بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین

بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین درس آماده سازی فرزندان برای آینده پودمان حقوق خانواده

بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین درس آماده سازی فرزندان برای آینده پودمان حقوق خانواده  با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۲   صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین تحقیق آماده پودمان علمی کاربردی  می باشد که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک تحقیق پودمان علمی کاربردی است.تحقیق آماده بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین شامل بخش های زیر است :

۱.      مقدمه

۲.     سوابق تحقیق

۳.     متن تحقیق

۴.     نتیجه گیری

۵.     پیشنهادات

۶.     منابع و ماخذ

بخشی از تحقیق آماده بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین را مشاهده می کنیم .

مقدمه

اگر خانواده را از دیدگاه نهادی مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که که خانواده از نظر کمی و کیفی می‌تواند کانون اصلی اندیشه کار و تلاش و پرورش روحیه خلق ایده و کار در افراد باشد. تحقق این امر مستلزم توجه ویژه والدین به ابعاد و ساحتهای حیات فردی فرزند از هنگام تولد تا زمان تکوین شخصیت اوست. وقتی پدر یا مادر همچون الگویی تلاشگر و مؤثر در عرصه کار و تولید در جامعه ظاهر شوند،‌کارکردهای مثبت ناشی از فعالیت آنها فرزند را به سمت و سویی ترغیب می‌نماید تا ذهن خود را به صورتی منسجم و ثمربخش به ادامه شغل والدین و یا حرفه‌ای جدیدتر سوق دهد. برای چنین فردی دستیابی به منابع اقتصادی ناشی از کار و تسخیر فضاهای جدید، ارزش تلقی می‌شود. چنین طرز تلقی از دنیای پیرامون، ذهن فرد را نسبت به خلق ایده‌ای نو و استقلال اقتصادی و کسب موفقیت، دگرگون می‌سازد. در این مرحله، نوجوان یا جوان ایده‌کاری خود را با خانواده در میان می‌گذارد چه بسا بتواند از تجربیات و رهنمودهای والدین و احتمالاً حمایت مالی و اجتماعی آنها بهره‌مند شود. اینجاست که معیارها و ارزشهای خانواده برای فرزند ملاک عمل و چراغ راه او در مسیر کار و تلاش واقع می‌شود. وظیفه والدین در چنین شرایطی تشریح ابعاد گسترده فعالیت اقتصادی به عنوان ارزش بنیادی برای فرزند و هدایت او در مسیر مطلوب، آغاز توأم با موفقیت را در راه‌اندازی کسب و کار به همراه خواهد داشت.

میزان تحصیلات، نوع شغل والدین، ساخت خانواده، روابط خانوادگی (خصوصاً رابطه والدین با فرزندان)، درآمد خانواده و میزان برخورداری از امکانات رفاهی در شکل‌گیری «فرهنگ کار» در خانواده می‌تواند تأثیر داشته باشد. انسانهای متفاوت، توانمندیهای متفاوتی دارند که اگر از همان دوران نوجوانی در مسیر مشخص هدایت شوند، ‌می‌توانند با خلق ایده‌های جدید خود، تغییر در روند تولید و بالطبع تغییر در فرآیند تکنولوژی را آسان کنند.

سوابق تحقیق

ماریون (۱۹۹۵)درپژوهشی اظهارمی داردکه والدین مقتدرقدرت خودرابرای پیشرفت وراهنمایی کودکان خویش رابکارمی گیرند .راهبرداین والدین دلیل خواهی ؛مذاکره واعتمادوتشویق کردن جنبه هاب مثبت کودک است به همین دلیل این کودکان می توانند تصمیم بگیرند؛مسئولیت پذیر باشندونسبت به خویش تصورمطلوبی داشته باشنددرهرصورت این سبک نوعی پذیرش کودک وفعالیتهای مثبت اوراازجانب بزرگترهامطرح می سازداین پذیرش می تواندبه صورت کلامی وغیر کلامی به کودک نشان داده شودوموجب تحکیم خوددرکودک گردد.

عکس العمل های مثبت ومنفی والدین ضمن تحکیم خودپنداشت می تواندنوعی سبک تعامل اجتماعی رابه کودکان ونوجوانان یادمی دهد.

هاییتی (۱۹۹۲)درتحقیقی این تعامل هارابه صورت هم حسی اعتماد و پرورش بیان می دارد درباره تاثیرمخرب عکس العملهاوبازخوردهای منفی والدین پورتر(۱۹۹۷)اضهارمی دارندکه کودک بادریافت پسخوراندمنفی دچاراختلال درتحول خودمی شود.

همچنین موستاردومک کین (۱۹۹۹)اظهارمی دارندکه این عکس العمل برتحول مغزی کودک نیزتاثیرمنفی می گذارد.آنان نشان داده اندکه این تاثیرات نه فقط برسلول های مغزی عمل می کنندبلکه براتصال آنهاباهم نیزموثرند.

موستارد و همکاران همچنین نشان داده اندکه سن شش سالگی برای این تحول سن بحرانی به شمارمی رود زیراتکمیل مسیرهای نورونی دراین سن به تکامل می رسد.

ازطرف دیگریک چرخه تکمیل می گرددبدین صورت که عدم تحول درمسیریابی نورونی دراثربازخوردمنفی وفقرمحیطی وفرهنگی می تواندبه بازخوردمنفی تر  و فقربیشتر  بینجامد.

پورتر(۱۹۹۷)بیان می کند که بیان جمله چندباربه توگفتم یک وفقه رادرذهن بوجودمی آوردوبه همان میزان بحران رشدنایافتگی حاصل می شود.

برای دانلود تحقیق آماده بررسی نقش والدین در تربیت فرزندان کارآفرین از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها