تجن ساخته شده بودند.

با اجاره ویلا در فرح آباد غیر از دیدن این مجموعه تاریخی زیبا ، کودکان و خانواده ها می توانند از ساحل مناسب این منطقه برای شنا نیز استفاده نمایند.

شهرک ساحلی دریاکنار نیز که از قدیمی ‌ترین و بزرگ ‌ترین شهرک‌ های مسکونی شمال ایران است بسیار مورد توجه گردشگران بوده و بسیاری افراد متقاضی اجاره ویلا در دریاکنار هستند .

طراحی فضای باز و ویلاهای قرار گرفته در این شهرک الهام گرفته از معماری غربی بوده است. این شهرک ساحلی مسکونی تفریحی در ۵ کیلومتری بابلسر در مسیر بابلسر به فریدونکنار قرار دارد.

فضای سبز انبود و زیبا و دارای طراحی فوق العاده چشم نواز نیز از دیگر مشخصه های این شهرک ساحلی زیبا است . ساحل تمیز این ناحیه نیز فضایی مطبوع برای مسافران مهیا کرده است. می توان با اجاره ویلا در دریاکنار از زیبایی های این نقطه دیدنی کشورمان بهره برد.

دیگر شهرک ساحلی مابین بابلسر و فریدونکنار خزرشهر نام دارد.

همه ساله به ویژه در ایام تعطیل افراد بسیاری متقاضی اجاره ویلا در خزرشهر هستند. شهرک ساحلی خزرشهر در کیلومتر ۶ جاده بابلسر به فریدونکنار و بعد از شهرک ساحلی بسیار معروف دریاکنار واقع شده است.

مساحت این شهرک از شهرک دیگر قرار گرفته در مسیر بابلسر به فریدونکنار یعنی دریاکنار بیشتر بوده و تعداد ویلاهای بیشتری را در بر می گیرد.

ورود به این شهرمک برای عموم آزاد نمی باشد و فقط با اجازه صاحبان ویلاها و هماهنگی قبلی ممکن می شود. پس می توان با اجاره ویلا در خزرشهر از صاحبان ویلا ها در این شهرک اوقاتی خوش را گذراند. با تشکر vila120.ir

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!