شهید پژوهی چیست با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

شهید پژوهی چیست با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در ۲۰ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل شهید پژوهی چیست حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل شهید پژوهی چیست سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل شهید پژوهی چیست سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

شهید پژوهی چیست با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  بهترین مقاله تحقیقاتی سرگذشت پژوهی است که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  شهید پژوهی چیست می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون شهید پژوهی چیست از سایر مطالب سایت نیز در زمینه سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در شهید پژوهی چیست رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع سرگذشت پژوهی گروه تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر اقدام به تهیه شهید پژوهی چیست تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

بخشی از متن شهید پژوهی سردار سلیمانی ( شهید قاسم سلیمانی )

سردار شهید قاسم سلیمانی  ۱۳۳۵-۱۳۹۸ش  فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران که به همراه ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق در ۱۳ دی ۱۳۹۸ش به‌دست نیروهای آمریکایی در بغداد شهید شد.

وی در جنگ ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود. سردار شهید قاسم سلیمانی   در سال ۱۳۷۶ش از سوی حضرت آیت ا… خامنه ای ( مدظله العالی ) رهبر جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی نیروی قدس سپاه منصوب شد که بخش برون‌مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران است.

سردار شهید قاسم سلیمانی ، مجاهدان افغانستان را در نبرد با طالبان یاری می‌کرد و پس از جنگ‌های داخلی افغانستان اقداماتی را برای بازسازی آنجا انجام داد. وی در جنگ ۳۳ روزه لبنان و جنگ ۲۲ روزه فلسطین حزب‌الله و حماس را در برابر رژیم غاصب صهیونیستی یاری و محور مقاومت را به سلاح‌های پیشرفته تجهیز کرد. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سردار شهید قاسم سلیمانی  با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با داعش پرداخت. دور ساختن تهدید داعش از سامرا، نجف و کربلا از دستاوردهای او در مبارزه با داعش بیان شده است. وی علاوه بر مباحث نظامی، در مسائل فرهنگی نیز فعالیت‌ می‌کرد. به گفته برخی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران، سردار شهید قاسم سلیمانی  بنیانگذار ستاد بازسازی عتبات عالیات بود و بر طرح‌های توسعه حرم ائمه(ع) نظارت می‌کرد. او همچنین در تسهیل زیارت اربعین و تأمین امنیت زائران آن نقش داشته است.

شهید پژوهی سردار سلیمانی ( شهید قاسم سلیمانی )

سردار شهید قاسم سلیمانی   در ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ش همراه با ابومهدی المهندس و عده‌ای دیگر به دستور مستقیم رئیس‌جمهور وقت آمریکا، در حمله‌ای پهبادی شهید شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ترور او، به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد حمله موشکی کرد و پارلمان عراق طرح اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق را به تصویب رساند.

پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی  و همراهانش در شهرهای مختلفی از عراق و ایران تشییع شد و شیخ بشیر نجفی و رهبر معظم ایران بر پیکر آنان در عراق و ایران نماز خواندند. بر اساس گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، تشییع جنازه او از بزرگ‌ترین تشییع جنازه‌های تاریخ بوده است که حدودا ۲۵ میلیون نفر در آن شرکت داشته‌اند. او در ۱۸ دی در مزار شهدای کرمان دفن شد.

دانلود شهید پژوهی

برای دریافت و دانلود شهید پژوهی چیست می توانید از همین جا اقدام نمایید.

به علت رفاه حال شما عزیزان علاوه بر فایل حاضر ۳ عدد پکیج طلایی در قالب وررد و پاورپوینت که همگی بسیار زیبا و قابل ویرایش هستیند به شما تقدیم میگردد.

آنچه در پکیج طلایی موجود است عبارت است از :

در مجموع پکیجی به شما تقدیم می کنیم که شامل ۷ عدد فایل ورد و ۸ عدد فایل پاورپوینت بسیار زیبای قابل ویرایش است.

فایل های پاورپوینت این پکیج عبارت است از :

  1. پاورپوینت زندگی نامه شهید سردار سلیمانی
  2. پاورپوینت زندگی نامه شهیدباکری
  3. پاورپوینت زندگی نامه شهیدابراهیم هادی
  4. پاورپوینت زندگی نامه شهیدمحمد جواد خیامی
  5. پاورپوینت زندگی نامه شهیدرجایی
  6. پاورپوینت زندگی نامه شهیده زینب کمایی
  7. پاورپوینت شهدای مدافع حرم
  8. پاورپوینت هفته دفاع مقدس

فایل های ورد این پکیج عبارت است از :

  1. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید همت
  2. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید محسن حججی
  3. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید باکری
  4. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید جعفری
  5. زندگی نامه شهید پژوهی راجع به شهید معصومی
  6. زندگی نامه شهید مطهری
  7. یک مقاله کامل درباره فرهنگ شهید و شهادت

بسیاری از اساتید علاقه مند هسند که در مبحث شهید پژوهی در آموزش و پرورش مقام نخست کشوری را کسب نمایند و بتوانند در این جشنواره حرفی برای گفتن داشته باشند.معلمان و دانش آموزان برای رسیدن به این هدف مهم از هیچ تلاشی دست بر نمیدارند و واقعا به کسب برتری می اندیشند.ما با کمال افتخار به آنها کمک می کنیم.در واقع تیم تخصصی ما برای این موضوع شکل گرفته است.بانک فایل پژوهشی معلمان متخصص در تدوین و ارائه پروژه شهید پژوهی  است.این باشگاه می تواند راهنمای خوبی برای معلمان و دانش آموزان عزیز این مرز و بوم باشد.کافی است معلمان و دانش آموزان عزیز و گرامی به این مجموعه اعتماد کنند.

فایل های شهید پژوهی ❶ تضمینی بهترین نمونه موجود

اقدام پژوهی

با انتخاب این طرح و کمی سلیقه به خرج دادن میتوانید مقام برتر را از آن خود کنید .

نکته : بعد از خرید فایل روی تک تک لینک هایی که مثل تصویر زیر برای شما ارائه می گردد کلیک کنید و فایل های هر کدام را دانلود کنید . به علت تکمیل بودن پکیج طلایی و حجم بالای آن در سه پوشه تقسیم بندی شده است.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها