اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی

اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی

اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی مقاله کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش در ۳۲ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی عنوان مقاله ای ست که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تدوین گردیده است و در اختیار شما پژوهشگران گرامی قرار گرفته است.این مقاله بسیار کامل و آماده است و مناسب به عنوان مرجع برای پژوهشگران گرامی است. آنچه در فهرست مقاله اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی وجود دارد، به قرار زیر است :

چکیده

مقدمه

ضرورت تحقیق

تعریف واژگان

علم اقتصاد

توسعه پایدار

پیشینه پژوهش

بررسی نقش اقدام پژوهی

اهمیت و ضرورت اقدام پژوهی

تعریف و مفهوم اقدام پژوهی

چیستی تعلیم و تربیت اقتصادی

پیشنهاداتی جهت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در آموزش و پرورش

پیشنهاداتی جهت فرهنگ ‌سازی اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش

نتیجه

منابع و مآخذ

حال چکیده مقاله اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی را با هم مطالعه می نماییم.

چکیده

جریان اقتصاد مقاومتی برای جاری شدن در جامعه نیازمند تحقق بستر‌های فرهنگی مناسب است. در واقع بدون ایجاد و ترویج این بستر‌ها نمی‌توان انتظار داشت این رویکرد در اقشار مختلف مردم که تعیین‌کننده ‌ترین نقش را در اقتصاد دارا هستند نهادینه و به مرحله اجرا درآید. بی‌شک پس از پذیرفتن نگاه فرهنگی به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک از پایه‌ های تحقق این مهم در سطوح مختلف جامعه، آموزش و پرورش در جایگاه اصلی‌ترین محمل شکل‌گیری و ترویج خطوط فرهنگی کشور مورد توجه خواهد بود. هدف اساسی مقاله حاضر،  بررسی اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی می باشد که با استفاده از منابع معتبر اینترنتی انجام شده است. با توجه به نتایج به دست آمده از این پژوهش می توان به این نتیجه رسید که نقش آموزش و پرورش و فعالیت هایی چون اقدام پژوهی در جهت فضاسازی ذهنی و عینی در جامعه ناگریز و یقینی است. برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی، در فضای عمومی فرهنگ سازی و در فضای درون سازمانی بهره وری، دو رسالت برجسته آموزش و پرورش است. باید فرهنگ استفاده صحیح و مدیریت منابع، توسط معلمان و در راستای اقدام پژوهی به دانش آموزان آموزش داده شود تا آن ها بتوانند با درایت و عقلانیت، نیاز های اساسی را شناسایی و در راستای بر طرف کردن این نیاز ها تلاش کنند.

کلیدواژه :اقدام پژوهی ، معلمان، گفتمان ،اقتصاد مقاومتی،آموزش و پرورش

بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر مقاله فوق در رابطه با اقدام پژوهی با موضوع اقدام پژوهی و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی در تهیه کلیه فایل های مورد نیاز فرهنگیان در حال فعالیت می باشد.شما فرهنگیان عزیز می توانید برای خرید مقاله حاضر از اینجا اقدام فرمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!