دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه تحت عنوان    چگونگی بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه تحت عنوان    چگونگی بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

دیباچه پیرامون قضیه بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

ارائه مستندات پیرامون بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

پیش بینی نتایج در مورد بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

راهکارها پیرامون قضیه بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدارس

انتخاب راه حل موقت

با توجه به بررسی هایی که صورت گرفت اساسی ترین مشکلات که مشترک بین نظرات اولیا و دانش آموزان و رانندگان بود شلوغی و بی نظمی و جر و بحث دانش آموزان و در نتیجه عصبانیت رانندگان که منجر به مسایل و مشکلات بعدی می گردد .

با توجه به این مسئله سعی کردیم که شعار وقت طلاست را عنوان سازیم و چون عقیده بر این بود که مدیریت زمان موضوعی راکد و با ثبات نیست ، بلکه بیان هدف و تغییرات دایم زندگی است و با توجه به این که زندگی تجربه ی خوشایندی است مشروط به آن که همراه با برنامه ای از پیش تعیین شده باشد و افراد بتوانند خود را با تغییرات آن تطبیق دهند و به سازگاری برسند . در زمینه مدیریت زمان باید قدری برنامه های رفت و آمد روزانه ، هفتگی ، ماهانه را تعدیل کنیم تا در جهت مورد علاقه به حرکت درآید و متعادل نگه داشتن این موضوع در شرایط سختی ها و دشواری ها یک هنر است و اگر دانش آموزان با دادن برنامه ای منسجم بفهمند که زمان چقدر دارای ارزش است بیشتر در مورد آن سرمایه گذاری می نمایند . به این دلیل تصمیم بر این گرفته شد که ابتدا محیط یادگیری مناسبی مانند فضای فیزیکی ، روانی ، اجتماعی را ایجاد نماییم و با توجه به اینکه ماهیت انسانی مدرسه متاثر از محیط روانی و اجتماعی شکل می گیرد  و هر گاه این فضا باز ، خلاق و انسانی باشد یادگیری مداوم ، لذت بخش و عمیق خواهد بود . لذا باید اذعان نمود که آموزش فقط باید براساس توانمند سازی دانش آموزان طراحی و اجرا گردد . همچنین یادگیری را در محیطی آزاد که به زندگی واقعی نزدیک سازد ارائه کرد . بر همین اساس آموزش فرهنگی ، علمی ، پژوهشی و … را مد نظر قرار دادیم اما باید فضایی مناسب در سرویس ها حاکم شود . این امر بدون همکاری و همراهی رانندگان امکان پذیر نخواهد بود . سپس با آموزش رانندگان و دانش آموزان در مسیر حرکت ، برای کودکان و نوجوانان کاروان های تجربه اندوزی راه بیاندازیم و آنان را از زندگی یکنواخت و ماندن در مرداب سکون نجات دهیم تا از نظر روحی و جسمی تندرست شوند و آنگاه در یک موقعیت خوشایند و دلپذیر پیام های تربیتی خود را به آنان منتقل کنیم اگر چنین شد برنامه ای مناسب تدارک دیدیم ، جوانانی سالم ، با نشاط ، با تجربه و آگاه از نیک و بد جهان اطراف خواهیم داشت .

بر اساس همین عقیده گروهی از رانندگان را دعوت نموده و براساس تحقیقات و مصاحبه هایی که قبلا صورت گرفته شده بود نظرات و روش کار را به سمع و نظر آنان رسانده و از آنان خواستیم که خودشان هم جهت یادگیری بیشتر و بهتر راهکار دهند « عقیده شخصی ام بر این است که اگر با کسانی که می خواهید کار کنید از آنها هم نظر خواهی شود و موارد را خودشان انتخاب نمایند مسئولیت کار را هم خود افراد می پذیرند و خودشان را پاسخگو می بینند » سپس نظرات اجرایی را ارائه نمودند و برنامه هایی که رانندگان پیشنهاد نمودند که  ۱- این طرح جنبه اجباری از ابتدای کار پیدا نکند ۲- توجه به علاقه دانش آموزان داشته باشیم۳- توان رانندگان هم در نظر گرفته شود  ۴- علاقه رانندگان هم در نظر گرفته شود که چه کار کند .

پس از بررسی برنامه ها ی زیر را تدارک دیدیم :

– آموزش تفکر

– تقویت روخوانی با خواندن تا بلو ها

– آموزش ز بان

–  آموزش و اجرای سرودهای همگانی

– حل معما و جدول مشارکتی

– برنامه سکوت

  • برنامه تفکر
  • آموزش قرآن
  • آموزش حدیث

 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

برای اجرا ۶ نفر از رانندگان را توانستم با خود همراه کنم انتخاب کردم و حدود دوازده درصد از سرویس ها را تحت پوشش طرح قرار دادیم .

ابتدا نوار قرآن و سرود همگانی ، سرود آوای مدرسه ، نوار حدیث و … مهیا ساختیم و به رانندگان دادیم کارهایی که انجام شد :

  • آموزش نماز اول وقت :

پخش اذان در هنگام ظهر رانندگان اذان پخش نمودند و تحت این عنوان بیان نمودند ، چون ما فرصت نداریم و برایمان امکان پذیر نیست که نماز مان را اول وقت بخوانیم پس بیایید همه با هم به اذان گوش فرا دهیم . در واقع آموزش غیر مستقیم خواندن نماز اول وقت را هدف قرار دادیم .

  • آموزش و حفظ قرآن :

آموزش حفظ قرآن در هنگام صبح نوار قرآن پخش می کردند تحت این عنوان که برای شروع کار و آغاز روز از قرآن مدد جوییم برای موفقیت در کارها ، نوار قرآنی را که می گذاشتند چون آموزشی بود ، با چندین بار تکرار پخش می شود ؛ سوره هایی انتخاب شده بود که کوتاه باشد و حفظ آن در ابتدا راحت تر باشد و پس از چند بار تکرار راننده نوار را خاموش می کرد و می گفت چه کسی این سوره را از حفظ است و از بچه ها می خواست که سوره ها حفظ بخوانند یا آنهایی که حفظ شده اند همراه با دیگران بلند بخوانند . البته از طریق برنامه صبحگاه مدرسه اعلام نمودیم آنهایی که سی سوره از قرآن حفظ باشد جایزه ویژه و لوح اهدا می گردد و هر کس حفظ می شد مراجعه می نموددانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسهشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها