تقویم اجرایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم ۱۴۰۲-۴۰۳ رایگان

تقویم اجرایی

تقویم اجرایی : با سلام خدمت شما عزیزان و دوستان گرامی اگر برای دانلود و دریافت نمونه های کامل تقویم اجرایی آموزشی و پرورشی مدارس مراجعه نموده اید ، کاملا جای درستی آمده اید. در این سایت بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر توضیحات کامل درباره انواع تقویم اجرایی ، فایل های کاملی را نیز برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در صورت داشتن هر گونه سوالی تماس بگیرید. و برای دانلود از قسمت زیر اقدام کنید.

دانلود کنید

برای دانلود کاملترین نمونه های فایل های اجرایی کلیک کنید

تقویم اجرایی مدرسه چیست ؟

تقویم اجرایی مدرسه چیست

یکی از مهمترین و پر اهمیت ترین نکته در آموزش و پرورش زمانبندی است. مدیران و معلمان و سایر کادر فنی نیازمند برنامه ای مدون و زمانبندی شده دارند. قطعا یکی از مهمترین ارکان نظام آموزشی نیز استفاده از فرصت ها و آموزش و پرورش بهینه در زمان خاص است.این مقوله در مقالات خارجی نیز به چشم می خورد.

در مدارس امروز این برنامه زمانبندی شده بسیار پر اهمیت است و در مستندسازی عوامل آموزشی جایگاه پر ارجی را دارد. در برنامه های مدون مدارس که به صورت تقویم زمانبندی فعالیت ها مشخص می شود به مسائل مهمی اشاره می گردد. از جمله این مسائل برنامه های آموزشی و پرورشی مدرسه است.در مدرسه مدیریت ییل نیز به این نکته اشاره شده است.

دانلود کنیددر این نوع مستندسازی تاریخ دقیق فعالیت هایی که قرار  است انجام شود به همراه بودجه لازم نوشته می شود. در نهایت اگر مدارس بتوانند این فعالیت را انجام دهند این برنامه در طول سال تیک می خورد. در صورتی که اجرای برنامه مورد نظر در توان مدارس نباشد ، دلایل انجام نشدن آن ذکر می گردد.

تقویم اجرایی مدارس چه اهمیتی دارد ؟

اهمیت برنامه های مدون قابل اجرا در مدارس اجتناب ناپذیر است. مسلما خود شما هم با این مسئله برخورد زیادی داشته اید. یک برنامه مدون در صورت نگارش و برنامه ریزی از پیش تعیین شده امکان بیشتری دارد که به نتیجه برسد.

شاید گاها نتیجه گرفتن از یک برنامه ریزی مدون در مدرسه اهمیت زیادی داشته باشد. ممکن است اجرای برنامه ای بتواند تاثیر زیادی را بر روی دانش آموزان داشته باشد. از این رو سعی بر این است که مسائل مهمتر در تقویم اجرایی با ستاره پر رنگ تر و مشخص تر گردد.

در این زمان در صورتی که مدارس مجبور به انتخاب و گلچین اجرای برنامه های مورد نظر خود شوند ، قطعا موارد مشخص شده را در ابتدایی لیست اجرایی خود قرار می دهند. پر مسلم است که این به آن معنی نیست که از اهمیت سایر برنامه ها کاسته شود و در واقع هر کدام جایگاه خاص خود را دارند.

تقویم اجرایی

تقویم اجرایی ۱۴۰۲-۴۰۳  چه تفاوتی با سالهای قبل دارد؟

تقویم اجرایی 1400

به امسال و دستورالعمل های خاصش می رسیم. امان از بخشنامه هایی که پی در پی عوض می شوند.در سال تحصیلی اخیر برخلاف سالهای قبل تدوین تقویم اجرایی به صورت اجباری و الزامی درامده است. مدیران مدارس و همچنین معاونین عزیز موظف هستند که مانند برنامه سالانه این مستند سازی را هم در فعالیت های خود در نظر داشته باشند.همچنین می توانید برای دانلود انواع طرح جابر به برگه مربوطه مراجعه نمایید.

مسلما با اینکه تدوین اجباری برنامه های اجرایی امری طاقت فرساست ، اما می تواند کمک زیادی به عوامل آموزشی و پرورشی مدارس داشته باشد. قطعا این امر یک توفیق اجباری محسوب شده و باعث رشد همه جانبه مدارس و کلیه عوامل آموزشی و پرورشی آن می گردد.پیشنهاد ما این است که نیمه پر لیوان را ببینید و از این مسئله استقبال کنید. چرا که این مسئله باعث رسیدن به اهداف و آرمانهایی در مدارس می گردد که ممکن است به علت عدم سازماندهی و زمان بندی در سال های قبل میسر نبوده است.

تقویم اجرایی ۱۴۰۲

مدارس در مقاطع مختلف و دانش آموزان نیز در سنین متفاوت اهداف و آرمان های خاص خودشان را دارند. شاید به جرئت می توان گفت که یکی از مهمترین مقاطعی که نگارش تقویم اجرایی در آن اهمیت دارد ، مقطع پیش دبستانی است.

در مقطع پیش دبستانی دانش آموزان می آموزند که بایستی به وقت و زمان اهمیت بدهند. این مسئله باعث می شود که تلاش آنها برای سازماندهی اوقاتشان دو چندان شود. همچنین مدیران و مربیان مقطع پیش دبستانی هم با تدوین این برنامه منسجم زمانبندی می توانند نهایت استفاده را از زمان پیش بینی شده در طول سال تحصیلی ببرند.

از آنجا که پایه ریزی مسئله آموزش و پرورش دانش آموزان در مقطع پیش دبستانی انجام می پذیرد ، مدیران و مربیان این مقطع وظیفه سنگینی بر دوش دارند. این عزیزان با ارائه یک برنامه خلاقانه و با نشاط می توانند نوآموزان مقطع پیش دبستانی را به ماندن در مدرسه و درس خواندن تشویق و ترغیب نمایند.

تقویم اجرایی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مدارس ابتدایی

تقویم اجرایی 1401-402 مدارس ابتدایی

اولین مقطعی که ملزم به تدوین برنامه ریزی زماندار و تقویم زمانبندی شده است مقطع ابتدایی است. دانش آموزان در مقطع ابتدایی اولین دوره تحصیلی خود را تجربه می کنند. در این دوره تحصیلی آنها می آموزند که مدرسه چیست و چگونه در محیط های رسمی خارج از منزل زندگی کنند. مدیران و معاونین در این دوره تحصیلی وظیفه مهم و سنگینی بردوش دارند.

آنها می توانند دانش آموزان را به علم آموزی و کسب دانش و ماندن در مدرسه تشویق کنند . همچنین برعکس این مسئله هم امکانپذیر است. آنها این موقعیت را دارند که دانش آموزانی سرخورده و متنفر از علم و تحصیل به بار بیاورند. همه این موارد بستگی به برنامه ریزی دارد که این عزیزان برای اقدامات سالانه خود در نظر می گیرند.

اگر تقویم اجرایی مدارس ابتدایی بر اساس اصول سند تحول بنیادین و چشم اندازهای بیست ساله آموزش و پرورش صورت بگیرد ، قطعا تاثیر مهم و پر اهمیتی را در علاقه مندی دانش آموزان به آموزش و پرورش ایفا می کند. و اگر در این امر کاستی و تنبلی شود ، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به عرصه علم و دانش وارد نماید.

تقویم اجرایی ۱۴۰۲-۴۰۳ مدارس متوسطه اول

متوسطه اول مقطع میانه ای برای دانش آموزان و اولیای آنها محسوب می شود. در این مقطع دانش آموزان نه آنچنان کم سن هستند که همه رفتارهای با آنها از ده ها فیلتر بگذرد. و نه آنچنان بزرگ شده اند که از هر دری بتوان با آنها سخن گفت. بله این دوره مقطع متوسطه اول است. مقطعی که نوجوانی شکل می گیرد با هزاران دروغ و آسیب های اجتماعی.

تقویم اجرایی 1403-1402 مدارس متوسطه اولدر میان افرادی که به تدوین تقویم اجرایی ۱۴۰۲-۴۰۳ مدارس متوسطه اول می پردازند ، نقش مدیران و معاونین پرورشی پر رنگ تر است.در این برهه این دو پست سازمانی مهم نقش کلیدی را در سرنوشت دانش آموزان ایفا می کنند. در واقع دلیل این مسئله این است که تلاش برای پیشگیری از گرایش به ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی توسط مدیر و معاون پرورشی بیشتر است.

در مقطع متوسطه اول باید تلاش شود مسائل اخلاقی و تربیتی بسیار بیشتری در برنامه اجرایی زمانبندی دانش آموزان گنجانده شود.این مسئله باعث ارتقای سطح اخلاقی و تربیتی دانش آموزان می گردد. در این صورت می توان امیدوار بود که آینده سازان قدرتمند و با عزت نفس بالایی را تحویل جامعه خواهیم داد.

