نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور علاقه مند کردن دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت

نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور علاقه مند کردن دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت

نکته ای پیرامون نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور علاقه مند کردن دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

بانک فایل پژوهشی معلمان :کنش پژوهی

 

قسمتی از این مجموعه

بیان مسئله

اگرچه نماز دارای اهمیت فراوان است، اما برگزار کردن نماز به جماعت اهمیت بیشتر دارد، زیرا نمازجماعت نمادی با ارزش از جامعه مطلوب اسلامی است که عناصری مانند رهبری، اتحاد و نظم را دربر می گیرد. بنابراین، مطالعه نماز جماعت و حکمتهای فراوانی که در آن نهفته، حایز اهمیت است. در دین ما نماز به عنوان ستون دین تلقی شده و ملاک ارزش آدمی و قبولی کلیه ی اعمال و فرائض دیگر اوست و اگر درست اقامه گردد، به عنوان معراج مؤمن و رأس دین شمرده می شود،که نیاز به مداومت ومحافظت دارد .

بدون تردید همه ی کودکان و نوجوانان، بالفطره استعداد پذیرش و انجام تکالیف مذهبی را دارند اما آنچه مهم است ، چگونگی روش ها و ارائۀ شیوه های جذب آنها به سوی تکالیف مذهبی است . از سنین نخستین دبستان باید کودکان را بتدریج با نماز آشنا و به نماز خواندن تشویق کرد .بسیار مشاهده شده است که کودکان در کنار پدر و مادر می ا یستند یا به تنهایی نماز خواندن آن ها را تقلید می کنند. این مساله بیانگر این واقعیت است که رفتار کودک ،انعکاسی از رفتار الگوهاست و اگر مورد تشویق و تایید والدین و سایر الگها قرار گیرد ،تمایل بیشتری برای انجام آن پیدا میکند . از سوی دیگر لازم است اولیا و مربیان همواره در عملکرد خود ثابت قدم بوده، شخصیتی عاطفی ، منطقی و محبوب داشته باشند تا اثرگذاری آن ها در اجاد عادات خوب در کودکان افزایش یابد . تعلیم و تکریم نماز و توام کردن نماز با تجارب متنوع و خوشایند برای کودکان می تواند به علاقه مندی و عادت دادن آن به نماز موثر باشد.

اما ممکن است در فرایند اجرای نماز جماعت به دلایل مختلف بعضی از کودکان و نوجوانان از این موضوع سرباز بزنند و از شرکت در فعالیت های گروهی مانند نماز دوری کنند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که می بایست این دلایل به طور کامل ریشه یابی شود. و در حل و یا تعدیل این عوامل خطر ساز در کودکان و نوجوانان کوشش نمود.گزارش کارورزی مشاور تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامتبرای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی کارورزی ۳ مشاور روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها