تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی

تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

نکته ای پیرامون تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی

تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی در دانش آموزان پایه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

دیباچه پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

درک مشکل پیرامون قضیه    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

بررسی بیشتر در رابطه با   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

ارائه مستندات پیرامون   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

پیش بینی نتایج در مورد   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

راهکارها پیرامون قضیه   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

رفرنس و منبع مورد استفاده   علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه به درس جمله سازی

راه کارهای خلاقانه پیرامون تقویت انشای دانش آموزان :

۱- بهتر است جلسات کلاس درس انشا در کتاب خانه ی مدرسه برگزار شود. زیرا دیدن یا تورق کتاب، هر چند به مدتی کوتاه باشد حس کنجکاوی، علاقه و اشتیاق دانش آموزان را به مطالعه کتاب برمی انگیزد.

۲- بعد از تدریس هر درس نگارش در کلاس از دانش آموزان خواسته شود انشای خود را در کلاس با فکر و قدرت تخیل خودشان بنویسند، نوشتن انشا در کلاس درس اعتماد به نفس، قدرت تفکر و خلاقیت و استقلال را در دانش آموز تقویت می کند و او ناچار است که خودش به این تکلیف عمل کند.

۳- در هر جلسه، از یک گروه با فرد خواسته شود یک کتاب را به کلاس بیاورد و به منظورآشنایی بیشتر با این کتاب برای مطالعه، از دانش آموزان بخواهیم که در دفتر انشا صفحه ای را به معرفی کتاب اختصاص دهند.

۴- برای تکلیف شب، یک شعر یا متن ادبی کوتاه و مناسب را یادداشت کنند و در کلاس ارائه دهند.

۵- برای رفع ضعف بزرگ بیانی اکثر دانش آموزان، زمان کوتاهی برای تمرین «خوب سخن گفتن» در کلاس در نظر می گیریم. به این نحو که از دانش آموز می خواهیم در یک دقیقه یا بیشتر درباره ی موضوعی صحبت کند.

۶- می توان در پایان هر نوبت تحصیلی، مجله ای ادبی منتشر کرد به شرطی که مطالب آن را همه ی دانش آموزان بنویسند و در کلاس های انشا مطرح شود. این مجله می تواند در سطح یک کلاس یا مدرسه باشد.

۷- نوشتن داستان از یک ضرب المثل و اجرای نمایشی آن در کلاس برای تقویت خلاقیت و تخیل دانش آموزان مفید است.

۸- جمع آوری ضرب المثل ها و جملات ادبی در خصوص یک موضوع به افزایش علاقه، ذوق و درک ادبی دانش آموزان کمک می کند.

۹- ارائه ی موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان در کلاس انشا و جمع آوری آن ها که منبعی خوب برای موضوع انشا هستند، ذوق نوشتن را در دانش آموزان تقویت می کند.

چگونگی انجام کار

بعد از بیان چگونگی نگارش انشا و بیان نکات لازم نگارشی به شاگردان , چند نمونه انشا برای آنها خواندم , قرار شد که در جلسه بعد همه دفترهای انشا خود را به کلاس آورده  و در کلاس انشا بنویسند هـرچند در ابتدا بچه ها مخالفت  می کردند ؛ اعتماد به نفس لازم را برای نگارش انشا را در کلاس نداشتند پس از مدتی بحث و بررسی متقاعد شدند , که این کار را خودشان انجام دهند تا در کلاس های بالاتر بتوانند از عهده این کار بر آیند.

برای بار اول در مورد یک داستان که در هفته گذشته از کتاب داستان خوانده بودم روی تخته سیاه یک جمله از آن را بدین مضمون نوشتم (( یک روز خرگوش کوچولو تصمیم گرفت تنهایی به جنگل برود کمی که از خانه ی خودش دور شد یک دفعه صدای بلندی را … . )) از دانش آموزان خواستم هر کس بنا به علاقه و سلیقه خود , ادامه این جملات را بنویسند. بچه ها خیلی احساس نارضایتی می کردند وقتی گفتم حتی اگر دو سطر هم بنویسند قبول است , برای من خیلی اهمیت دارد قبول کردند و نمره خوبی خواهند گرفت , کم کم شروع به نوشتن کردند جلسه نگارش چون اولین بار طولانی شد , تمامی انشاها و ذکر تاریخ و امضا , قرار شد که در جلسه بعد در کلاس خوانده شود, بعضی از انشاها خیلی خوب نوشته شده بود , قدرت تخیل , خلاقیت بعضی از بچه ها خیلی خوب بود , برخی دیگر از نظر جمله نویسی و اصول نوشتاری مشکل داشتند. تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها