تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان از نظر حیطه های رفتاری و تصاویر و متن نوشتاری کاملترین و بهترین نمونه

تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان از نظر حیطه های رفتاری و تصاویر و متن نوشتاری با فرمت پی دی اف

در این سایت که مرجع طرح جابر است این محصول نیز به صورت تخصصی گذاشته شده است تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان به صورت کامل و دقیق توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تنظیم شده است و این سایت تمام تلاش خود را در راستای تهیه و تنظیم تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان نموده است. بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان دیگر نمونه های تحلیل محتوا کتب درسی را در سایت جای داده است.باید گفت سایت بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین و دقیق ترین سایت در راستای تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان می باشد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

با هم بخشی از متن تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان از نظر حیطه های رفتاری و تصاویر و متن نوشتاری را مشاهده می کنیم.

چکیده:

در این مقاله سعی شده است در مورد تاثیرات و اهداف درس های فارسی سال سوم ابتدایی از نظر حیطه های رفتاری بر دانش آموزان بررسی شود.از آنجایی که متن درس و همچنین تصاویر کتاب بر شخصیت دانش آموزان نقش مهمی را ایفا می کند سعی شده است تمام فصل های فارسی سوم ابتدایی را بررسی و تمام حیطه های رفتاری و همچنین تصاویر در هر درس بررسی شود. تحلیل کتاب سال سوم با استفاده از طبقه بندی هدف های آموزشی در سه حیطه شناختی ، عاطفی، مهارتی انجام گرفت.ابتدا هدف آموزشی (رفتاری) کتاب فارسی سال سوم ابتدایی استخراج گردیده و ارایه شده است

کلیدواژه: محتوا، فارسی، اهداف،رفتار،تصویر

مقدمه:

کتاب درسی اهمیت فراوانی در نظام آموزشی ایران دارد، کارایی و مناسب بودن آن برابر با مطلوب بودن نظام آموزشی و ناکارآمدی آن مساوی با عدم کارایی و ضعف نظام آموزشی می باشد. از این جهت توجه به کتاب های درسی و رعایت اصول علمی در تدوین آن ها و توجه به نیازهای آموزشی در تالیف کتاب های درسی و هماهنگ ساختن آن با حیطه های رفتاری و تاثیر آن بر دانش آموزان و مطلوب ساختن کتاب درسی از چنان حساسیتی برخوردار است که وقت بسیاری از کارشناسان،مولفان،برنامه ریزان و معلمان را به خود مشغول کرده است به گونه ای که هرسال هزینه های زیادی صرف تغییر و اصلاح کتاب های درسی می شود .کتاب فارسی به واسطه ی جایگاه مهمی که در برنامه آموزشی به خصوص در مقطع ابتدایی به جهت زبان آموزی و رفتارآموزی دارد، به عنوان بخشی از حیات مدرسه و یادگیری آموزشگاهی پذیرفته شده و عملا تنها درسی است که در بین دروس ابتدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. احساس ضعف و شکست در زبان آموزی و رفتارآموزی ، علاوه بر زبان اجتماعی و رفتار اجتماعی که جامعه، دوست و خانواده تحمیل می کند، می تواند تاثیرات منفی بسیاری بر شخصیت فرد و خود پنداره دانش آموز در تحصیل و یادگیری و گاه حتی در دیگر زمینه های آموزش بگذارد.آشنایی و آموزش حیطه های رفتاری به دانش آموزان مقطع ابتدایی می تواند باعث ایجادرفتارهای مناسب از طریق دانش آموزان شود و مانع از تاثیرات منفی رفتارها شود.رفتار بر ایجاد شخصیت کودک نقش به سزایی دارد و آموزش صحیح آن به دانش آموزان باعث ایجاد شخصیت مثبت در دانش آموزان می شود. (نجار نهاوندی ۱۳۹۳)

برای دریافت فایل تحلیل محتوای فارسی سوم دبستان از نظر حیطه های رفتاری و تصاویر و متن نوشتاری از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها