نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر  ساختارمنبع تغذیه وعیب یابی آن

نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر  ساختارمنبع تغذیه وعیب یابی آن  در قالب ورد (word) و قابل ویرایش به صورت کامل بهترین و کاملترین نمونه موجود در اینترنت

09307431004

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

نکته ای پیرامون نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر  ساختارمنبع تغذیه وعیب یابی آن

نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر نمونه کاملی از فایل کارآموزی حاضر است که توسط تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر را به همه شکل تایید می کند.

قسمتی از این گزارش کارآموزی:

واحد کارآموزی یکی از مهمترین واحدهای درسی است که دانشجویان ملزم به گذراندن این واحد می باشند. این دوره از اهمیت زیادی برخوردار می باشد وزمانی مشخص میگردد که دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاهها ازلحاظ کار عملی وبکارگیری آموخته های تئوری خود درعمل ناتوانند.

همچنین این دوره جهت آشنایی با محیط کار وفضای حاکم برآن نیزمفیدمیباشد. لذا اینجانب بنا به رشته تحصیلی خود دریکی ازشرکتهای رایانه ای شروع به انجام فعالیت کردم.

این شرکت نزدیک به پنج یا شش سال است که فعالیت خود را آغازکرده است. ازجمله فعالیتهای این شرکت درزمینه های نرم افزار، سخت افزار، فروش انواع کامپیوتر، وسائل جانبی، تعمیرانواع کامپیوتروغیره میباشد.

دراین گزارش کار به بحث در مورد منابع تغذیه که شامل ساختارمنبع تغذیه وعیب یابی آن وچند مطلب دیگر می باشد می پردازیم.

یکی از پر استفاده ترین لوازم برقی و با پیچیده ترین سیستمها کامپیوتر می باشد، تاریخچه کامپیوتر به شکل حرفه ای آن به ۲۰ سال پیش تا به حال بر میگردد. قطعات کامپیوتر شامل مانیتور،کی برد، Case ، مادر برد و … می باشد. که یکی از مهمترین این قطعات Case  می باشد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر حاصل زحمات تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر انجام دهیم .بانک فایل پژوهشی معلمان :گزارش کارآموزی

 

کارآموزی چیست؟

کارآموزی یا کارورزی دوره ای حدودا ۴۰ روزه است و مختص دانشجویانی است که رشته هایی با واحد های عملی زیاد مثل صنایع دستی چوب  دارند.این دانشجویان با قرار گرفتن در محیط کار تحت همین عنوان به کسب تجربه و محک زدن خودشون نسبت به آنچه آموختند می پردازند.

هدف کارآموزی :

 

۱-   کارآموزی برای آشنایی دانشجویان  با کارهای عملی و اجرایی و مسائل کارگاهی از نزدیک به طوری که فرصت تطبیق آموخته ها را با عمل درک کنند و در رفع  کمبودها و نواقص احتمالی بکوشند.

۲-   برخورد با مسائل کارگاهی، کارگری، اجتماعی و روبرو شدن با واقعیت های عینی در کارآموزی صنایع دستی چوب  وجود دارد.

۳-   واقف شدن به اهمیت مهارت های علمی و رابطه بین آنها و نحوه همکاری صاحبان مهارت ها و تخصص های مختلف و نقش هر کدام در پیشبرد کارها

۴-   آگاهی یافتن به نقش اداره کارگاه و لزوم تسلط کافی به کارهای عملی و اجرایی  در کارورزی

۵-   ایجاد فرصتی مناسب برای شکوفایی خلاقیت های دانشجویان و ارائه روش های بهتر در ایجاد عملیات.

۶-   انتقال یافته های دانشگاهی و پژوهشی، از دانشگاه به صنعت و به تعبیر دیگر کارآموزی دانشجویان، پلی است بین دانشگاه و صنعت به شرط آن که، دانشجویان از نظر مبانی علمی قوی و حرف جدیدی برای کارگران بخش صنعت داشته باشند.

۷-   دانشجویان در طول دوره با استاد درس در تماس بوده و مسائل، ابهامات و سؤالات خود را مطرح نموده و برطرف می نمایند.

۸-   دانشجویان لازم است در میان دوره کارآموزی ، یک گزارش اولیه پیشرفت کار و در پایان دوره نیز گزارش کاملی از طول دوره کارآموزی با حضور دانشجو و پاسخ به سؤالات استاد درس خواهد بود ارائه نمایند.

۹-   گزارش اولیه میان دوره، گزارش نهایی با پاسخگویی به سؤالات به صورت حضوری، فرم ارزشیابی تکمیل شده سرپرست کارآموزی و پیگیری های صورت گرفته از واحد کارآموزی و بازدید از محل کارآموزی، مبنای ارزشیابی خواهد بود.نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر  ساختارمنبع تغذیه وعیب یابی آن

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل نمونه پروژه کارورزی رشته کامپیوتر را از این بخش خریداری نمایید.

 

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!