دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی

دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس با جذاب سازی کلاس و منسوخ نمودن روش های تدریس سنتی

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی

دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس با جذاب سازی کلاس و منسوخ نمودن روش های تدریس سنتی  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان به درس زیست شناسی با جذاب سازی کلاس

گردآوری اطلاعات( شواهد۲)

بعد از انجام دادن این کارها تصمیم گرفتم که دوباره نظر دانش آموزان را نسبت به کلاس جویا شوم ، به همین دلیل برگه های نظر خواهی را بین دانش آموزان توزیع نموده و از آنها خواستم نظارت ، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به درس زیست شناسی و روش تدریس بیان کنند .

  • کلاس درس زیست شناسی فقط به زیست شناسی اختصاص نداشته باشد در صورت امکان از مباحث بیشتری صحبت شود .
  • اظهار علاقه زیادی به فیلم های آموزشی فراهم شده توسط دانش آموزان در مورد موضوعات زیست شناسی داشتند .
  • بیشتر سوالات به صورت چهار گزینه ای طراحی شود
  • در نهایت اظهار رضایت اکثر دانش آموزان از نحوه تدریس و شیوه ارزشیابی و گذشت از یک نمره بد آنها اگر سایر نمرات روند صعودی داشته باشد .

ارزشیابی و تاثیر اقدام جدید و گزارش تخصصی :

ارزشیابی در کلاس نه تنها به پرسش های تدریجی محدود می شود بلکه فعالیت های دانش آموزان در کلاس شامل مقاله – نرم افزار – فیلم های آموزشی که از تلویزیون در مورد موضوعات زیست شناسی ضیط کرده اند با توجه به موضوع کتاب – یک تکه از روزنامه – تهیه عکس از اینترنت و تهیه آلبوم عکس های زیست شناسی و … در تعیین نمره ارزشیابی نقش دارد یعنی مجموع نمراتی را که به صورت آزمون کتبی – شفاهی – جمع آوری نقشه – عکس – تحقیق – فعالیت انجام داده اند جمع تقسیم بر تعداد نمره مستمر آنها خواهد بود . اجرای روش ارزشیابی مراحل زیر انجام می شود که عبارتند از : در دومین جلسه حضور در کلاس موضوع درس تدریس می شود  و شیوه های ارزشیابی به دانش آموزان در جلسه اول معارفه گفته می شود . اولین جلسه ارزشیابی کلاس :

یکی از اولین ارزشیابی های طول سال اولین ارزشیابی است زیرا دانش آموزان دبیر را و دبیر دانش آموزان را ارزشیابی می کند . دانش آموزان نوع سوال دبیر – روش ارزشیابی – صحت ارزشیابی را و دبیر دانش آموزان قوی و ضعیف و سطح کلاس را تشخیص می دهد . از جلسه دوم به بعد دانش آموزان کلاس به دو گروه الف و ب تقسیم می شوند و هر جلسه از یک گروه درسی پرسیده می شود در هر گروه هم دانش آموزان ضعیف هستند هم قوی . هر جلسه از یک گروه درسی می پرسم و نمی گویم از جایی که از شما درس نپرسیده ام درس می پرسم و جلسه بعد از گروه بعدی به این ترتیب همه کلاس همه کتاب  را ارزشیابی می شوند بعد از اتمام هر فصل آزمون کتبی به عمل می آورم که تاریخ را در صفحه اول دفتر نمره ثبت می نمایم تا با آزمون های دیگر تداخل نداشته باشد . در پایان هر ماه گروه الی و ب مقایسه می شوند نماینده هر گروه  نمرات را جمع می کند و میانگین گیری می شود مثلا گروه الف ۱۴.۵ و گروه ب ۱۶.۵ برای دانش آموزان هم رقابت برانگیز است و هم ایجاد تنوع و شادی می کند .  البته در هنگام آزمون های کتبی سعی می نمایم که ۲ نمونه سوال، حال یا به صورت ۲ نمونه ۴۰ سوالی چهار گزینه ای یا تشریحی که از انواع سوالات چهار گزینه ای – کوتاه پاسخ – ص .غ – کامل کردنی و … طراحی می شود یعنی بعد از اتمام هر فصل دانش آموز ۲ نمونه سوال دریافت می کند .

 ارزیابی تاثیر اقدام جدید و اعتبار بخشی :

بعد از اجرای طرح و نظر خواهی از دانش آموزان و اولیا آنها به این نتیجه رسیدم که طرح مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته و یا اظهار رضایتی که با تکمیل پرسشنامه نشان دادند متوجه شدم که بحمدالله توانسته ام رضایت دانش آموزان را جلب نمایم . نظرات دانش آموزان کلاس را بررسی نموده و خواسته های هر کدام را جداگانه دسته بندی نمودم و در هر کلاس طبق خواسته های آنها و تقاضا هایشان را عمل می کردم .دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسیشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها