نمونه گزارش تخصصی مدیر

نمونه گزارش تخصصی مدیر تحت عنوان    چگونگی بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی مدیر

نمونه گزارش تخصصی مدیر تحت عنوان    چگونگی بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی و تبیین موضوع با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان دانش آموزان

گرد آوری شواهد یک

پس از تبیین موضوع برای بدست آوردن میزان سلامت روان دانش آموزان به وسیله پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ     (Gha-28) در مدرسه عمل نمودم ، که این پرسشنامه دارای چهار مقیاس ذیل می باشد:

– (اضطراب): در واقع اضطراب بیشتر به حالت هیجانی- نگرانی و دلواپسی به علت خطری نامعلوم مربوط می شود. علائم آن عبارتست از احساس داغی- احساس سرگیجه یا سبکی سر، احساس بی ثباتی، لرزش دست ها، چهره برافروخته، نگرانی در مورد اتفاقات بد، وحشت زدگی، عصبی بودن، احساس از دست دادن کنترل و ناتوانی در رسیدن به آرامش. (کلینکه، ترجمه محمدخانی، ۱۳۸۰)

اضطراب شامل احساس عدم اطمینان ، درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژیکی می شود، شخصی که مضطرب است از بی قراری و تحریک پذیری شکایت می کند. اغلب در به خواب رفتن مشکل دارد. به آسانی خسته می شود، دل آشوبه و سردرد، تنش عضلانی و اشکال در تمرکز دارد. در کل علائم رایج اضطراب و توصیف های افراد دچار اضطراب شدید از وضع خود عبارتند از «عصبی بودن، آرام و قرار نداشتن، تنش، احساس خستگی، سرگیجه، تکرر ادرار، تپش قلب، بی حالی، تنگی نفس تعریق، لرزش، نگرانی و دلهره، بی خوابی، اشکال در تمرکز و گوش به زنگ بودن» (نجاریان و همکاران، ۱۳۷۱، ص۳۵۹ )

منظور از اضطراب در این پژوهش نمره زیر مجموعه اضطراب از پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ است که آیتم های عبارتند از: بی خوابی در هنگام نگرانی، بیدار شدن در هنگام خواب احساس تحت فشار بودن، عصبانیت و بدخلقی، هراسان و وحشت زده بودن، عدم توانایی انجام کار و دلشوره داشتن و عصبی بودن که کسب نمره پایین در این عامل نشانه سلامت روان است. (استورا، ترجمه: دادستان، ۱۳۷۷)

– (افسردگی): یکی از اختلالات شایع در نوجوانان افسردگی است. تشخیص افسردگی مزمن مستلزم وجود چند نشانه به مدت دو هفته است: برحسب راهنمای تشخیص اختلالات روانی (انجمن روانپزشکی آمریکا ۱۹۹۴) نشانه ها عبارتند از:

  1. خلق افسرده و غمگین
  2. عدم احساس علاقه یا لذت
  3. تغییر معنادار در وزن و اشتها
  4. بی خوابی یا پرخوابی
  5. بی قراری یا کندی روانی- حرکتی
  6. خستگی یا از دست دادن انرژی
  7. احساس بیهودگی یا احساس گناه
  8. اهش توانایی تفکر یا تمرکز

۹.افکار متناوب و مکرر مرگ یا افکار خودکشی گرا/ طرح ریزی/ اقدام جهت خودکشی

تشخیص افسردگی در نوجوانی مشابه بزرگسالان است اما وجود نشانه ها در نوجوانان به شکل متفاوتی است. (بلاکمن، به نقل از استانارد، ۲۰۰۰)

غمگینی فراگیر نوجوانان افسرده در نوشته های شهری آنها مشخص است و همچنین مشغولیت آنان با موسیقی های دارای موضوعات بی هدف و پوچ نشانه دیگر آن است.نمونه گزارش تخصصی مدیرشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها