دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم تحت عنوان  چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم

دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم تحت عنوان  چگونگی جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۰ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده جلوگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان

گرد آوری شواهد یک

در اولین گام برای شواهد ۱ پرسشنامه ای تهیه کردم و با طرح ۵ سؤال به دانش آموزان  نظرات ایشان را راجع به چگونگی رفتارها و نگرش و برنامه هایی که برای آینده خود دارند پرسیدم و شواهدی تهیه کردم. اما متأسفانه چنانکه قبلاٌ نیز ذکر شد این شواهد موجود نمی باشد اما پاسخ های ایشان به این پرسشنامه بسیار مأیوس کننده بود. اما پرسشنامه دوم را مدتی بعد از شروع کار به ایشان دادم .

با توجه به پاسخ هایی که دانش آموزان  به پرسش نامه دادند اینگونه نتیجه گیری کردم که پاسخ اکثریت دانش آموزان  به سؤال «انگیزه و هدف از آمدن به آموزشگاه» هدف های خوب و ارزشمندی چون رفتن به دانشگاه و مفید بودن به حال خود و جامعه بود یا حداقل هدف ایشان ادامه تحصیل بود. از این پاسخ دانش آموزان  با آن اخلاق و بی انگیزگی که از آنها سراغ داشتم بسیار تعجب کردم و برایم جالب بود. البته ناگفته نماند که در پرسشنامه ی اول دانش آموزان  در پاسخ به این سؤال بیشتر گفته بودند هدفشان وقت گذرانی و تنوع است. پس در پاسخ آنها به سؤال اول تقریباٌ چنین برداشت کردم که دانش آموزان  حتماٌ انگیزه های خوبی برای درس خواندن دارند ولی عوامل دیگری چون جو آموزشگاه، دبیران ، کتب درسی، اولیاء و . . . باعث اینگونه بی انگیزگی ایشان شده است. البته در این نوبت هم بودند دانش آموزان ی که در جواب این سؤال گفته بودند حقیقتش نمی دانند چرا به آموزشگاه می آیند یا برای گذراندن وقت و . . . ولی اکثریت انگیزه های خوبی داشتند.

در پاسخ به پرسش «چرا بیشتر مواقع در کلاس ابراز خستگی و بی حوصلگی می کنند؟» عده ای روش تدریس بعضی از دبیران  را دوست نداشتند، گروهی از بعضی درسها بدشان می آمد، برخی کتابها را حجیم می دیدند و تعداد کمی هم عوامل بیرونی چون افکار و مشکلات خارجی (خانواده و . . . ) را دخیل بر بی حوصله بودن سر کلاس می دانستند. با توجه به جمع بندی پاسخ های دانش آموزان  به این پرسش به این نتیجه رسیدم که با تغییر روش تدریس توسط دبیران  و متنوع کردن کلاس حداقل کاری که می توان انجام داد تا به بهبود این وضع کمک شود و اتفآقا چنین هم شد و تا حدی با تغییر روش به هدفم رسیدم.

در جواب سؤال «رابطه با اولیاء» دانش آموزان  اکثراٌ ٌمی گفتند که روابط خوبی با اولیائشان دارند و از آنجایی که پرسشنامه ها بی نام بود چند نفری هم که نوشته بودند رابطه خوبی ندارند را نتوانستم پیدا کنم و با اولیائشان صحبت کنم. به جز یک مورد که نوشته بود رابطه اش با پدرش افتضاح است که اتفاقی متوجه شدم پرسشنامه چه کسی است، از او خواستم به پدرش بگوید بیاید تا با او صحبت کنم. پدرش آمد و وقتی با او صحبت کردم از حرف هایمان به این نتیجه رسیدم که فقط حساسیت های پدرانه و دلسوزانه پدر و شرایط سنی آن هنر جو است که تصور می کند رابطه اش با پدرش بد است. در پاسخ به سؤال «نظر شما در رابطه با فرزندتان چیست؟» اکثریت نظر منفی داشتند که با توجه به پاسخ های پرسشنامه همکاران نیز به این نتیجه رسیدم که متقابلاٌ همکاران هم نظر خوبی نسبت به دانش آموزان  ندارند.

مشاهده کردم دانش آموزان  در پاسخ به سؤال «چه برنامه ای برای آینده خود دارید؟» اکثراٌ ایده ها و برنامه های خوبی داشتند مثل رفتن به دانشگاه، سر کار رفتن و پولدار شدن، ازدواج و . . . دانستم که باید به دنبال عوامل مخرب و موانع راه ایشان گشت و آنها را از بین برد تا دانش آموزان  به هدف های درستشان هدایت شوند.

پس از آن از وضع نامطلوب مدرسه عکس هایی گرفتم که زمان گرفتن عکس های دانش آموزان  متوجه شدند. چند بار متوجه شدم دانش آموزان  داخل مدرسه تمرکز ندارند و به مسائل حاشیه ای می پردازند.و این باعث حواس پرتی می شود. نمی دانستم با ایشان چه کنم. با مشورت با همکاران به این نتیجه رسیدیم که اینگونه با ایشان مقابله کنیم برای جلسه بعدی یک آزمون بسیار کم حجم در مدرسه گذاشتیم و در جلسه بعد بود با بهانه تراشی و تقلب و تمارض دانش آموزان  مواجه شدیم و نتیجه مطلوب و دلخواهی در روند کار دیده نشد. نمره دانش آموزان  هم یکی دیگر از شواهد و مشاهدات مستقیم من بود .

در نوبت بعد با دانش آموزان  صحبت کردم و به صورت شفاهی مصاحبه ای انجام دادم که «دانش آموزان  هیچ فکر کرده اید چند مدتی است مدرسه آشفته شده و تا پایان سال تحصیلی وقتی نمانده. چه برنامه ای دارید؟ چه می خواهید انجام دهید؟ چرا درس نمی خوانید؟ و . . . چرا چنین جوی را از نظر اخلاقی و درسی ساخته اید؟» که با این پاسخ ها مواجه شدم: آقا چرا رفتار درست و مساعد داشته باشیم؟ چرا درس بخوانیم در حالیکه نه رفتار خوب ما و نه تغییرات درسیمان به چشم دبیران   نمی آید. هیچ یک از رفتارهای مثبت ما دیده نمی شود اما روی کارهای بدمان ذره بین گذاشته شده. تشویق نمی شویم. برخی از دبیران  ما که الگوی ما هستند با ما بدرفتاری و گاهاٌ به ما توهین می کنند. بسیار از این حرف ها متأسف و متأثر شدم و در صدد راه چاره برآمدم. ابتدا با دبیران  وارد بحث در حیطه ی این موضوع شدم که خوشبختانه آنها ابراز نمودند تا حد ممکن به من در جهت رفع این مشکل کمک می کنند    من برای بهبود وضع دانش آموزان  از ایشان خواستم در جلسه شورای آموزشگاه  موضوع را مطرح کنیم و از همکاران یاری بخواهیم که متأسفانه جلسه ای برگزار نشد. اما شخصاٌ در صدد برآمدم با تهیه پرسشنامه ای با موضوع  بی نظمی دانش آموزان  نظرات و پیشنهادات همکاران را جویا شدم .دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دومشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها