ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن دوره ابتدایی با موضوع تلفیق قرآن با هنر

ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن دوره ابتدایی مقاله کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در ۴۳ صفحه با موضوع ایده خلاق آموزش قرآن از طریق تلفیق آن با درس هنر

در این سایت که مرجع طرح جابر است این محصول نیز به صورت تخصصی گذاشته شده است ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن دوره ابتدایی مقاله ای است کامل که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و موضوع آن ایده خلاق و نوین در آموزش قرآن از طریق تلفیق آن با درس هنر می باشد . بانک فایل پژوهشی معلمان سالهاست که در عرصه تحقیق و پژوهش گام بر میدارد و اینبار نیز با تدوین مقاله ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن دوره ابتدایی در خدمت شما عزیزان است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

آنچه در ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن دوره ابتدایی وجود دارد :

فهرست مطالب

چکیده. ۳

مقدمه. ۴

بیان مسأله. ۵

توصیف وضع موجود. ۶

گرد آوری شواهد یک….. ۷

استفاده از پرسش نامه. ۸

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات… ۹

نگاهی به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت…. ۱۰

کلاس درس و خلاقیت…. ۱۲

زیبایی شناسی.. ۱۲

زیبایی شناسی در هنر. ۱۳

راه حل های پیشنهادی… ۱۳

انتخاب راه حل ها ۱۷

اعتبار بخشی به راه حل ها ۱۸

نظارت بر اجرای راه حل ها ۲۴

اجرای یک سری از راهکارهای تلفیقی با درس هنر. ۲۹

دیگر راهکار های پیشنهادی در رابطه با تلفیق هنر در درس قرآن.. ۴۰

پیشنهاد ها و راهکارها ۴۰

نتیجه گیری… ۴۲

فهرست منابع و مآخذ.. ۴۳

چکیده

     عنوان طرح حاضر این است که ، ایده خلاق آموزش قرآن از طریق تلفیق آن با درس هنر و هدف اصلی آن نیز افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن می باشد. آشنا نمودن دانش آموزان با اصول و مبانی دین اسلام، به ویژه قرآن کریم ، آن هم در پایه چهارم دبستان ، همواره نیازمند تکرار است. زیرا عامل « تکرار » در فرایند تدریس ، امری اجتناب ناپذیر می باشد. بدون شک ، انجام این تحقیق ، از ابعاد گوناگون دارای اهمیت و ضرورت بسیار بوده است. زیرا از یک سو، علاوه بر ایجاد علاقه مندی در دانش‌آموزان به درس قرآن ، میزان فعالیت و مهارت آنان در روخوانی ، روان خوانی ، قرائت و حفظ آیات ، پیام ها و داستان های قرآنی را افزایش می داد و از دیگر سو، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری دیگر دروس( قرائت فارسی ، جمله نویسی ، املا و غیره ) را نیز امکان پذیر می ساخت.

واژگان کلیدی :

دانش آموزان – پایه چهارم- قرآن – علاقه مندی-تلفیق-هنر

برای دانلود ایده های خلاق و نوین در آموزش قرآن دوره ابتدایی از همین جا اقدام نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها