مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی

مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی

مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی مقاله کامل و آماده به صورت ورد و قابل ویرایش در ۲۶ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی عنوان مقاله ای ست که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تدوین گردیده است و در اختیار شما پژوهشگران گرامی قرار گرفته است.این مقاله بسیار کامل و آماده است و مناسب به عنوان مرجع برای پژوهشگران گرامی است. آنچه در فهرست مقاله مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی وجود دارد، به قرار زیر است :

چکیده

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت اقدام پژوهی

تعریف و مفهوم اقدام پژوهی

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مآخذ

حال چکیده مقاله مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی را با هم مطالعه می نماییم.

در مطالعات تطبیقی پیرامون پژوهش و اقدام پژوهی نکته مهمی که حائز اهمیت است این است که  مهم ترین نسخه نجات بخش برای بهبود مسائل آموزشی و تربیتی این است  که ما معلمان پژوهنده ای داشته باشیم ویک راه پژوهش گری و کارآمدتر کردن معلمان ،ایجاد یک بستر و فرصت مناسب به منظور هم آموزی آنان از تجربه های یکدیگر مانند طرح معلم پژوهنده است.از این طریق هم هزینه بازآموزی و کلاس های ضمن خدمت و. . . کاهش یافته و هم بجای آموزش نظری،به صورت عملی و در میدان عمل ظرفیت و توانمندی آنان از طریق یادگیری دسته جمعی، آن هم به صورت کاملاً عملی و واقعی افزایش می یابد و«اقدام پژوهی» این فرصت را بدون تحمل هیچ گونه هزینه ی اضافی فراهم می آورد.برای بازسازی معلمان هزاره سوم باید فرصت داد تا از هم بیاموزند و از کسانی بیاموزند که تجربه عملی دارند،نه کسانی که فقط در تئوری و نظریه پردازی فقط مجموعه ای از اطلاعات را در ذهن خود انباشته اند.بنابراین اجرای اقدام پژوهی می تواند یک انقلاب آموزشی در مدارس ایجاد کند.حال براستی چگونه می توان معلمان را در کنار هم قرار داد؟معلمان را به تفکر و اندیشه برای چاره جوئی در بن بست های آموزشی و تربیتی ترغیب کرد؟با توجه به اینکه «اقدام پژوهی»پژوهش مشارکتی معلمان برای تشخیص و شناسایی مباحث و مشکلات درس و سپس تلاش دسته جمعی در جهت بهبود فرایند یاددهی-یادگیری محسوب می شود،از این رو نقطه آغاز یک پژوهش خوب ،سؤال یا سؤال های پژوهش است و معلمان درس پژوه می بایست با طرح سؤال های خوب وارد پژوهش شوند.در مقاله حاضر قصد داریم با توجه به مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی به بررسی راهکار ها و روش های بهبود امر تدریس به کمک طرح معلم پژوهنده بپردازیم.

کلیدواژه : مطالعات تطبیقی ، اقدام پژوهی،معلم پژوهنده،آموزش و پرورش

بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر مقاله فوق در رابطه با اقدام پژوهی با موضوع مطالعات تطبیقی در قلمرو اقدام پژوهی در تهیه کلیه فایل های مورد نیاز فرهنگیان در حال فعالیت می باشد.شما فرهنگیان عزیز می توانید برای خرید مقاله حاضر از اینجا اقدام فرمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!