تقویم اجرایی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مدارس متوسطه دوم

مقطع متوسطه دوم آخرین مقطع تحصیلی در نظام آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است. در این مقطع نیز تدوین تقویم اجرایی اهمیت و ضرورت دارد. این نوع برنامه زمانبندی شده در مقطع متوسطه دوم توسط تعداد زیادی از کارکنان این مقطع نوشته می شود.

دانلود کنیدنگارش برنامه اجرایی در مقطع متوسطه دوم حاکی از آن است که همه همکاران دست در دست هم سعی دارند به شیوه ای قابل قبول اهداف این مقطع را پیش ببرند.

تقویم اجرایی 1401-402 مدارس متوسطه دوممسلما تلاشی که معاونین و مربیان در کنار مدیر و مشاور صورت می پذیرد می تواند منجر به داشتن آینده سازانی سالم و قوی و علاقه مند به درس و مباحث علمی گردد. نکته جالبی که در سالتحصیلی ۱۴۰۲-۴۰۳ بوجود آمده است این است که سعی شده است به بهترین و کاملترین شیوه ممکن به ترغیب همه عوامل آموزشی و تربیتی در تبیین چشم اندازهای اجرایی مدرسه پرداخته شود.

تقویم اجرایی پرورشی

تقویم اجرایی پرورشیمعاونین و مربیان پرورشی ارکان کلیدی جامعه آموزش و پرورش هستند. این فعالین عرصه تربیت اخلاقی تاثیرات مثبت و مهمی را بر روی دانش آموزان می گذارند. در جامعه امروزی با توجه مسائل و مشکلاتی که از غرب و شرق به آموزش و پرورش و نظام آموزشی ما فشار وارد می شود نیاز به معاونین و مربیان پرورشی بیش از پیش احساس می شود.

معاونین و مربیان پرورشی می توانند به کمک تدوین برنامه ریزی مدون و تقویم اجرایی پرورشی آموزشگاه بسیاری از این مسائل و مشکلات را پشت سر بگذارند. شاید از خود بپرسید چطور ممکن است با اجرای یک برنامه بتوان بسیاری از این مشکلات را پشت سر گذاشت.

خب مسئله را باز می کنیم. ممکن است شما یک معاون و یا مربی پرورشی باشید. در آن صورت نیاز دارید که راهکار ها و توصیه های خود را در عرصه تربیت به کار بندید. خب باید از کجا شروع کنید ؟ چه زمانی را به این کار اختصاص دهید ؟ در چه دوره تحصیلی بیشتر به چه توصیه هایی بپردازید ؟ بودجه مورد نیاز را چطور تامین کنید ؟ این سوالات تنها یک راهکار مهم و مثمر ثمر را می پذیرد و آن تدوین برنامه زمانبندی شده پرورشی است.

تقویم اجرایی معاون اجرایی

باز هم یک بار دیگر به بحث پیرامون معاونین عزیز اجرایی می پردازیم. اگر مقالات سایت را دنبال کرده باشید در جای جای مقالات سایت به این عزیزان و نقش پر اهمیت آنها پرداخته ایم. قطعا نقش معاونین اجرایی برکسی پوشیده نیست. معاونین اجرایی با مسئولیت بزرگ دفتر داری خود نقش انکار ناپذیری در مسائل آموزشی و طبقه بندی داده ها و منسجم سازی آنها دارند.

پر مسلم است که معاونین اجرایی نیز می توانند با متند سازی و انسجام و زمانبندی فعالیت های خود بیشترین تاثیر گذاری را در انجام وظایف محوله داشته باشند.در نظر داشته باشید که اگر شما هم مسئولیت مهم معاون اجرایی را بر عهده دارید ، در تدوین و تنظیم دفاتر و تقویم اجرایی معاون اجرایی درنگ نکنید. چرا که به این وسیله می توانید به بهترین شیوه ممکن از وقت و فرصتی که در اختیار دارید استفاده کنید.

تقویم اجرایی معاون آموزشی

معاونت آموزشی یکی از مهمترین پست های معاونت مدارس است که در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم وجود دارد. این معاونت بیشترین تمرکز خود را بر روی مسائل آموزشی مدرسه دارد. به کمک این معاونت مهم می توان برنامه ریزی های هفتگی ، ماهانه و سالانه برای مدرسه انجام داد.

مسلما استفاده از سمت معاونت آموزشی در مدارس مدیر را از پرداختن به مسائل آموزشی بی نیاز نمی کند. چرا که مدیران در راس هرم همه مسائل مدرسه هستند. با این حال بیشترین تاثیر ر ا در برنامه ریزی مسائل آموزشی مدیر ، معاون آموزشی ایفا می کند.

تقویم اجراییتقویم اجرایی معاون آموزشی یکی از مهمترین برنامه ریزی های زمان بندی شده توسط این عزیزان است. این نوع زمانبندی می تواند مدرسه را از چالش های آموزشی گذرانده و در راستای برون رفت از مشکلات آموزشی کمک کند.قطعا نقش بی بدیل معاونین آموزشی در سال های اخیر توانسته است سطح علمی دانش آموزان را بالابرده و استعداد های آنها را شکوفا نماید.

تقویم اجرایی شورای دانش آموزی

جلسات شورای دانش اموزی یکی از مفید ترین و مثمر ثمر ترین جلسات در نظام آموزش و پرورش است. مسلما دانش آموزان با شرکت در این جلسات می توانند تصمیمات مهمی را ایفا کنند.ممکن است جلسات شوری دانش آموزی با حضور معلمان صورت بپذیرد. اینجاست که ممکن است تصمیمات مشترکی بین این عزیزان گرفته شود.

از نمونه تصمیماتی که در جلسات شورا صورت می گیرد عبارت است از :

جدول زمانبندی جلسات(عادی ) شورای دانش آموزان آموزشگاه 

 

       ماه تاریخ تشکیل

جلسه ( عادی )

دستورکارجلسه ملاحظات
مهر ۶/۷/۱۴۰۲

۲۷/۷/۱۴۰۲

تعیین نماینده ی دانش آموزان تعیین سرگروه

برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی

 
آبان ۴/۸/۱۴۰۲

۲۵/۸/۱۴۰۲

بیمه ی حوادث دانش آموزان

آزمون پیشرفت تحصیلی

امور انضباطی و آموزشی و درس قرآن

 
آذر ۲/۹/۱۴۰۲

۲۳/۹/۱۴۰۲

تکالیف درسی به ویژه تکالیف مربوط به منزل و امورجاری

نحوه ی تشویق دانش آموزان بر اساس طرح منظم

 
دی ۷/۱۰/۱۴۰۲

۲۱/۱۰/۱۴۰۲

تکالیف درسی به ویژه مسئولیت در برابر تکالیف

مخصوص منزل و امور جاری

بررسی علل افت تحصیلی

 
بهمن ۵/۱۱/۱۴۰۲

۱۹/۱۱/۱۴۰۲

طراحی سوالات امتحانی معیار یک آزمون خوب و امور جاری

تبادل نظر در رابطه با تکالیف خلاق

 
اسفند ۳/۱۲/۱۴۰۲

۱۷/۱۲/۱۴۰۲

کارگروهی در کلاس و مهارت کار گروهی حتی در ایام تعطیل و تکالیف خلاق  
اضطراری   علل افت تحصیلی دانش آموزان باتوجه به نتایج امتحانات  
فروردین ۱۵/۱/۱۴۰۲

۲۹/۱/۱۴۰۲

چگونه کمک به دانش آموزان با توجه به نتایج امتحانات  
اردیبهشت ۱۲/۲/۱۴۰۲

۲۶/۲/۱۴۰۲

استفاده از مجلات رشد

برنامه ریزی برای مطالعه امتحانات

 
خرداد ۲/۳/۱۴۰۲    
اضطراری ۳/۳/۱۴۰۲    

 تقویم اجرایی شورای مدرسه

برنامه سالانه و تقویم اجراییپس از صحبت و گفتگو پیرامون شورای دانش آموزی به بحث تاثیر گذار شورای مدرسه می رسیم. در این شوار نیز تصمیمات مهمی برای طول سال تحصیلی در نظر گرفته می شود. تصمیماتی که می تواند آینده دانش آموزان را تحت تاثیر خود قرار دهد. قطعا این تصمیمات توام خواهد بود با تایید و اجرای آن توسط مدیر مدرسه . برای آشنایی شما با نمونه تصمیمات در نظر گرفته شده در طرح تعالی نمونه ای در زیر آورده شده است.

صورتجلسه شورای مدرسه

روز:

سه شنبه

تاریخ:

۶/۷/۱۴۰۲

شماره جلسه :

۱

مکان برگزاری :

دفتر آموزشگاه

ساعت شروع :

۹:۳۰

ساعت خاتمه:

۹:۴۵

دستور کار جلسه :

 

خلاصه مذاکرات :

۱-تکمیل پرونده ی پرسنلی

۲-تکمیل فرم مشخصات همکاران

۳-نحوه ی بودجه بندی کتب درسی

۴-گزارش برنامه سالانه ی پروژه ی مهر

۵-تعیین جدول زمانبندی برگزاری شورای معلمان برگزاری دو جلسه در ماه و زمان شروع و پایان از همکاران نظر خواهی شد

۶-بحث در مورد وبلاگ مدرسه و آدرس آن  و ارسال آدرس آن برای همکاران به صورت پیامک

۷-تعیین سرگروه برای هر پایه

نتایج و مصوبات مسئول پیگیری
تکمیل پرورنده پرسنلی

 

خانم/اقای…
نحوه ی بودجه بندی کتب

 

 
تعیین جدول زمانبدی شورای معلمان  
وبلاگ مدرسه و ارسال آن برای همکاران  
تعیین سرگروه

 

 

حاضرین در جلسه

ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا
۱   رئیس شورا   ۱۲ عضو
۲   نایب رئیس   ۱۳ عضو
۳   دبیر شورا   ۱۴ عضو
۴   نماینده معلمان   ۱۵ عضو
۵   عضو   ۱۶ عضو
۶   عضو   ۱۷ عضو
۷   عضو   ۱۸
۸   عضو   ۱۹
۹   عضو   ۲۰  
۱۰   عضو   ۲۱  
۱۱   عضو   ۲۲  

غایبین :۱-                            ۲-                                 ۳-                            ۴-

دستور کار جلسه آینده :   تعیین نماینده معلمین-تعیین سرگروه آموزشی

زمان :  ۶/۷/۱۴۰۲                   مکان :     دفتر آموزشگاه

صورتجلسه شورای معلمان آموزشگاه/مجتمع

روز:

سه شنبه

تاریخ:

۲۷/۷/۱۴۰۲

شماره جلسه :

۲

مکان برگزاری :

دفتر آموزشگاه

ساعت شروع :

۹:۳۰

ساعت خاتمه:

۹:۴۵

دستور کار جلسه :

تعیین نماینده معلمین-تعیین سرگروه آموزشی

خلاصه مذاکرات :

۱-تعیین نماینده ی معلمین

۲-انتخاب شعاری به مناسبت هفته ی  دفاع مقدس

۳-وسایل لازم برای هر کلاس در اختیار معلمان گذاشته شد.

۴-اطلاع رسانی سرویس ایاب و ذهاب معلمان و دانش آموزان

۵-کلاس بندی دانش آموزان

۶-تهیه ی  برنامه هفتگی کلاسها

 

 

نتایج و مصوبات مسئول پیگیری
تعیین نماینده ی معلمین

 

 
انتخاب شعار هفته ی دفاع مقدس و شعار سال تحصیلی  
اطلاع رسانی سرویس ایاب وذهاب  
کلاس بندی دانش آموزان

 

 
تهیه برنامه کلاسی

 

 

حاضرین در جلسه

ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا
۱   رئیس شورا   ۱۲ عضو
۲   نایب رئیس   ۱۳ عضو
۳   دبیر شورا   ۱۴ عضو
۴   نماینده معلمان   ۱۵ عضو
۵   عضو   ۱۶ عضو
۶   عضو   ۱۷ عضو
۷   عضو   ۱۸
۸   عضو   ۱۹
۹   عضو   ۲۰  
۱۰   عضو   ۲۱  
۱۱   عضو   ۲۲  

غایبین :۱-                            ۲-                                 ۳-                            ۴-

دستور کار جلسه آینده :  برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی     زمان :۲۷/۷/۱۴۰۲      مکان : دفتر آموزشگاه                      

صورتجلسه شورای معلمان آموزشگاه/مجتمع

روز:

سه شنبه

تاریخ:

۴/۸/۱۴۰۲

شماره جلسه :

۳

مکان برگزاری :

دفتر آموزشگاه

ساعت شروع :

۹:۳۰

ساعت خاتمه:

۹:۴۵

دستور کار جلسه :

برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی     

خلاصه مذاکرات :

۱-بیمه ی حوادث که همه معلمان باید بیمه شوند

۲-برنامه های فوق برنامه ها و توزیع رضایت نامه ها و اجرای آن در تاریخ های داده شده در روز پنجشنبه

۳- امور آموزشی و آزمون پیشرفت تحصیلی-امور انضباطی در مدرسه در مورد دانش آموزان-غائبین و ثبت غیبت

نتایج و مصوبات مسئول پیگیری
معلمان اجباری باید بیمه ی حوادث شوند  
برنامه های فوق برنامه و اجرای آن در روز پنجشنبه  
امور آموزشی و آزمون های پیشرفت تحصیلی  
امور انضباطی و توجه به دیوار نوشته ها  
 

 

 

حاضرین در جلسه

ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا
۱   رئیس شورا   ۱۲ عضو
۲   نایب رئیس   ۱۳ عضو
۳   دبیر شورا   ۱۴ عضو
۴   نماینده معلمان   ۱۵ عضو
۵   عضو   ۱۶ عضو
۶   عضو   ۱۷ عضو
۷   عضو   ۱۸
۸   عضو   ۱۹
۹   عضو   ۲۰  
۱۰   عضو   ۲۱  
۱۱   عضو   ۲۲  
بیمه حوادث معلمان- آزمونهای پیشرفت تحصیلی- امور انظباطی

غایبین :۱-                            ۲-                                 ۳-                            ۴

دستور کار جلسه آینده :                                         زمان : ۲۵/۸/۱۴۰۰       مکان : دفتر آموزشگاه                      

صورتجلسه شورای معلمان آموزشگاه/مجتمع

روز:

سه شنبه

تاریخ:

۲۵/۸/۱۴۰۲

شماره جلسه :

۴

مکان برگزاری :

دفتر آموزشگاه

ساعت شروع :

۹:۳۰

ساعت خاتمه:

۹:۴۵

دستور کار جلسه :

بیمه حوادث معلمان- آزمونهای پیشرفت تحصیلی- امور انظباطی

خلاصه مذاکرات :

۱-نحوه ی تشویق دانش آموزان و موارد شویق نوشته شده و هدایا داده شده یا داشت شود.

۲- اهمیت درس قرآن که ۱ ساعت خود معلم تدریس کند.

۳-امور انضباطی در ساعت ورزش و برنامه های فوق برنامه

۴-تشویق دانش آموزان در شرکت به موقع در نماز جماعت

نتایج و مصوبات مسئول پیگیری
نحوه ی تشویق دانش آموزان  
شرکت به موقع در نماز جماعت  
امور انضباطی در فوق برنامه  
 

 

 
 

 

 

حاضرین در جلسه

ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا ردیف نام ونام خانوادگی سمت امضا
۱   رئیس شورا   ۱۲ عضو
۲   نایب رئیس   ۱۳ عضو
۳   دبیر شورا   ۱۴ عضو
۴   نماینده معلمان   ۱۵ عضو
۵   عضو   ۱۶ عضو
۶   عضو   ۱۷ عضو
۷   عضو   ۱۸
۸   عضو   ۱۹
۹   عضو   ۲۰  
۱۰   عضو   ۲۱  
۱۱   عضو   ۲۲  

غایبین :۱-                            ۲-                                 ۳-                            ۴-

دستور کار جلسه آینده : برنامه ریزی برای زمان و ساعت فوق برنامه   زمان : ۲/۹/۱۴۰۲ مکان : دفترآموزشگاه 

تقوبم اجرایی مدارس                    

دانلود تقویم اجرایی در همه پست های سازمانی

پس از گفتگو درباره چند و چون این مسئله به مسئله دانلود تقویم اجرایی و نمونه های کامل آن می پردازیم. خوشبختانه بانک فایل پژوهشی معلمان نمونه های کاملی از این تقویم را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. شما سروران گرامی می توانید با مراجعه به لینک زیر تقویم اجرایی پکیج طلایی را دانلود نمایید.

دانلود کنیدمنبع : بانک فایل پژوهشی معلمان
سایر منابع  :

https://www.london.edu/executive-education/programme-calendar

https://www.exed.hbs.edu/


درباره ما

بانک فایل پژوهشی معلمان متشکل از کادری برجسته و برگزیده است که وظیفه تدوین و نگارش جدید ترین فایل های آموزشی را بر عهده دارد. شما عزیزان با مراجعه به این پایگاه می توانید از جدید ترین و بروز ترین فایل های مورد نظرتان بهره مند شوید. در صورت داشتن هر گونه درخواستی از طریق زیر با ما در ارتباط باشید.

    منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان

    دانلود کنید