گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک تحت عنوان چگونگی ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک

گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک تحت عنوان چگونگی ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۴ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

دیباچه پیرامون قضیه ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

درک مشکل پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

بررسی بیشتر در رابطه با ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

ارائه مستندات پیرامون ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

پیش بینی نتایج در مورد ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

راهکارها پیرامون قضیه ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

رفرنس و منبع مورد استفاده ترغیب هنرجویان کم توان هنرستان به درس خواندن

زیر ساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات

در مدرسه هوشمند سخت‌افزار، نرم‌افزار، ارتباطات و تجهیزات کمک آموزشی از جمله الزامات اصلی است و در ساخت مدرسه هوشمند باید بر اساس  نیازمندی‌ها و احتیاجات فرآیند یاددهی یادگیری توسعه یابد. در مدارس هوشمند حداکثر استفاده از زیرساخت و تجهیزات موجود باید صورت ‌گیرد و وجود سخت‌افزار و نرم‌افزار به خودی خود، به معنی هوشمندشدن مدرسه نیست. در مدارس هوشمند، زیرساختی حائز اهمیت است که در ارتقای فرآیند یاددهی- یادگیری موثر باشد.

.محیط یادددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانه‌ای

استفاده از محتوای چندرسانه‌ای و الکترونیکی در فرآیند یاددهی- یادگیری، رکن اصلی هوشمند‌سازی مدارس است. با استفاده از محتوای چندرسانه‌ای طیف وسیع‌تری از حواس دانش‌آموزان در فرآیند یاددهی- یادگیری درگیر شده و این فرآیند تعمیق می‌شود. دراین  مدارس محتوای الکترونیکی مبتنی بر برنامه درسی در فرآیند یاددهی- یادگیری توسط هنرآموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین دانش‌آموزان نیز در یادگیری از محتوای چندرسانه‌ای به صورت خودآموز استفاده می‌کنند.

مدیریت مدرسه توسط سیستم یکپارچه‌ی رایانه‌ای

فناوری اطلاعات می‌تواند مدیران مدارس را در انجام ماموریت‌ها و وظایف آموزشی و اداری خود یاری نماید.  استفاده از سیستم‌های مدیریت مدرسه، باعث می‌شود مدیران مدارس از امور جاری فراغت یافته و اوقات خود را صرف برنامه‌ریزی، نظارت و تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر مدارس نمایند. اولویت مدارس هوشمند، ارتقای فرآیند یاددهی-یادگیری است. لیکن پیاده‌سازی و بهره‌گیری از سیستم‌های مدیریت مدرسه نیز در مسیر هوشمند سازی مدارس، باید مورد توجه قرار گیرد.

 

توانمندسازی هنرآموزان در حوزه فناوری اطلاعات

هنرآموزین در مدارس هوشمند باید مهارت‌های مورد نیاز را در این مدارس را فراگیرند. علاوه براین، استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی تنها بخشی از مهارت‌های مدارس هوشمند است. هنرآموزین باید بتوانند طرح خود را برای استفاده از محتوای الکترونیکی در برنامه درسی ارائه کرده و محتوا را تالیف نمایند. آن‌ها باید مهارت طراحی برنامه درسی الکترونیکی و انتخاب اجزای محتوا برای بکارگیری در برنامه درسی را کسب نمایند.

مزایای هوشمندسازی مدارس

Ÿافزایش مشارکت عناصر مرتبط با سیستم مدرسه به ویژه اولیا، مربیان و هنرجویان و فراهم کردن امکان تعامل بیشتر آنان با یکدیگر.Ÿ آشنایی هنرجویان با فناوری الکترونیکی و افزایش توانمندی‌های فردی هنرجویانŸ رشد همه جانبه هنرجویان Ÿایجاد تنوع و خارج شدن از شیوه یکنواخت و سنتی آموزش  Ÿافزایش بازده کاری در مدرسه Ÿ آشنایی دانش‌آموزان با اهمیت زمان (چگونه می‌توان در کم‌ترین زمان، به خواست‌ها و نیازهای خود با استفاده از فناوری‌های ارتباطی، پاسخ داد)  Ÿاستمرار فرایند یادگیری هنرجویان در خارج از مدرسه ایجاد محیطی پویا و جذاب برای شکوفایی کامل استعدادها و بروز خلاقیت های فردی و جمعی هنرجویان   Ÿافزایش حضور ، پشتیبانی و مشارکت والدین و گروه های ذینفع در فرایند یادگیری هنرجویان Ÿهمراه نمودن کادر آموزشی مدارس با روندهای نوین آموزشی مبتنی بر نیازمندیهای جامعه دانش بنیان Ÿبه کمک نرم افزار مخصوص امکان ذخیره سازی مطالب ارائه شده در کلاس وجود دارد که این امر منجر به صرفه جویی  در زمان کلاس و در اختیار گذاشتن سریع و راحت اسناد و فایلهای آموزشی می گردد. Ÿایجاد محیطی مناسب جهت ارزیابی های مستمر و متناسب با استعداد و پیشرفت هنرجویان Ÿفراهم نمودن فضای مشارکت و تمایل هنرجویان و هنرآموزان در فرایندهای یاددهی یادگیری Ÿترویج یادگیری تجربی،پژوهش محوری و هنرجو محوری در فرایندهای آموزشی Ÿتوسعه ی مهارتهای ادراکی ، کلامی ، اجتماعی ، حرفه ای تخصصی هنرجویانگزارش تخصصی هنرآموز الکترونیکشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز الکترونیک را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها