برنامه ریزی دقیق با نصب ردیاب خودرو

زمانی که اسم محصول ردیاب خودرو را می شنوید شاید تنها به این فکر کنید که با نصب این دستگاه می توانید به صورت آنلاین وسیله نقلیه خود را ردیابی کنید.

اما به واقع شما می توانید در کارهای شرکت و کارهای شخصی خود برنامه ریزی بهتری داشته باشید. تخمین مسافت با ردیاب جی پی اس امکان پذیر است همین باعث می شود که شما بتوانید زمانی به صورت تخمین شده به مشتری بدهید که در آن زمان بار را می توانید تحویل دهید.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل ردیاب خودرو حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل ردیاب خودرو سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل ردیاب خودرو سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

امکانات ویژه دستگاه ردیاب

قابلیت ردیابی آنلاین ماشین

امکان اطلاع از میزان سرعت ماشین

تعیین محدوده زمانی و دریافت آلارم هنگام خارج شدن ماشین یا موتور سیکلت از محدوده تعیین شده

قابلیت نصب سنسور دما برای ماشین های مجهز به یخچال که محصولات غذایی یا گوشتی را با خود حمل می کنند.

اطلاع از میزان مصرف سوخت ماشین برای جلوگیری از دزدی کارمندان هنگام ثبت اطلاعات غلط

تاریخچه زمانی دقیق میزان مصرف سوخت و مسافت های طی شده

وجود دستگاه های ردیاب خودرو نه تنها باعث مراقبت کامل از ماشین شما یا ماشین های شرکت می شود بلکه این اطمینان خاطر را به شما می دهد که می توانید به موقع کار مشتریان خود را انجام دهید.

همچنین باعث برنامه ریزی دقیق کارهای شما می شود. در عین حال اگر می خواهید بهترین دستگاه های ردیاب خودرو مانند مدل ts700 با قابلیت موقعیت یابی از طریق پیامک و همچنین دستگاه های ردیاب آهنربایی را خریداری کنید از شرکت پیام جی پی اس بزرگترین شرکت عرضه کننده دستگاه ردیاب که با داشتن متخصصین متعهد و کارآمد بیش از ده سال است در این حیطه کار می کنند تمامس بگیرید.

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ و ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۲۳ تماس بگیرید

میتوانید جزییات بیشتری مشاهده کنید. payamgps.com از طریق وبسایت

با تشکر

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!