ضرورت افکت صوتی استوری لاین ، استوری لاین چیست و آموزش تولید محتوای الکترونیکی

اهمیت افکت صوتی استوری لاین  از آنجاست که اغلب اوقات دبیرستان ها می توانند به محیطی غیر صمیمی و بیگانه مبدل شوند که ظاهرأ فقط امور جدی در آن مکان ها دنبال می شود ( جریان دارد ) .

شما باید از معلمین قبلی درس عبرت بگیرید و سعی کنید که کلاس درس را همانند خانه بدانید . از همه مهمتر این که شما باید قسمت اعظم افکت صوتی استوری لاین  سپری نمایید .

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

۱-از رنگ های روشن ، قوی ، زنده و شوق آور استفاده کنید .

اگر کلاس درس نیاز به دکوراسیون دارد و شما برای این کار بودجه کافی در اختیار ندارید ، می توانید از کاغذهای رنگی ، پوسترها و یا باقی مانده پارچه های رنگی ، برای پوشاندن قسمت های نامرتب افکت صوتی استوری لاین  استفاده کنید . استفاده از این مواد باعث می شود که محیط سرد و خاموش کلاس به محیط گرم و خوشایند تبدیل گردد. دانش آموزان واقعأ به این موضوع اهمیت می دهند و این رنگ ها را به رنگ های بی روح ترجیح می دهند.

۲-عملکرد دانش آموزان را به نمایش بگذارید تا بدین وسیله بتوانید شرایط محیط کلاس را بهبود و توسعه دهید .

اینگونه نمایش ها می تواند جذاب ، جالب و از لحاظ بصری ، برانگیزاننده باشد و فعالیت های آموزشی خوبی محسوب می گردند .

۳-دانش آموزان را تشویق کنید که با خود تصاویر جالبی را به افکت صوتی استوری لاین  بیاورند .

این کار باعث ایجاد نوعی حس مالکیت در دانش آموزان خواهد شد و آنها را ملزم به مراقبت از محیط پیرامون خود خواهد نمود .

۴-برای این که کار درس را به محیطی جذاب تر و صمیمی تر تبدیل نمایید ، از گیاهان استفاده کنید . از بعضی از دانش آموزان بخواهید که مسئولیت افکت صوتی استوری لاین  را بر عهده بگیرید .

۵-کتب باعث تزئین کلاس درس خواهند شد .

کتب ، هم می توانند منبعی برای خواندن باشند و هم این که می توانند صورت ظاهری یک کلاس را جذاب تر کنند . از طرح های رنگ آمیزی شده بر روی جلد کتب استفاده کنید . با تهیه عناوین و تصاویر مناسب ، دانش آموزان را جهت دسترسی به کتب موجود در قفسه ها یاری دهید .

۶-استفاده از فرش ها می تواند تأخیر معجزه آسایی برجای بگذارد . در حال حاضر استفاده فزاینده از افکت صوتی استوری لاین  در کلاس های درس بسیار متداول گشته است زیرا در قیاس با مواد پلاستیکی ارزانتر می باشند و شما می توانید فرش هایی با رنگ های متنوع برای استفاده در کلاس درس انتخاب کنید استفاده از فرش در کلاس تا حدود زیادی از ایجاد سر و صدا جلوگیری می کند و همچنین محیط کلاس را گرم تر و دلپذیر تر می نماید.

۷-اشیاء و تصاویر جالب را در کلاس درس گردآوری نمایید.

آنها را می توان صرفأ به خاطر علاقه مند بودن افکت صوتی استوری لاین  جمع آوری نمود . با این حال ممکن است بتوانید در ارتباط با آنچه که تدریس می کنید نیز از آنها استفاده کنید . گرد آوری اقلام نامأنوس باعث افزایش خلاقیت دانش آموزان می شود .

۸-هر کمکی از دست شما بر می آید از انجام آن دریغ نکنید ، حتی اگر ناچیز باشد .

برای مثال اگر درب کلاس درس سر و صدا می کند ، آن را روغن کاری کنید و یا اگر درب هنگام بسته شدن ایجاد صدا می کند ، برای برطرف نمودن صدا می توانید از کمی پارچه استفاده کنید .

۹-اسباب و اثاثیه داخل کلاس را دوباره مرتب کنید .

استوری لاین چیست با کمک دانش آموزان شما می توانید به سرعت تغییرات زیادی را در کلاس درس و شکل ظاهری آن به وجود آورید . دانش آموزان از ایجاد تغییر در کلاس درس خوشحال خواهند شد . البته این تغییر هنگامی بسیار سودمند است که با پراکندگی گروه های دانش آموزی استوری لاین چیست درس متناسب باشد .

۱۰-برای نظارت دقیق بر دانش آموزان ، مسیری را برای عبور خود پیش بینی نمایید .

برای کنترل و نظارت بر دانش آموزان و تکالیف آنها شما به یک مسیر بازدید نیازمند استوری لاین چیست هستند تا آنها بتوانند از نصایح و باز خوردهای بهرمند گردند ، زیرا در غیر این صورت دانش آموزانی که از شما دور هستند ، در انجام تکلیف احتمالأ کوتاهی خواهند کرد .

۲۵- تدارک نمایش (تصاویر) در کلاس درس

از نظر دانش آموزان ، اگر کسی نتواند به خوبی اطرافیان خود قادر به استوری لاین چیست باشد ، به مصیبتی بزرگ گرفتار گشته است . علی الخصوص این که در یک نظام آموزشی ، قسمت اعظم ارزیابی مبتنی بر توانایی ها و مهارت های دانش آموزان در خواندن و نوشتن می باشد . توصیه های زیر ممکن است در بهبود تعادل لازم در این زمینه سودمند باشد .

۱-همانطور که مطالب را می نویسید ، آنها را بیان هم بکنید .

هنگامی که برای دانش آموزان استوری لاین چیست را طرح می کنید علاوه بر این که آنها را چاپ می کنید یا می نویسید ، باید به طور شفاهی آنها را بیان بکنید . به دانش آموزان توضیح دهید که آنها در صورت تمایل می توانند دوباره جزئیات تکلیف را از شما بشنوند .

۲-افرادی را که نیازمند کمک هستند ، شناسایی کنید .

دانش آموزانی را که واقعأ در مهارت استوری لاین چیست مشکل دارند ، شناسایی کنید . افرادی را که صرفأ برای کمک ویژه به این قبیل دانش آموزان تربیت شده اند برای کمک به این گروه از دانش آموزان دعوت کنید .

۳-در استفاده از نوع زبان دقت کنید !

آموزش تولید محتوای الکترونیکی  هر جا که امکان داشته باشد ، در تکالیف نوشتاری و راهنمایی های خود از جملات و عبارات کوتاه استفاده کنید . شکل خواندن دانش آموزان بیشتر مربوط به ناتوانی دانش آموزان در فهم و تعبیر دستورات آموزشی پیچیده است . توجه کنید که در استفاده از آموزش تولید محتوای الکترونیکی در ارتباط با موضوع باید دقت کنید ، زیرا ممکن است برای دانش آموزانی که با این عبارات آشنایی ندارند، مشکل ساز شود .

۴-چشم انداز خواندن را مشخص کنید .

به کل دانش آموزان کلاس خاطر نشان کنید که مهارت در استفاده از کلمات و نیز فهم و درک و تعبیر آنها تنها بخش کوچکی است از آنچه که برای موفقیت یک فرد لازم است .

۵-اساس ارزیابی را کمتر بر مبنای مهارت در خواندن قرار دهید .

آموزش تولید محتوای الکترونیکی مراحل و اشکال ارزیابی دانش آموزان را چنان متنوع نمایید که موفقیت دانش آموزان صرفأ بر مبنای توانایی آنها در فهم و تعبیر و خواندن سئوالات و نوشته یا چاپ شده نباشد، بلکه از دستور العمل ها و سئوالات شفاهی نیز در آموزش تولید محتوای الکترونیکی خود استفاده کنید .

۶-تکالیفی را به دانش آموز محول کنید که مهارت در خواندن در آن تکلیف زیاد مهم نباشد .

از تکالیف و تمارینی استفاده کنید که به مهارت های آموزش تولید محتوای الکترونیکی متکی نباشد ، در حالی که می دانید بعضی از دانش آموزان در مهارت های خواندن مشکل دارند ، تعدادی از آنها را برای تشویق در حضور همکلاسی هایشان انتخاب کنید .

۷-دانش آموزان را در حفظ « آموزش تولید محتوای الکترونیکی » یاری رسانید .

اجازه ندهید که دانش آموزانی که در آموزش تولید محتوای الکترونیکی مشکل دارند احساس کنند که از نظر ذهنی نرمال نیستند و به خاطر داشته باشید که این مهارت فقط بخش کوچکی از هوش را در بر می گیرد که این دانش آموزان در آن مشکل دارند و احتمال دارد در زمینه های دیگر دارای استعداد قابل توجه باشند .

۸-دانش آموزان را در چگونگی هجا کردن کلمات یاری دهید .

این دانش آموزان اغلب در هجا کردن کلمات دچار مشکل می شوند ، بنابراین باید کلمات جدید را مورد شناسایی قرار دهید و چگونگی هجای آنها را به این دسته از دانش آموزان آموزش دهید . آموزش تولید محتوای الکترونیکی (نگاه کن ، پوشش بده ، (بخوان ) ، بنویس ، بررسی کن ) تکنیک مفیدی برای خودیاری دانش آموزان است . توانایی در مهارت هجا کردن کلمات ، معجزه به حساب نمی آید . بلکه صرفأ یک مهارت بصری(۳)است.

۹-به دانش آموزان کمک کنید تا اعتماد به نفس و انگیزه   بدست آورند .

اوقات بیشتری را صرف آموزش دانش آموزانی کنید که در فهم کلمات چاپی و نوشته شده مشکل دارند . شاید مشکل آنها فقط با دادن اعتماد و انگیزه حل گردد.

۱۰-هرگز دست از توضیح و شرح دادن بر ندارید

WLRMI ( در حقیقت معنای آن این است که . . . ) عبارتی است که می توانید با بیان آن معنای جملات را شفاف کنید و آن را به زبان دانش آموزان بیان کنید و دانش آموزان را تشویق کنید که برداشت های خود را با یکدیگر مقایسه نمایند .

منبع : بلاگ لینک

 

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!