گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی

اجرای راه حل با ذکر جزئیات و چگونگی اجرا :

در همان اوایل سال طبق برنامه  ریزی هایی که حاصل مطالعات اینجانب و بهر ه گیری از پیشنهادات همکاران آموزشگاه  و سند تحول بنیادین آموزش و پرور ش بود برنامه مدونی چیده شد تحت عنوان تشکیل کمیته مدیریت کیفیت در مدرسه با رهبری مدیریت مدرسه که ضمن استفاده از مشارکت همه دبیران و اولیا و دانش آموزان فرآیند نتایج را مرتبا موردارزیابی قرار داده و از طریق این رهبری جمعی و تاکید بر کار گروهی در جهت افزایش کیفیت پرورش دانش آموزان این آموزشگاه گام برداریم  لذا در جلسات شورای دبیران و اولیا و مربیان جزئیات این برنامه به اطلاع ایشان رسید .

۱ – در جلسه دیدار عمومی با اولیا در ابتدای سال تحصیلی پیشنهاد شد که اولیاء دانش آموزان آن ها را در شرکت در فعالیت های پرورشی ترغیب نمایند ، و با استفاده از روش های مختلف سعی بر این داشته باشند که دانش آموزان شرکت نمایند.

۲ – مشارکت بیشتر اولیا با مدرسه :

رابطه خانه و مدرسه همچون رابطه جسم و روح است. هیچ کدام بدون دیگری نمی تواند به اهداف خود برسد و به قولی خانه و مدرسه  دو بال لازم برای پروازند.و بدون دیگری امکان پرواز وجود ندارد. هدف از مشارکت استحکام بخشیدن به روابط بین خانه و مدرسه و تقویت و توسعه فرهنگ مشارکت و ایجاد فضایی مناسب به منظور تبادل افکار ، اطلاعات و تجارب اولیا و مربیان با یکدیگر و ارتقای سطح آگاهی آنان در نظام تعلیم تربیت است .

حضور همه جانبه ی اولیا در تصمیم گیری های آموزشی و اداره ی مدرسه از طریق ارائه فرم های نظر سنجی در جلسات ،تبادل نظر و پیشنهادات و …) و اطلاع رسانی دقیق و به موقع درباره ی وضعیت تربیتی دانش آموزان در قالب ارتباط مستمر و روزانه ، هفتگی و یا ماهانه به صورت های گروهی و فردی ( حضوری،تلفنی،مجازی ) که در جریان طرح در مدرسه این اهداف محقق می شد .

۳-کلاسهای آموزش خانواده با حضور اساتید مجرب و کارآزموده متخصص تشکیل شد و با استقبال گرم اولیا روبرو شد و کلاسها از حالت انفعالی به فعالیت و خود جوش و کار آمدی بالا تبدیل شد.

۴- حضور کارشناسان و علما در مدرسه جهت ارائه مباحث مربوطه برای دانش آموزان به مناسبتهای مختلف

۵-حضور کلیه همکاران مدرسه هنگام نماز برای الگو شدن دانش آموزان در نمازخانه

۶-دعوت از تک تک اولیاء برای حضور در مدرسه و بازدید از قسمتهای مربوط به پرورشی از قبیل : نمازخانه ، کتابخانه ، مشاوره ، شورای دانش آموزی و ..

۷-برگزاری مسابقات کلاسی و آموزشگاهی در زمینه احکام و مفاهیم نماز

۸-برگزاری اردوهای تفریحی و در حاشیه آن

(ص)-دعوت از برگزیدگان مسابقات کشوری حوزه نماز جهت ترغیب دانش آموزان برای یافتن گرایش بسوی موضوع نماز

گرد آوری شواهد ۲

جمع آوری اطلاعات به منظور برسی میزان  تاثیر گذاری راه حل اجرا شده :

پس از گذشت چند ماه  شاهد  تغییرات چشمگیری در برنامه های   پرورشی مدرسه بودیم  ازجمله اینکه در مصاحبه هایی که با اولیا داانش آموزان در جلسات آموزش خانواده داشتیم اکثر آنان رضایتمندی خود را از اجرای چنین برنامه هایی ابراز می نمودند که این رضایتمندی آنان  شکل مشارکت  و همکاری های داوطلبانه بیشتر به خود می گرفت زیرا آنها اعلام می داشتند که فرزندان ما و حتی خود ما از حالت انفعالی  به حالت فعال  در آمده ایم و به نظر بنده چون اولیا  پس از آشنایی با روش های نوین اموزش تحصیلی به فرزندان به اهداف و برنامه های طرح نیز یقین پیدا کرده بودند خود را به صورت جزیی مهم از این برنامه شناخته بودند.

از طرف دیگر دبیران آموزشگاه نیز با مشاهده اثرات شیوه های نوین تدریس و همسو شدن همکاری و مشارکت اولیا با این روشها  علاقه بیشتری به ادامه استفاده از این روشها نشان دادند فقط به شرطی که عده ی محدودی از اولیا که به دلایل مختلف مشغله های زندگی در این زمینه همکاری کافی را از خود نشان نمی دادند و توجیه و تصورآنها بر دوش نهادن همه مسئولیتها برعهده  کادر اجرایی و دبیران مدرسه بود ، به خود آمده و  در این طرح  مسئولیت خود را به عهده گیرند و مشارکت لازم را نمایند.گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها