دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی

دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت آموزشگاه

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی

دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزان آموزشگاه به شرکت در نماز جماعت

گرد آوری شواهد (۱)

با توجه به اطلاعاتی که در بیان مسأله توصیف شد بعضی شرکت کنندگان درحین برگزاری نماز با یکدیگر صحبت کرده ونظم نماز را برهم می زدند . این عمل باگذشت حداقل ۳ هفته از برگزاری نماز هر روز تکرار شده و روز به روز از علاقه وانگیزه ی دانش آموزان کاسته شد. بنابراین ، اطلاعاتی را از طریق پرسش نامه بدست آوردم که در بررسی از آن مشخص شد که :همۀ آنها دوست دارند نماز بخوانند و در نماز جماعت شرکت نمایند.

درپاسخ به سؤالاتی از قبیل :

” آیا در خانه نماز می خوانند ؟”

/۱۳ درصد جواب مثبت   ۱۸/۶۸ درصد جواب منفی داده اند و ۱۸/۱۸ درصد گفته اند که گاهی اوقات نمازمی خوانند.

« چه کسانی در خانۀ شما نماز می خوانند؟ »

۷۲/۲۲ درصد گفته اند، والدین آنها، نماز می خوانند و ۰۹/۵۹ درصد بیان داشته اند ، هیچ کس درخانه ی آنها نماز نمی خواند .  و ۱۸/۱۸ درصد گفته اند فقط مادرشان نماز می خواند . این آمار نشان می دهد ،  خانواده های برخی از آن ها اهل نماز بوده و می توانند الگوهای خوبی برای فرزندان خود باشند .

مصاحبه با بعضی از خانواده های دانش آموزان و مصاحبه با همکاران خود که سابقه کاری آنها بیشتر از بنده بوده است .اکثر اولیای این دانش آموزان معتقد بودند که فرزندانشان در منزل نماز نمی خوانند ولی گاهی اوقات در نماز جماعت هایی که در مسجد در ماه های رمضان ودهه ی اول محرم برگزار می شود شرکت   می کنند.عده ای از آنها هم گفتند که فرزندانشان گاهی اوقات نماز می خوانند و در نماز خواندن خود سهل انگاری زیادی دارند و به درستی نمازهای خود را نمی خوانند و هرچه آنها را نصیحت می کنند گوش نمی دهند .

بعضی از همکاران هم معتقد به این موضوع بودند که شرکت دانش آموزان در نماز جماعت مدرسه از روی علاقه نیست و اکثر آنها در زنگ نماز یا نمی آیند یا دیر به نماز جماعت می آیند

گرد آوری اطلاعات

بعد از رویت این مسئله شروع به جمع آوری شواهد نمودم تا وجود مسئله را تایید کند و در حل آن راهکارهایی ارائه نماییم و برای رسیدن به جواب سوالاتی که داشتم از روشهای زیر استفاده نمودم .

۱- مصاحبه ، طی مصاحبه ای که با بعضی از خانواده های دانش آموزان و همکاران خود داشتم از آنها این سوال را پرسیدم که ((مهمترین دلایل عدم شرکت دانش آموزان در نماز جماعت مدرسه چیست ؟ )) و آنها نیز پاسخ های زیر را دادند:

متنوع نبودن برنامه های نماز – محیط زندگی  – نداشتن الگوی مناسب – واگذاری مسئولیت ها به افراد خاص و بر انگیختن حس حسادت بین دانش آموزان – عدم استفاده از تشویق – توسل به زور و اجبار – اهمیت ندادن به نماز مدرسه، از طرف معلمان و کادر مدرسه و عدم شرکت آنان در نماز

بعد از انجام این مصاحبه ها و لیست کردن دلایلی که از سمت همکاران و خانواده ها برای عدم استقبال دانش آموزان به نماز جماعت عنوان شده بود از آنها راهکارهایی برای شرکت بیشتر دانش آموزان در نماز جماعت خواستم که آنها هم راهکارهای زیر را به بنده پیشنهاد دادند :

اهمیت خانواده ها به نماز و تشویق فرزندانشان به نماز خواندن .

اهمیت به نماز در مدرسه و شرکت معلمان در نماز جماعت مدرسه .

متنوع کردن برنامه های نماز جماعت .دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشیشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها