نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی

نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی و نهادینه کردن مسائل دینی در او

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی

نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی و نهادینه کردن مسائل دینی در او  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزم به درس دین و زندگی

گرد آوری شواهد یک

 الف. شاخص های کیفی وضع موجود

۱.نرگس در ساعات دین و زندگی ، یا با بقیه صحبت می کرد  و یا بی مورد برای بیرون رفتن از کلاس اجازه می گرفت .

۲.آیه های قرآن را در هنگام استفاده از نوار به صورت منظم ، هم خوانی نمی کرد

  1. در ساعات دین و زندگی ، غیبت های بی مورد ویا غیر موجه داشت

۴.تمایل چندانی به گوش دادن عبارت ها ، پیام ها و مفاهیم ساده دین و زندگی از خود نشان نمی داد

به منظور دست یابی به راه حل های مسأله ، به جمع آوری داده ها و اطلاعات با استفاده از روش‌های علمی پرداختم که توضیح آن بدین شرح می باشد :

الف. مشاهده ( Observation )

یکی از مؤثرترین و کاربردی‌ترین روش‌های جمع آوری اطّلاعات از کلاس درس است.( ساکی ، ۱۳۸۳ : ۲۰۶) به عبارت دیگر ، مشاهده عملی است که پژوهشگر در آن برای کشف علل بعضی از امور ، از قوّه ی دید خود استفاده می کند.( سیف اللهی ،۱۳۸۴ :۱۲۱) از این رو ، به لحاظ حضور در کلاس و ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و محیط پیرامون آن‌ها ، برخی از اطّلاعات خود را از طریق مشاهده به دست آوردم. به این صورت که گاهی از صفحه ی سفیدی ، برای مشاهده استفاده کرده و نکات کلیدی را یادداشت می نمودم.گاهی هم از فرم مشاهده استفاده می کردم. ملاک‌های این فرم از قبل با توجه به اهداف مورد نظر تنظیم گردیده بود و هنگام مشاهده ی نا محسوس رفتار دانش‌آموزان ، موارد مورد نظر را نشانه گذاری می کردم .

نمونه موارد مورد نظردر فرم مشاهده :

  1. در زنگ دین و زندگی با نشاط است. ۲. در فعالیت کلاسی مشارکت دارد.

ب. پرسش نامه پرسش نامه (Questionnaire) یکی از ابزار های رایج پژوهش و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است. ( سرمد و همکاران ، ۱۳۸۵ :۱۴۱) به همین منظور با توجه به نیاز و اهداف مورد نظر در این تحقیق، پرسش نامه را تدوین نمودم. ،که این پرسش نامه برای ۲۰ نفر از همکاران محترم و تمامی اولیای گرامی تهیه شده بود نمونه پرسش‌ ، ویژه دانش‌آموزان : از خواندن دین و زندگی لذّت می‌بری؟ نمونه پرسش ، ویژه همکاران محترم و اولیای گرامی: به عقیده ی شما با استفاده از چه روش هایی می توان میزان علاقه مندی دانش‌آموزان مدرسه را به درس دین و زندگی و فعالیت های مربوط به آن افزایش داد؟

ج. مصاحبه (Interview ) یکی از ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات است که امکان برقراری تماس مستقیم با مصاحبه شونده را فراهم می آورد و با کمک این ابزار می توان به ارزیابی عمیق تر درک ها ، نگرش ها ، علایق و آرزوهای مصاحبه شوندگان پرداخت.( سرمد و همکاران ، ۱۳۸۵: ۱۴۹) از این رو، ضمن مصاحبه با چند نفر از همکاران حاضر در آموزشگاه و هم چنین اغلب اولیای دانش‌آموزان و حتی تمامی فراگیران کلاس ، به جمع‌آوری داده ها و اطلاعات مورد نظر پرداختم و به منظور بهره مندی بیش تر از نظرات و جلوگیری از اتلاف وقت ، از ضبط صوت نیز استفاده گردید. سؤالات مطرح شده در مصاحبه عبارت بودند از:

۱.به نظر شما با استفاده از چه روش هایی می توان زنگ دین و زندگی دانش‌آموزان را با نشاط نمود؟ ۲.برای جذاب کردن آموزش درس دین و زندگی دانش‌آموزان ، چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟ ۳.به نظر شما با استفاده از چه روش هایی می توان دانش‌آموزان مدرسه را به درک مفاهیم دین و زندگی ، علاقه مند نمود؟ بررسی پرونده های تحصیلی دانش‌آموزان با استفاده از یادداشت‌ها ، بررسی پوشه کار ،کارنامه ی تحصیلی و دفتر حضور و غیاب او ، داده ها و اطّلاعات لازم را در خصوص میزان علاقه مندی دانش‌آموزان کلاس به درس دین و زندگی و فعالیت های مربوط جمع آوری نمودم.نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگیشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها