دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی

دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی تحت عنوان  چگونگی بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی تحت عنوان  چگونگی بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

دیباچه پیرامون قضیه بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

ارائه مستندات پیرامون بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

پیش بینی نتایج در مورد بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

راهکارها پیرامون قضیه بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود طناب زنی در دانش آموزان پایه چهارم

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها

۱-        مصاحبه:

ابتدا درمورد اهمیت ورزش طناب زنی و همچنین در مورد اینکه چرا بعضی ها دوست ندارند در ورزش طناب زنی شرکت کنند؟  به نظر شان چه کار هایی باید انجام شود تا همه در ورزش طناب زنی شرکت کنند؟ میزان همکاری پدر و مادرشان با آن ها جهت شرکت در ورزش طناب زنی چگونه میباشد؟   ؟ سوالاتی از این قبیل از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان پاسخ های گوناگونی ارائه دادند که این پاسخ ها را به طور خلاصه یاد داشت کردم. وبا اساتید و مشاورین و همکاران محترم مصاحبه کرده و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردم.

۲-        برگزاری جلسه همکاران

جلسه ای با همکاران هم پایه برگزار کردیم و در مورد عدم علاقه ی بعضی از دانش آموزان به ورزش طناب زنی با همکاران بحث و گفتگو کردیم آنها نیز متوجه این موضوع شده بودند و عقیده داشتند که دبیر ورزش بدون همکاری معلمان هر کلاس به تنهایی نمی تواند در این امر مهم موفق شود و در پایان نتیجه گرفتیم که برای موفق شدن در این کار باید جلسه ای با اولیا ی دانش آموزان داشته باشیم و آگاهی های لازم را  در مورد چگونگی همکاری آنها با دانش آموزان و اهمیت ورزش طناب زنی به آنها بدهیم.

۳-        پرسش نامه

با توجه به پاسخ هایی که دانش آموزان در پاسخ به سوالات مصاحبه داده بودند لازم دانستم که پرسش نامه ای تهیّه  کنم و اطلاعاتی را در این زمینه از اولیا بدست آوردم.

۴-        مطالعه

مطالعه ی کتابها، مجلات و تحقیقاتی که در این زمینه کار شده بود،که عنوان بعضی از آنها در منابع و مأخذ ذکر شده است نیز، راه حل هایی یافت شد.

 

۵-        مشاهده

یکسری از اطلاعات را با مشاهده مکرری  داشتم به دست آوردم و از این طریق صحت نظر های ایشان در رابطه با پاسخ سوالات تأیید گردید.

پس از بررسی اطلاعاتی که از طریق مصاحبه و پرسش نامه و مطالعه  و مشاهده و نظریه های همکاران سایر مدارس و معاونان و مدیریت آموزشگاه و مشاوران امر به دست امد اطلاعات حاصل از این فرایند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مواردی که باید در این زمینه تغییر و اصلاح یابد معین شد، خلاصه ی یافته های تجزیه وتحلیل به شرح زیر میباشد:

تجزیه‌وتحلیل اطلاعات :

ترس از شکست و تمسخر از جانب همکلاسی‌ها/برنامه‌ریزی های اشتباه در امر ورزش/عدم وجود امکانات ورزشی لازم برای دانش‌آموزان و کمبود فضاهای ورزشی مناسب/معلولیت‌ها و محدودیت های جسمی دانش‌آموزان.

برخی از داده‌های حاصل از ابزار و فنون دیگر:

ناتوانی در یادگیری مهارت های ورزشی و عدم اعتمادبه‌نفس/سستی و تنبلی دانش‌آموز/نبود فرهنگ‌سازی در حیطه مسائل ورزشی و نهادینه نشدن امر ورزش در خانواده/رفتار نامناسب مربی تربیت‌بدنی و نداشتن رابطه‌ی گرم بادانش‌آموزان.دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنیشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها