دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری

دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری تحت عنوان  چگونگی افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری

دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری تحت عنوان  چگونگی افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۰ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

دیباچه پیرامون قضیه افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

درک مشکل پیرامون قضیه  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

بررسی بیشتر در رابطه با افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

ارائه مستندات پیرامون افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

پیش بینی نتایج در مورد افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

راهکارها پیرامون قضیه افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

رفرنس و منبع مورد استفاده افزیش میزان فراگیری دانش آموزانم در درس کار و فناوری با استفاده کامپیوتر

تجزیه وتحلیل

در مصاحبه ای که با همکاران بصورت شفاهی انجام گرفت قریب به اتفاق همکاران نداشتن سواد رایانه ای وهمچنین نبودن امکانات مورد نظر نظیر کامپیوتر وفضا مناسب را ووجود واژه های انگلیسی که دانش اموزان ابتدایی با آن نا آشنا هستند را از عوامل مخل در تدریس این درس می دانند دانش اموزان نیز ضمن ابراز علاقه شدید  نسبت به این درس نبود امکانات وعدم علاقه معلم به تدریس این درس خصوصا بخش مربوط به کامپیوتر را (ناشی از عدم آشنایی معلمان با سابقه با علم رایانه ای )واشنا نبودن خودشان را به واژه های انگلیسی مشکل تلقی می کنند. وخواستار راهکار برای حل این مسایل سر راه تدریس این کتاب می باشند.

در پرسشنامه بدست امده از همکاران در دو شهرستان سرخس وتربت جام  اظهار نظرات قابل تامل شده است :

در سوال مربوط به  ظاهر کتاب کاروفن اوری ۲۰درصدظاهر کتاب را بسیار ضعیف و۶۰درصد کم و۲۰درصد هم به ان نمره زیاد را داده بودند .

در این پرسشنامه همچنین۹۰درصد معلمان به اینکه اطلاعات کامپیوتری آنها متناسب با کتاب نیست را پذیرفته اند.

۸۰درصد همکاران نبز به نبودن امکانات کافی از جمله کامپیوتر در مدارس خود نیز نمره خیلی ضعیف را داده اند.

۳۰درصد همکاران ضرورت اموزش این درس را در دوره ابتدایی ضروری در حد زیاد و۳۰درصد در حد کم و۳۰درصد ضرورت اموزش این درس را بسیار ضعیف وو۱۰درصد همکاران فقط ضروت اموزش ان را زیاد ارزیابی کرده اند.

۷۰درصد همکاران در بحث فهم دانش اموزان از واژه های انگلیسی بکار رفته در این کتاب نیزآن را بسیار ضعیف ارزیابی کرده اند.

۸۰درصد همکاران آموزش ضمن خدمت مربوط به  این درس رابسیار ضعیف تلقی کرده وآن را متناسب به محتوا وزمان واطلاعات رایانه ای خود نمی دانند.

۸۰درصد همکاران معتقدند که در این درس تفاوتهای فردی ومنطقه ای وشهر وروستا ها بسیار ضعیف لحاظ شده است و۴۰درصد نیز فقط ان را کم دانسته اند.

۷۰درصد همکاران برنامه هایی که برای آموزش در این کتاب به لحاظ کامپیوتری در نظر گرفته شده است را با توجه به زمان وامکانات نظیر اموزش( ورد یا پاورپونت و اینترنت) را برای دانش اموزان بسیار ضعیف تلقی کرده اند.

۴۰درصد همکارا ن علاقمندی دانش اموزان را خیلی زیاد و۲۰درصد زیاد و۲۰درصد آن را به لحاظ نبود وسیله اموزشی کم و۲۰درصد بسیار ضعیف دانسته اند.

از مطالعه پرسشنامه ومصاحبه ومشاهدات درون کلاسها چنین به نظر می رسد که همکارانی که دارای سابقه بالا بوده وتا به حال با کامپیوتر تدریس نداشته وحتی در بعضی مدارس آنها  کامپیوتر وجود ندارد این کتاب را در مقطع ابتدایی ضروری نمی دانند. وهمچنین آموزش ضمن خدمت متناسب برای انها ارائه نشده است .واز طرفی خواستار جدا سازی کتاب یعنی به صورت کتاب مخصوص دختر وپسر شده اند زیرا مطالب مورد نیاز هر دو (خیاطی –گل دوزی –سبزیکاری ) در یک کتاب ارائه شده است  .  پس اموزش ضمن خدمت  برای همکاران پایه ششم خصوصا در این درس بصورت گسترده تر ضروری است وهمچنین گنجاندن یک کتاب یا بخش دیگر قبل از شروع

مبحث کامپیوتر تحت عنوان واژه های مورد نیاز یا شناخت حداقل حروف انگلیسی برای اموزش بهتر نیز ضروری است .

به دلیل انجام فعالیت های عملی در این کتاب ونداشتن کامپیوتر در خانه ضروری است که مدارس به ازای هر ۷تا۱۰نفر دانش اموز یک سیستم را تهیه تا دانش اموزان عملا قادر به انجام تمرین عملی باشند.

وتشویق های لازم برای همکاران جهت به روز کردن علم رایانه ای خود نیز در نظر گرفته شود تا انگیزه معلمان فعال تر گردد. لذا وجود این مشکل راهکار ها وراه حل هایی را می طلبد.گزارش تخصصی معلمان پایه ششم دبستانشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها