تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس

تجربیات آموزشی دبیر هندسه

افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس در قالب برنامه ورد و بیش از ۳۰ صفحه کامل و آماده تحویل

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل تجربیات آموزشی دبیر هندسه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل تجربیات آموزشی دبیر هندسه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل تجربیات آموزشی دبیر هندسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

نکته ای پیرامون تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس

بانک فایل پژوهشی معلمان با تخصص تدوین مقالات معلم پژوهنده در این مورد به گرد آوری و تدوین تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس پرداخته است.تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس یک تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی با استاندارد های لازم و مورد نیاز در این رابطه است.فرهنگیان و معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند از این تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی به عنوان الگویی در نگارش معلم پژوهنده خود بهره بگیرند و از آن استفاده نمایند.بانک فایل پژوهشی معلمان تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

آنچه در تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس وجود دارد عبارت است از:

فهرست مطالب

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. بیان مسئله
  4. اهمیت موضوع
  5. توصیف وضعیت موجود
  6. گرد آوری شواهد یک
  7. جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها
  8. یافته های پژوهش
  9. عوامل موثر در ارزشیابی موفق نظام آموزشی
  10. ضرورت های کلی انجام ارزیابی موفق نظام های آموزشی
  11.  کارکردهای ارزشیابی برای موفقیت نظام های آموزشی
  12. پیشینه پژوهش
  13. مروری بر تحقیقات خارجی
  14. مروری بر تحقیقات داخلی
  15. تجزیه و تحلیل داده ها
  16. راه حل های  پیشنهادی
  17. اجرای راه حل های انتخابی و دلایل انتخاب این روش ها
  18. چگونگی اجرای طرح سنجش معکوس به شرح ذیل است
  19. گرد آوری شواهد دو
  20. عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)
  21. نتیجه گیری
  22. منابع و ماخذ

اهمیت سنجش و ارزشیابی دانش آموزان

سنجش و ارزشیابی دانش آموزان موضوعی است که در رابطه با آن پژوهش های زیادی نگارش می شود. همچنین در رابطه با موضوع  بهره وری در سنجش معکوس  و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم نیز جای بسی تامل است. پژوهش گران در رشته مدیریت آموزشی همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در این رابطه در معرض مخاطبین این رشته قرار داده اند. ساز و کار ارزشیابی وسیله‌ای است که بدون استفاده از آن فعالیت های آموزشی صرفاً رها کردن تیر در تاریکی خواهد بود. ارزشیابی یکی از عناصر مهم و اساسی برنامه‌های درسی و نظام‌های آموزش و پرورش جهان به شمار می‌رود. نتایج تحقیقات نشان می دهد که عوامل موثر برای ارزشیابی موفق نظام آموزشی شامل مواردی از قبیل، عوامل ضرورت ارزشیابی، کارکردهای ارزشیابی، کارکردهای عمده(حرفه ای، اطلاعاتی، سازمانی و…) و شاخص های ارزشیابی است.ارزشیابی یکی از ارکان مهم و اساسی ” یاددهی – یادگیری ” است . مقصود از ارزشیابی این است که دریابیم در ابتدا کجا بوده ایم ؟ مطلوب ما چیست ؟ برخی از راهکارهای سنتی ارزشیابی  فاقد قابلیت به کارگیری در شرایط جدید آموزشی و تربیتی هستند.

ساز و کار سنجش و ارزشیابی کلاسی

ساز و کار ارزشیابی وسیله‌ای است که بدون استفاده از آن فعالیت های آموزشی صرفاً رها کردن تیر در تاریکی خواهد بود (بازرگان،۱۳۹۵). ارزشیابی یکی از عناصر مهم و اساسی برنامه‌های درسی و نظام‌های آموزش و پرورش جهان به شمار می‌رود. در بسیاری از دایره المعارف ها که به موضوع نظام های ملی آموزش پرورش کشورها می پردازند ارزشیابی از عناوین برجسته‌ای است که مورد توجه ویژه بیشتر صاحب نظران و سیاستگذاران آموزشی قرار گرفته است(نوو، ۱۹۹۵). سنجش و ارزشیابی دانش آموزان به عنوان یک عنصر کلیدی و مهم برای اصلاح مدارس بهبود آموزش و یادگیری به شمار می رود (استیگینز،۲۰۱۴).

در روش تدریس فعال سعی بر این است که دانش آموز خود در کسب مفهوم سهیم باشد واز طرق مختلف به فعالیت های ذهنی، علمی، فردی و گروهی وادار گردد، به عبارت دیگر، محتوا روی درگیر شدن دانش آموزان در کسب تجارب یادگیری تاکید داشته وآنان را فعال می سازد.(عزیزی وهمکاران، ۱۳۹۹).

نکته مهم در تجربیات برتر سنجش و ارزش یابی

ارزشیابی، فرایند قضاوت ارزشی در مورد ارزش فراورده و یا عملکرد دانش‌آموز است. برای مثال، ممکن است شما وضعیت نگارش دانش‌آموزان را فوق‌العاده خوب قضاوت و تعیین سطح کنید (بروکهارت و نیتکو، ۲۰۱۹). این ارزشیابی باعث می‌شود شما دانش‌آموزان را برای شرکت به یک رقابت ملی مقاله‌نویسی تشویق و هدایت کنید. برای انجام چنین ارزشیابی، شما باید اول توانایی نگارش او را بسنجید. ممکن است شما با مرور مجلات دانش‌آموزی، مقایسه نگارش او با سایر دانش‌آموزان و با دانستن استانداردهای کیفی نگارش و … اطلاعاتی جمع‌آوری کنید. این سنجش‌ها اطلاعاتی به شما می‌دهد که ممکن است در قضاوت در مورد کیفیت و ارزش نگارش دانش‌آموزان از آن‌ها استفاده کنید. قضاوت شما در مورد اینکه نگارش او کیفیت بالایی دارد، شما را به تصمیم‌گیری در مورد اینکه او را برای ورود به رقابت‌هایی تشویق کنید، هدایت می‌کند. ارزشیابی‌ها اساس تصمیماتی هستند که به ما می‌گویند چه اقداماتی باید پیگیری شوند.به ‌محض اینکه اطلاعات سنجش جمع‌آوری شود، معلمان از آن برای تصمیم‌گیری در مورد دانش‌آموز، فعالیت‌های تدریس و جو کلاس استفاده می‌کنند.

نکته حائز اهمیت درتجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس

آنچه حائز اهمیت است این است که بانک فایل پژوهشی معلمان تلاش خود را در جهت گردآوری تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی و تدوین و نگارش آنها نموده است و در این رابطه نیز تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس از این امر مستثنی نبوده و کلیه فاکتورهای مورد نیاز در رابطه با مقاله فوق در آن رعایت گردیده است.خاطر نشان می شود بانک فایل پژوهشی معلمان در زمینه های دیگری نیز همچون تجربه نگاری ، تجربه آموزشی ، گزارش تخصصی و پیشنهاد نیز فعال است و شما عزیزان علاوه بر استفاده و بهره مندی از مقالات تخصصی این سایت می توانید از سایر خدمات نیز بهره ببرید.تجربیات آموزشی دبیر هندسه افزایش بهره وری علمی دانش آموزان با روش های نوین تدریس

علاقه مندان می توانند جهت دانلود و استفاده از فایل تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی حاضر از سایت بهره ببرند.بعد از خرید تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مورد نیازتان هم به صورت آنلاین در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد و هم به ایمیل شما دوستان گرامی ارسال می شود .ممنون

نکته ای مهم پیرامون پکیج طلایی تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

توجه : جهت رفاه حال شما فرهنگیان عزیز در کنار این فایل حاضر ، فایل های زیر نیز برای شما عزیزان به صورت رایگان بارگزاری شده است. شما دوستان محترم می توانید جهت تکمیل کار خود و مطالعه بیشتر فایل های تجربیات با عنوان های زیر را با فرمت وررد و قابل ویرایش به صورت اشانتیون و هدیه دانلود بفرمایید.

  1. تقسیم آزمون‌ها به دو بخش معلم محور و دانش آموز محور.
  2. تجربیاتی کاربردی در سنجش و ارزشیابی از دانش آموزان.
  3. چگونه توانستم فضای کلاس و آزمون‌های مرتبط را با کاهش استرس و اضطراب و ایجاد روحیه‌ی پژوهشگری جذابتر کنم؟
  4. تجربه ای جدید در شیوه سنجش و ارزشیابی دروس تئوری کارگاهی و ابداع روشی مناسب جهت کیفیت بخشی و افزایش نمرات دانش آموزان.

دانلود فایل های تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

بعداز خرید دو لینک برای شما به  نمایش در می آید که باید مطابق عکس زیر تک تک لینک ها را دانلود کنید :

لینک اول مربوط به فایل تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی می باشد که در عنوان ذکر شده است و لینک دوم پکیجی طلایی در قالب وررد و قابل ویرایش با عناوین مختلف قرار داده شده است .

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها