تقویم اجرایی مدارس ابتدایی | سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تقویم اجرایی مدارس ابتدایی

جدیدترین بروز رسانی نمونه فایل تقویم اجرایی مدارس ابتدایی توسط تیم تخصصی معلم بلاگ بر اساس اهداف خاص مورد نیاز آموزش و پرورش : با فرمت word و با امکان ویرایش . در ۶ فایل قابل ویرایش در مجموع ۷۱ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل تقویم اجرایی ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل تقویم اجرایی ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل تقویم اجرایی ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

نکته ای پیرامون تقویم اجرایی مدارس ابتدایی

تقویم اجرایی مدارس ابتدایی که در بانک فایل پژوهشی معلمان در دسترس می باشد ، از نظر کارشناسان ما بسیار کامل و دقیق است و در سال تحصیلی اخیر مشکل شما عزیزان را برطرف می نماید.این برنامه با تجربیات شخصی مدیران سایت نگارش شده است.و در حد بضاعت از منابع در دسترس نیز در این زمینه بهره گرفته شده است.

بانک فایل پژوهشی معلمان با ارائه جدید ترین و جذاب ترین و در عین حال ( تقریبا ) پایین ترین قیمت در رابطه با برنامه سالانه و تقویم اجرایی کلیه پست های سازمانی پیشرو در امر آموزش و تدریس می باشد. عزیزان گرامی می توانند با مراجعه به بانک فایل پژوهشی معلمان برنامه سالانه و تقویم اجرایی مورد نیاز خود را طبق آخرین ویرایش و بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش دانلود نمایند. لازم به ذکر است کلیه برنامه ها و تقویم های آموزشی و اجرایی توسط در مدارس بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و جمعی از تیم با تجربه در ارائه این برنامه ها ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند. شما فرهنگیان عزیز همچنین می توانید علاوه بر برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس آخرین ویرایش از سایر محصولات این بانک پژوهشی استفاده نمایید.

تقویم اجرایی

آنچه که در فایل حاضر موجود است عبارت است از :

تقویم اجرایی فعالیت های اجرایی در ۸ صفحه ورد و قابل ویرایش مربوط به کلیه مقاطع

تقویم اجرایی

تقویم اجرایی فعالیت های بهداشتی در ۱۳ صفحه ورد و قابل ویرایش مربوط به کلیه مقاطع

تقویم اجرایی مربی بهداشت

تقویم اجرایی فعالیت های آموزشی و پرورشی در ۴۳ صفحه ورد و قابل ویرایش مربوط به کلیه مقاطع

تقویم اجرایی فعالیت های پروژه مهر در ۱۰ صفحه ورد و قابل ویرایش مربوط به کلیه مقاطع

تقویم اجرایی پروژه مهر

تقویم اجرایی فعالیت های طرح بوم در ۴ صفحه ورد و قابل ویرایش مربوط به کلیه مقاطع

تقویم اجرایی طرح بوم

در برنامه هایی مثل تقویم اجرایی مدارس ابتدایی رعایت این موارد الزامی است :

  • تاکید بر اجرای درست برنامه و این که مستندات اجرای برنامه  توسط مجری برنامه  در سیستم نگهداری شود.
  • تاکید بر این که برنامه های تدوین شده مثل تقویم اجرایی مدارس ابتدایی باید ابتدا در شورای مدرسه تصویب و سپس اجرا شود.
  • توصیه شد برنامه هایی در زمینه تقویم اجرایی مدارس ابتدایی تدوین شود که قابلیت اجرا شدن در مدرسه  را داشته باشد.
  • توجیه دانش آموزان و اولیاء در این خصوص
  • نظارت مستمر بر رفتار دانش آموزان جهت رسیدن به اهداف مورد نظر تا آموختن مهارت لازم
  • اهتمام در آموزش مهارتهایی که در برنامه پیش بینی شده است.
  • نظارت مستمر بر اجرای برنامه
  • پاسخگویی دقیق به سوالات اجرای این برنامه توسط اعضاء محترم کمیته

تقویم اجرایی مدارس ابتدایی | تهیه شده توسط هلدینگ معلم بلاگ

دوره ی مدرسه از دوره های مهم ، حساس و موثر در زندگی فردی و اجتماعی آدمی است . دوره ای است که به سبب وضع زیستی ،اجتماعی و روانی دانش آموزان آن با سایر دورهای تحصیلی مشترکات و ممیزاتی دارد و دارای طیف وسیعی است که دوران کودکی و نوجوانی را در بر می گیرد و در انتهای طیف به دنیای جوانی می رسد.با توجه به آنچه بیان گردید سایت ما سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل تقویم اجرایی مدارس ابتدایی سهم خود را در بحث آموزش و پرورش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل تقویم اجرایی مدارس ابتدایی را از این بخش خریداری نمایید.

برنامه ها جمعا حدود ۷۱ صفحه و همگی در قالب ورد و قابل ویرایش هستند.

طرح تدبیر

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها