نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان تحت عنوان چگونگی تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان تحت عنوان چگونگی تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۱۶  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده  تقویت عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن در دانش آموزانم

گرد آوری اطلاعات(شواهد ۱)

برای بدست آوردن اطلاعات  دقیقتر در مورد روشها ی صحیح مسواک زدن واهمیت آن در سلامت انسان همچنین آیات وروایات در این زمینه به جمع اوری اطلاعات از منابع مختلف پرداختم.

مسواک زدن

مسواک زدن را شاید به‌توان یکی از تثبیت‌شده ترین عادات بهداشتی دانست. اما منظم مسواک زدن به معنای آن نیست که آن را درست انجام می‌دهید.

مسواک زدن ناکافی پلاک‌های مملو از میکروب – ماده سفیدی که میان دندان‌ها و نزدیک لبه لثه‌ها جمع می‌شود – را به جای می‌گذارد که باعث پوسیدگی دندان و بیماری لثه می‌شوند.

مسواک زدن خیلی محکم هم مشکل‌‌‌ آفرین است، زیرا دندان را خراش می‌دهد و به بافت لثه آسیب می‌رساند، به طوری که اتصال محکم و درست لثه با دندان از دست می‌رود و راه برای عفونت و آسیب جدی‌تر لثه باز می‌‌شود.

توصیه های زیرمی‌تواند به تمیز کردن درست دندان‌ها کمک کند:

۱- دندان‌های‌تان را برای مدتی درازتر از آنکه فکر می‌کنید لازم است، مسواک کنید .تحقیقات نشان داده است که اغلب افرادی که مدعی هستند، دندان‌هایشان را دو تا سه دقیقه مسواک می‌کنند، در واقع نیمی ازاین زمان را صرف این کارمی‌کنند. یک مسواک زدن خوب و کامل دست کم دو دقیقه وقت می‌گیرد.

۲- به طور نظام‌دار مسواک کنید

 افراد اغلب زمان بیشتری را صرف مسواک کردن دندان‌های جلویی‌شان می‌کنند، و معلوم شده است که افراد راست‌دست طرف راست دهان‌شان و افراد چپ‌دست، طرف چپ دهان‌شان را نادیده می‌گیرند.

 ۳ – از مسواکی استفاده کنید که موهای نرم با بلندی‌های متغیر دارد. مسواک‌‌های نرم برای لثه‌ و دندان مناسب‌ترند و معمولا کار تمیزکردن میان دندان‌ها را بهتر انجام می‌‌دهند.

۴- مسواک‌تان را دست کم هر سه ماه یک بار عوض کنید هنگامی که موهای مسواک خمیده می‌شوند، کارایی آنها کاهش پیدا می‌کند و مسواک‌های فرسوده با احتمال بیشتری حاوی باکتری‌های دهانی‌اند و هر بار که مسواک می‌کنید، دوباره آنها را به دهان شما باز می‌گردانند. شما باید مسواک‌تان را تقریبا هر سه ماه یک بار عوض کنید.

۵- اگر شیوه مسواک زدن‌تان موثر است، به همان شیوه ادامه دهید

 شیوه‌‌های مختلف مسواک زدن روش باس (Bass) مسواک زدن با زاویه ۴۵ درجه، با حرکت نوسانی کوتاه مسواک، روش (Fone)حرکت چرخشی مسواک، روش (Charter) مسواک زدن با زاویه ۹۰ درجه و فشردن مسواک میان دندان‌ها و روش (Leonard) مسواک زدن با حرکت ساده به بالا و پایین که اکثر ما از کودکی همین روش را یاد گرفته‌‌ایم.نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها