مقاله شهید حججی آرمانهای شهید حججی در کتب درسی کامل و آماده

مقاله شهید حججی آرمانهای شهید حججی در کتب درسی کامل و آماده مقاله کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در ۳۵ صفحه

مقاله مقاله شهید حججی آرمانهای شهید حججی در کتب درسی کامل و آماده توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک مقاله علمی پژوهشی است. بخشی از مقاله مقاله شهید حججی آرمانهای شهید حججی در کتب درسی کامل و آماده را مشاهده می کنیم .

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل مقاله شهید حججی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل مقاله شهید حججی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل مقاله شهید حججی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فهرست مطالب

چکیده. ۷

مقدمه. ۸

بیان مسئله. ۹

فرهنگ و معارف با ارزش جنگ تحمیلی.. ۹

انگیزه نشر فرهنگ و معارف جنگ تحمیلی.. ۱۱

بررسی نقش فرهنگ و معارف آرمانهای شهید حججی در جامعه. ۱۳

اهمیت فرهنگ و معارف آرمانهای شهید حججی از نگاه امام خمینی (ره). ۱۴

مشکلات گسترش فرهنگ و معارف فرهنگ آرمانهای شهید حججی.. ۱۵

راهکار های توسعه فرهنگ و معارف آرمانهای شهید حججی.. ۱۷

دیدگاه رهبر درباره نگرش صحیح محتوای فرهنگ آرمانهای شهید حججی.. ۱۸

تاثیر آموزش و پرورش در فرآوری محتوای فرهنگ آرمانهای شهید حججی و درج در کتب درسی.. ۱۸

ورود آرمانهای شهید حججی به حوزه‌ی آموزش و پرورش…. ۱۹

هدف از انتخاب کتب ادبیات فارسی برای ورود به حوزه آموزش و پرورش…. ۱۹

محتوای بسته ارائه شده به وزارت آموزش و پرورش در رابطه با آرمانهای شهید حججی.. ۲۰

ترسیم فضای کنونی آرمانهای شهید حججی حاکم بر دانش‌آموزان و مربیان مدارس… ۲۰

ترسیم فضای وزارت آموزش و پرورش و نحوه تعامل با آن.. ۲۱

پیشنهادات اعضای کارگروه در مورد فعالیتهای جنبی و مکمل بسته پیشنهادی.. ۲۱

پیشنهادات و ملاحظات اجرایی درج محتوای آرمانهای شهید حججی در کتب درسی.. ۲۱

شیوه های مواجهه با دانش آموزان و نسل حاضر. ۲۶

آرمانهای شهید حججی و کتاب های درسی.. ۲۹

نتیجه‌گیری.. ۳۱

منابع و ماخذ.. ۳۳

چکیده

هنگامی که گفته می‌شود واقعیتی ارزشمند است، منظور این است که آن واقعیت، هدف مطلوبی را در سطح فردی یا اجتماعی تحقق می‌بخشد. درباره ارزش‌های جبهه و جنگ باید به مجموعه‌ای از هنجارهای رفتاری رزمندگان اشاره کرد که ضمن مشخص کردن هویت اجتماعی ـ دینی و اخلاقی آنها، دربرگیرنده ارزش‌ها و آرمان‌های آنهاست؛ ارزش‌هایی که راهنما و هدایت‌کننده رفتار رزمندگان بودند و به آنها انرژی، جرئت و جسارت اقدام و عمل می‌دادند. میزان اعتقاد و باور به این ارزش‌ها در اجرای دستورات و عملیات جنگی آنان بسیار مؤثر بود.

فرهنگ آرمانهای شهید حججی عناصر مثبت و سازنده‌ای داشت که در صورت قرار گرفتن در متن زندگی مردم یا به عبارت دیگر، آمیخته شدن آنها با زندگی روزمره مردم، می‌توانست در مقابل تهاجم فرهنگی غرب ایستادگی کند و از تأثیرات سوء آن بکاهد؛ اما متأسفانه، از آنجا که ما استراتژی فرهنگی مشخص و متولی ویژه‌ای در این مورد انتخاب نکردیم و تلاش و جدیت برای زنده‌ نگه داشتن ارزش‌های آرمانهای شهید حججی به عمل نیاوردیم، به سرعت، تمامی ارزش‌های مزبور به دست فراموشی سپرده شد و در حال حاضر، با استحاله ارزش‌ها روبه‌رو می‌باشیم. ارزشها از نظر تنوع و حوزه معرفت شناختی به‌گونه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، که مهمترین آنها ارزش‌های اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی، دینی، فرهنگی و سیاسی است.

در مقاله حاضر قصد داریم به آرمانهای شهید حججی در کتب درسی پرداخته و علاوه بر بررسی چالش ها و مشکلات ، به بیان راهکارها و پیشنهادات نیز در این باره بپردازیم.

کلیدواژه :

فرهنگ ، معارف ، آرمانهای شهید حججی ، دانش آموزان ، کتب درسی

برای دانلود مقاله مقاله شهید حججی آرمانهای شهید حججی در کتب درسی کامل و آماده از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها