گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه تحت عنوان  چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

نکته ای پیرامون  گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه تحت عنوان  چگونگی کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

دیباچه پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

درک مشکل پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

بررسی بیشتر در رابطه با کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

ارائه مستندات پیرامون کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

پیش بینی نتایج در مورد کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

راهکارها پیرامون قضیه کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

رفرنس و منبع مورد استفاده کنترل و مدیریت روابط بین دانش آموزان در مدرسه ای  نامرئی

ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی

۱.از نظر هوشی در حد متوسط وبالاتر باشد :تا بتواند با سایر نوجوانان تعامل داشته باشد .

۲.عضو باید دارای سازگاری متوسطی باشد :داشتن سازگاری اجتماعی و توانایی واکنش مناسب در مقابل دیگران

۳.احساس نیاز به تعلق داشتن : یعنی باید به عده ای وابسته باشند که در محیط مدرسه با دوستان ارتباط دارتد این ویژگی پیوند های اجتماعی را بوجود می آورد و منفی به شمار نمی رود .

۴.تعلق به قشر متوسط جامعه : دانش آموزانی که به دلیل فقر شدید یا پایین بودن جایگاه اجتماعی فاصله چشمگیر با سایر دانش اموزان دارند نمی توانند به سادگی یه عضویت مدرسه نامرئی در آیند ..

عوامل موثر در شکل گیری اطلاعات در مدرسه نامرئی

۱.جذابیت : معنای جذابیت از گروهی تا گروه دیگر ، در میان قشر های گوناگون سنی ،دارای تفاوت آشکاری است . ممکن است آنچه برای کودک یا نوجوان جذاب است برای فردیا افراد دیگر جذابیت زیادی نداشته باشد . مانند تماشای سریال های تلویزیونی که عده ای را جذب کرده به سوی خود می کشاند و تا هفته بعد در بین نوجوانان به شدت صحبت است و دیگر افراد نسبت به این سریال واکنش منفی نشان می دهند . این تفاوت در نشان دادن جاذبه و دافعه به طور دقیق به صفات شخصیتی افراد بر می گردد . (احمدی , ۱۳۷۹, ص. ۲۸)

  1. بر طرف کردن یک نیاز : وقتی که اطلاعات نیازی رارفع می کند یا به نیاز های زود هنگام وعملی افراداشاره می کند ، بین افراد منتقل می شود.نوجوانان ، به دلیل ویژ گیهای سنی خود ، گاهی دچار خطاها و لغزشهایی در اعمال ، حرکات و گفتار ها می شوند که با سرزنش بزرگترها مواجه می گردند .این سرزنش ها عزت نفس مورد نیاز آنان را از بین می برد . از این رو هر رفتاری که به نوعی این خطا ها را امری مجاز و مورد قبول نشان دهد ، برطرف کننده ی نیاز آنان به مقبولیت در نزد دیگران است . وقتی نوجوان خطایی را از دیگران می بیند که به نوعی مشابه خطا ها و ناپختگی های اوست ، از طریق همرنگی با آن ، احساس آرامش بیشتری می کند .رفتار هایی که در تلویزیون لغزشهای بزرگترها را نشان می دهد  نیاز روحی نوجوان را به این موضوع که تنها من نیستم که اشتباه می کنم ، بر طرف می کند . (احمدی , ۱۳۷۹, ص. ۳۰)
  2. داشتن جنبه انحصاری : تا وقتی اطلاعات جنبه عمومی دارد در مدرسه نامرئی منتقل نمی شود بنابر این جنبه هاییاز اطلاعات که عمومی است و همه به نوعی از آن آگاه هستند ، نیروی لازم برای انتقال در مدرسه ی نامرئی را ندارد . ولی بخشی از اطلاعات که جنبه انحصاری دارد ، نیروی لازم برای شایع شدن را در درون خود داراست . وقتی که این ویژگی از بین می رود ،یعنی یک واحد اطلاعاتی شیوع زیادی می یابد . دیگر نیروی لازم برای انتقال در مدرسه نامرئی را ندارد . وقتی که یک لطیفه جنبه انحصاری دارد ،مطلبی است که قابلیت و نیروی لازم برای انتقال را در درون خود دارد .ولی وقتی که همه آن را شنیدند ،دیگر جذابیت خود را از دست می دهد . (احمدی , ۱۳۷۹, ص. ۳۱)

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسهشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها