دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی تحت عنوان چگونگی از بین بردن زمینه برای انحراف دانش آموزان به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی

در قالب یک پژوهش عملــی

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی تحت عنوان چگونگی از بین بردن زمینه برای انحراف دانش آموزان به کمک آموزش فرایض دینی و تربیت اسلامی

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

در قالب یک پژوهش عملــی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۰ صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  از بین بردن زمینه برای انحراف دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان

درمان پرخاشگری:

برای درمان پرخاشگری گام اول شناخت و ریشه یابی علت یا علل پرخاشگری است با شناخت این عوامل می توان همکاری های لازم را برای کاستن از میزان و شدت پرخاشگری ارائه نمود مانند سرگرم نمودن فرد مهر و محبت و دلجویی آموزش تنهایی فکرکردن صبرو متانت نشان دادن در مواقع پرخاشگری تشویق جهت استحمام وروش گرفتن اجرای عدالت در منزل برآورده کردن نیازهای کودکان و نوجوانان مساعد ساختن جو آزادی های کنترل شده جلوگیری از توهین و ناسزا گفتن به آنها ویا مقابله به مثل نکردن با آنها جلوگیری از تهدید و ترساندن الگوهای خوب را به آنها نشان دادن رهنمودهایی در مورد سازش و جوشش با دیگران تشویق به بازیهای گروهی و رعایت بتراکت و قوانین در زندگی با دیگران عادت دادن به آنا به گذشت یاد دادن انتقاد صحیح به آنها جهت تخلیه و سبک شدن و آرامش یافتن و درپایان چنانچه رعایت عوامل فوق تاثیری نداشت می توان از عوامل دیگری مانند توبیخ اخطار تحکم علامت مقابله به مثل تنبیه و قهرو… استفاده نمود. ( ویکی پدیا ، ۲۰۰۷ )

۵-۵- قوانین یادگیری:

قانون اثر ونتیجه :

وقتی یک پاسخ یا واکنش برای یک وضع (انگیزه یا محرک)، با احساس خوشی و رضایت خاطر همراه باشد باید دنبال آن خوشی حاصل شود شخص به تکرار آن رفتار مایل خواهد شد. ولی اگر با احساس رنج وناخوشایندی همراه بوده یا به دنبالش ناراحتی پیدا شود آن رفتار دیگر تکرار نشده به تدریج فراموش خواهد شد.

تشویق و تنبیه  :مشاهدات وآزمایش های زیاد ثورندایک و دیگران نشان دادند که پاداش ،فرد را به تکرار پاسخی که موجب پاداش گرفتن او شده است تحریک می کند وهمواره با عث تقویت ارتباط بین انگیزه وپاسخ می شود . در حالی که نتایج کیفر رانمی توان همیشه تضمین کرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگیری نمی کند.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ایجاد   می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین رزیتا خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا کودک باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .

برای کاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شکوفایی اعتمادبه نفس کودک ، توجه لازم به کودک ، تغییر نگرش کودک نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند.دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشیشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها