گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه تحت عنوان  چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم ی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه تحت عنوان  چگونگی کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم ی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۰ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده کنترل رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز دانش آموزانم

  تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ومدرسه

۱- صمیمت، صمیمیت در خانواده امری لازم و ضروری است زیرا هم مهمی در کاهش خشونت در خانواده دارد بسیاری از رفتارهای خشونت آمیز به این دلیل است که صمیمیت بین طرفین وجود ندارد. صمیمیت هنگامی افزایش می یابد که افراد خانواده درامور زندگی با یکدیگر مشارکت داشته باشند. همچنین اعتماد و اطمینان در مشارکت بین افراد خانواده باعث صمیمیت می شود.

۲- تامل و سکوت، یکی از بهترین راههای کنترل خشونت در خانواده کنترل رفتار خویشتن در مواقعی است که یکی از اعضای خانواده به تحریک دیگری بپردازد. بهترین شگرد در این هنگام آن است که دیگران سکوت اختیار کنند تا آن فرد هم آرامش پیدا کند سپس در یک فرصت مناسب با هم به بحث و بررسی بپردازند.

۳- تخلیه یعنی اینکه به طور مستقیم جواب خشونت را ندهیم. تحقیقات جدید نشان میدهد که پرخاشگری حلاکی و حتی فیزیکی علاوه بر اینکه خشم را کاهش نمی دهد بلکه باعث افزایش آن نیز می شود.

۴- مدل پرخاشگری غیر پرخاشگرانه (قدم زدن و…) تحقیقات نشان داده که افرادی عادی که پرخاشگری خود بدون رفتار پرخاشگرانه بروز دادند بعد از این کار سطح کمتری از پرخاشگری را داشته اند ولی به طور کل این روش هم زیاد موثر نیست.

۵- تنبیه، درطول تاریخ یکی از وسایل اجتماعی برای کم کردن میزان خشونت تنیه بوده است که توسط آن جلوی تجاوز خشونت و دیگر رفتارهای پرخاشگرانه را می گرفتند ولی در حال حاضر علما معتقدند که تنبیه به طور موقت جلوی خشونت حاضر را می گیرد و برعکس در طولانی مدت به طور مستقیم باعث تقویت آن می شود درحال حاضر تنبیه بدنی از طرف سازمان بهداشت جهانی ممنوع شده است.

۶- صحبت کردن در مورد مشکل، بهترین روش برای کاهش پرخاشگری صحبت کردن در مورد آن است این تکنیک به طور عملی به دو صورت عملی است ولی اینکه در لحظه ای که پرخاشگری به حد اعلای خود می رسد یکی از طرفین سکوت اختیار کند و سعی کند قائله را ختم کند ولی بعد از اینکه طرفین آرام شدند و مدتی نیز گذشت با خونسردی مطالب را با یکدیگر در میان می گذارند و آن را حل و فصل می کنند.

 

    درمان پرخاشگری:

برای درمان پرخاشگری گام اول شناخت و ریشه یابی علت یا علل پرخاشگری است با شناخت این عوامل می توان همکاری های لازم را برای کاستن از میزان و شدت پرخاشگری ارائه نمود مانند سرگرم نمودن فرد مهر و محبت و دلجویی آموزش تنهایی فکرکردن صبرو متانت نشان دادن در مواقع پرخاشگری تشویق جهت استحمام وروش گرفتن اجرای عدالت در منزل برآورده کردن نیازهای دانش آموزان و نوجوانان مساعد ساختن جو آزادی های کنترل شده جلوگیری از توهین و ناسزا گفتن به آنها ویا مقابله به مثل نکردن با آنها جلوگیری از تهدید و ترساندن الگوهای خوب را به آنها نشان دادن رهنمودهایی در مورد سازش و جوشش با دیگران تشویق به بازیهای گروهی و رعایت بتراکت و قوانین در زندگی با دیگران عادت دادن به آنا به گذشت یاد دادن انتقاد صحیح به آنها جهت تخلیه و سبک شدن و آرامش یافتن و درپایان چنانچه رعایت عوامل فوق تاثیری نداشت می توان از عوامل دیگری مانند توبیخ اخطار تحکم علامت مقابله به مثل تنبیه و قهرو… استفاده نمود. ( ویکی پدیا ، ۲۰۰۷ )گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطهشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها