الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی

الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی

الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی مقاله کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش در ۴۳ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی عنوان مقاله ای ست که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تدوین گردیده است و در اختیار شما پژوهشگران گرامی قرار گرفته است.این مقاله بسیار کامل و آماده است و مناسب به عنوان مرجع برای پژوهشگران گرامی است. آنچه در فهرست مقاله الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی وجود دارد، به قرار زیر است :

چکیده

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت اقدام پژوهی

تعریف و مفهوم اقدام پژوهی

مهارت ها و آمادگی های لازم پیش از اقدام به پژوهش

  • تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

الگوی ۱: روش شش پرسش

الگوی ۲: روش ترسیم مفاهیم

الگوی ۳ : روش تجزیه و تحلیل مسایل

  • انتخاب راه جدید به صورت موقت
  • اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
  • ارزشیابی تأثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار آن
  • تجدید نظر و دادن گزارش نهایی

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مآخذ

حال چکیده مقاله الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی را با هم مطالعه می نماییم.

آنچه در رابطه با الگوو رویکرد های نوین اقدام پژوهی می توان ذکر نمود این است که اقدام پژوهی رویکردی آموزشی و پژوهشی است که هدف از آموزش و بکارگیری آن حل چالشها و مسائلی است که معلمان در حین عمل و به ویژه طی فرآیند یاددهی-یادگیری با آن مواجه می شوند.یعنی معلم به شیوه ای علمی و پژوهشی درفرآیندی نظام مند،ضمن تمرکز برچالشهای پیشرو، با پرورش فرضیاتی درباره آنها در ذهن خود ، به جمع آوری اطلاعات درباره آنها پرداخته و آنها را به آزمون بگذارد و بدین وسیله ضمن دسترسی به راه حلهای مناسب و بکارگیری آن ، به حل مشکلات و موانع موجود بپردازد وضمن بهسازی فرآیند آموزش ، به تحقق یادگیری مناسبتر و مطلوبتر دست یابد.در الگو و رویکرد های پژوهشی سابق این عمل امکان پذیر بود که معلمان به صورت تئوری به حل یک مسئله و نگارش مقاله ای پیرامون آن بپردازند .ولی در الگوی جدید تا خود معلمان وارد میدان پژوهش نشوند، نمی توان فقط با اتکابه یافته های پژوهشی پژوهشگران دانشگاهی و مرسوم ، تحول چشمگیری در آموزش و یادگیری به وجود آورد . این سخن نه ادعا ، بلکه واقعیتی است که امروزه نه تنها در کشور ما ، بلکه در دیگر کشورهای در حال توسعه و پیشرفته از سوی بسیاری از محققان و صاحب نظران علوم تربیتی پذیرفته شده است . مقاله ای که در اختیار شما قرار گرفته است با هدف آشنائی معلمان وعلاقمندان به الگوو رویکرد های نوین اقدام پژوهی است . این مقاله راهنمائی است برای معلمان و دیگر کارکنان اداری و آموزشی که می خواهند برای بهسازی و ایجاد تحول در وضعیت فعلی آموزش در کلاس درس و مدارس و محل کار، شخصاً به الگوی های نوین در اقدام پژوهی بپردازند.و نتایج آن را خود و همکارانشان در حین کار و عمل در کلاسهای درس و اداره ملاحظه نمایند

کلیدواژه : الگوو رویکرد های نوین اقدام پژوهی

بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر مقاله فوق در رابطه با اقدام پژوهی با موضوع الگو و رویکرد های نوین اقدام پژوهی در تهیه کلیه فایل های مورد نیاز فرهنگیان در حال فعالیت می باشد.شما فرهنگیان عزیز می توانید برای خرید مقاله حاضر از اینجا اقدام فرمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!