طرح مهمانی در مهمانی | ⭐️【 پکیج آماده نوروز ۱۴۰۳ کلیه پایه ها ❤️ 】

طرح مهمانی در مهمانی

در این پکیج طلایی نمونه هایی قابل دانلود و قابل ویرایش از طرح مهمانی در مهمانی ویژه عید نوروز که توسط شبکه شاد ابلاغ گردیده است بارگذاری شده است .

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل طرح مهمانی در مهمانی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل طرح مهمانی در مهمانی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل طرح مهمانی در مهمانی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

دانلود طرح مهمانی در مهمانی

ضمن عرض سلام ادب و احترام خدمت دانش آموزان و آینده سازان ایران عزیز و والدین گرامی.
پیشاپیش آغاز سال ۱۴۰۲ و فرارسیدن نوروز باستانی یادگار آیین کهن ایرانیان و تقارن این عید فرخنده با ماه میهمانی پروردگار بر شما مبارک و فرخنده باد.
به مناسبت این تقارن خجسته و مبارک و در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تکلیفی برای دانش آموزان عزیز در نظر گرفته شده با عنوان مهمانی در مهمانی که توضیحات و نحوه انجام آن خدمت فرزندان عزیز و والدین گرامی ارائه خواهد شد.
این برنامه شامل ۵ قسمت می باشد که شرکت دانش آموز در هر کدام از این ۵ قسمت اختیاری می باشد.
مهمانی اول مهمانی لاله ها که شامل پنج شنبه اخر سال و دیدار با درگذشتگان و غبار روبی مزار شهدا و حضور در گلزار شهدا می باشد.
مهمانی دوم مهمانی بهار که شامل سفره هفت سین ،دعای تحویل سال رنگ امیزی تخم مرغ و تزیین سفره و تبریک نوروز به زبان بومی و محلی است.
مهمانی سوم مهمانی خانواده که شامل تهیه شجره نامه خانوادگی شنیدن قصه پدربزرگ و مادربزرگ ،خاطرات نوروز،شاهنامه خوانی و گلستان خوانی،خواندن قصه های محلی و بومی است
مهمانی چهارم مهمانی خدا که شامل سفره افطار و سحر حضور در مساجد آداب‌ و رسوم محلی و بومی ماه مبارک رمضان افطاری دادن ،عیادت از بیماران و حفظ سوره های قرانی است
و مهمانی پنجم مهمانی طبیعت است که شامل باغچه کوچک من،یک روز در طبیعت، استفاده از وسایل دور ریختنی،دوستی با طبیعت،هوای پاک،کاشت یک درخت،نقاشی در طبیعت است.

آنچه در پکیج طلایی موجود در سایت ما وجود دارد عبارت است از :

شماره ۱ : مهمانی لاله ها

در مهمانی لاله ها با محوریت شهید پژوهی موارد زیر موجود است:

در مجموع فایل هایی که در طرح مهمانی لاله ها به شما تقدیم می کنیم که شامل ۷ عدد فایل ورد و ۸ عدد فایل پاورپوینت بسیار زیبای قابل ویرایش است.

فایل های پاورپوینت این پکیج عبارت است از :

  1. پاورپوینت زندگی نامه شهید سردار سلیمانی
  2. پاورپوینت زندگی نامه شهیدباکری
  3. پاورپوینت زندگی نامه شهیدابراهیم هادی
  4. پاورپوینت زندگی نامه شهیدمحمد جواد خیامی
  5. پاورپوینت زندگی نامه شهیدرجایی
  6. پاورپوینت زندگی نامه شهیده زینب کمایی
  7. پاورپوینت شهدای مدافع حرم
  8. پاورپوینت هفته دفاع مقدس

فایل های ورد این پکیج عبارت است از :

  1. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید همت
  2. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید محسن حججی
  3. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید باکری
  4. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید جعفری
  5. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید معصومی
  6. زندگی نامه شهید مطهری
  7. یک مقاله کامل درباره فرهنگ شهید و شهادت

شماره ۲ : مهمانی بهار

در مهمانی بهار خاطرات کودکی بزرگترها در لحظه های سال تحویل برای شما در قالب ورد و پی دی اف در ۶ صفحه بارگذاری شده است.

شماره ۳ : مهمانی خانواده

در مهمانی خانواده متن نقالی شاهنامه خوانی سام و زال و نریمان برای شما در قالب ورد و پی دی اف در ۱۳ صفحه بارگذاری شده است.

شماره ۴ : مهمانی خدا

در مهمانی خدا متن غذا های سالم برای افطار و سحر برای شما در قالب ورد و پی دی اف در ۴ صفحه بارگذاری شده است.

شماره ۵ : مهمانی طبیعت

در مهمانی طبیعت داستانی کوتاه پیرامون حمایت از طبیعت و نه به پلاستیک برای شما در قالب ورد و پی دی اف در ۵ صفحه بارگذاری شده است.

دانلود پکیج طرح مهمانی در مهمانی

فرزندان عزیزم دانش اموزان نازنین شما میتوانید یکی از مهمانی ها را انتخاب کنید سپس در قالب داستان،شعر،نقاشی،فیلم کوتاه،عکس،فایل صوتی، و گزارش آثار خود را برای آموزگار تان ارسال کنید تا در مسابقات شهرستانی استانی و کشوری شرکت داده شود.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها