گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده  بر طرف نمودن مشکل املا نویسی  در دانش آموزم

یافتن راه حل مناسب

 بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد ثنا و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در ثنا راه حل های مناسبی بیابم و روزانه ۲۰ -۱۵ دقیقه در کلاس با وی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

۱- برای تقویت توالی حافظه دیداری ثنا با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

۲- تقویت حافظه دیداری ثنا در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

۳- تفویت حساسیت شنوایی : با استفاده از صداهای ضبط شده و تشخیص صداها توسط دانش آموز و یا تشخیص صدای دوستان خود با چشمان بسته.

 اجرای راه حل های انتخاب شده

قبل از اجرای راه حل های انتخاب شده جدولی برای تشویق ثنا و ثبت میزان پیشرفت او ، ترسیم کردم و در کنار تابلو نصب کردم تا ثنا هم آن را ببیند، قرار شد که هر املائی که از ثنا گرفته می شود، نمره او در جدول نوشته شود.

 در مرحله اول برای تقویت توالی دیداری کلماتی مانند “مارد ” به جای “مادر” یا کلمه ی “نوازد “به جای”نوزاد “، فعالیتهای زیر انجام گرفت:

الف- روبروی ثنا ایستاده و چند حرکت بدنی انجام داده و از ثنا خواسته شده تا او همان حرکات را به ترتیب انجام دهد و این امر دو باره انجام شد و تا نتیجه خوبی گرفته شد.

ب- روی یک کارت مقوایی کلماتی  مانند مادر، نوزاد ، دارا ، سامان  نوشته شده بود  به ثنا نشان دادم و سپس آنها را مخفی کردم و از او خواستم که آن کلمات را به ترتیب بازگو کند. و سپس آن حروف کلمات را به ترتیب بنویسید در این مرحله زمان زیادی صرف شد سعی کردم کلمات بیشتری با ثنا کار کنم تا ترتیب و توالی را خوب یاد بگیرد.

در پایان این مرحله یعنی تقویت توالی حافظه املائی از کلماتی که امکان بر عکس نوشتن حروف باشد از ثنا گرفته شد ونتیجه بررسی یادداشت شد، تقریباً نتیجه خوبی بدست آمد و فقط ۲ غلط املائئ داشت.

تصمیم گرفتم برای گرفتن نتیجه بهترمرحله (ب)  را بار دیگر با ثنا کار کنم این کار انجام شد و دوباره از ثنا املاءگرفته شد، این بار دیگر غلطی نداشت و نتیجه خوبی گرفته شد.

۲- برای تقویت حافظه دیداری ثنا از مراحل ذیل استفاده شد.

الف: ابتدا دو تصویر را انتخاب کرده و یک به یک به ثنا دادم و بعد تصویرها را مخفی کردم و از او خواستم که آن تصویر را نام ببرد بعد روش بالا را با سه – چهار تصویر انجام دادم تا حافظه دیداری ثنا بالا برود. دو سه مرتبه این روش انجام شد تا نتیجه خوبی داد.

ب: در مرحله بعدی چند کارت تهیه کرده و روی هر کارت کلمه ای که مربوط به  کلمات کتابش باشد نوشته ، کارت ها را به ثنا دادم تا واژه ها را به خاطر بسپرد و بعد کارت ها را از او گرفته و دور از چشم او یکی  دو کارت را برداشتم و بقیه را به ثنا نشان دادم و بعد از او خواستم تا کارت مربوط به واژه که برداشته شده را معرفی کند. مرتبه اول که این کار را انجام شد، ثنا واژه هایی را گفت که اصلاً در بین کارتها نبود. تصمیم گرفتم واژه هایی را انتخاب کنم که در یک گروه باشد(مثلاً از گروه میوه : سیب- گلابی – هلو – موز- پرتقال) تا بتواند جواب دهد. این روش نتیجه خوبی در بر داشت. در ادامه این مرحله یک واژه که ربطی به بقیه واژه ها نداشت به واژه ها اضافه کردم و همان واژه ها اضافه شده و واژه دیگری را برداشتم. به همین ترتیب هرمرتبه یک واژه غیر مرتبط اضافه می کردم . خوشبختانه نتیجه خوبی در برداشت.  گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها