نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی

نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان پایه ی هفتم به خواندن و درک مفاهیم

انتخاب راه حل ها :

پس از در میان گذاشتن راه حل های پیشنهادی با مدیر محترم آموزشگاه و تعدادی از همکاران و مشاورین محترم و با مشورت و هم فکری با آنها به انتخاب چند راه حل پرداختم. راه حل های انتخابی به شرح زیر می باشد:

  1. گروه بندی دانش آموزان به گروه های ۳ نفره
  2. تهیه ی فلش کارت همراه با تصاویر توسط دانش آموزان
  3. تهیه ی پاور پوینت همراه با تصاویر و فونتیک واژگان توسط دانش آموزان
  4. نصب پوستر های واژ ه ها در کلاس
  5. ترجمه متون انگلیسی توسط گروه های دانش آموزی
  6. استفاده از متن هایی به غیر از متن کتاب و پرسش درک مفاهیم به صورت درست / غلط
  7. در نظر گرفتن پاداش به گروه برتر با اضافه کردن نمره به نمره ی مستمر آنها
  8. اجرای نمایش متن های کتاب درسی توسط گروه های دانش آموزی

 اعتبار بخشی به راه حل ها :

دراین مرحله برای اینکه یافته های تحقیق علمی، دارای اعتبار باشد ضرورت داشت ، افرادی با تجربه و با صلاحیت آن را ارزیابی کنند. به همین دلیل  گروهی که شامل مدیریت محترم آموزشگاه و همکاران بودند، را به عنوان منتقد و ناظر کار خود انتخاب کرده، تا پیشرفت طرح ، از نظرات و نقادی آنان بهره مند گردم.

به لطف الهی ، راه حل های انتخابی مورد تایید همکاران گرامی و مدیر محترم آموزشگاه قرار گرفت . بنابراین توانستم با اطمینان بیشتر راه حل های انتخابی خود را به مرحله ی اجرا در آورم.

اجرای راه حل های انتخابی :

مهمترین قسمت یک اقدام پژ وهی ، اجرای راه حل ها می باشد. بنابراین راه حل های انتخابی خود را به مرحله اجرا گذاشتم و مراحل را همراه با اصلاح و تعدیل بعضی از راه حل ها به اجرا در آوردم . مراحل اجرا به شرح زیر می باشد :

ایجاد انگیزه

برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و علاقه مند کردن آنها در فراگیری درس زبان انگلیسی ابتدا باید تا حد امکان در رفع عواملی که انگیزه را از دانش آموزان گرفته است ، کوشید . بنابراین ابتدا از راه تشویق و آسان جلوه دادن درس انگلیسی شروع کردم. بارها به آنها گوشزد می کردم که شما  احتمالا ” تا حدی به زبان انگلیسی مسلط هستید و این خود یک موفقیت بزرگ است! حالا به موفقیت های بزرگتری فکر کنید . وقت آن رسیده است که از روش های موثر و کارآمد برای رسیدن به سطح قابل قبولی از دانش انگلیسی استفاده کنید .نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسیشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها