نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم تحت عنوان  چگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموز پایه دوم آموزشگاه

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم تحت عنوان  چگونگی از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموز پایه دوم آموزشگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

دیباچه پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

درک مشکل پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

بررسی بیشتر در رابطه با از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

ارائه مستندات پیرامون از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

پیش بینی نتایج در مورد از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

راهکارها پیرامون قضیه از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

رفرنس و منبع مورد استفاده از بین بردن اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی

جمع آوری اطلاعات (­شواهد۱­)

برای اینکه مسئله ای که ذهنم را به خود مشغول کرده بود، برایم روشن تر شود و دلایل رفتارهای غیر­عادی او را مورد بررسی قرار دهم، درصدد جمع آوری اطلاعات از روشها ومنابع مختلف برآمدم.

روشهایی که در این پژوهش از آنها بهره گرفته شده، عبارتند از :

۱ – مشاهده رفتار دانش آموزدر موقعیت های مختلف

۲ – مصاحبه با خود دانش آموز و والدین او

۳ – اجرای پرسشنامه ای که در اختیار دبیران مختلف دانش آموز قرار گرفت

۴ – اجرای گروه سنجی در کلاس

منابع کسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زیر می باشد:

الف : خود دانش آموز

ب : والدین دانش آموز

ج : همکلاسی های او

د : دبیران دیگر دانش آموز

ه : پرونده تحصیلی وی

در اولین مرحله به سراغ دبیران علیرضا  رفتم و نظرشان را در مورد رفتار وی جویا شدم. اغلب دبیران از او ناراضی بودند. دبیران دروس ریاضی و علوم گرچه درک ذهنی بالای او را به عنوان نکته مثبت عنوان می­کردند ولی وی را به غرور و خود خواهی و بی نظمی برای مطرح کردن خود، متهم می کردند و حتی چندین نوبت توسط دبیران از کلاس اخراج شده بود، دبیران دروس نظری مثل ادبیات، مطالعات اجتماعی، هم بی علاقگی به درس، بی نظمی وعدم انجام تکالیف درسی را مطرح می کردند.

همکلاسی های علیرضا  هم او را فردی می دانستند که فقط به فکر خودش است، حرف خودش را قبول دارد و حاضر نیست به نظرات دیگر دانش آموزان توجه کند یا با آنها در فعالیت های گروهی همکاری و مشارکت نماید.

برای بررسی دقیق از وضعیت علیرضا  و از آنجایی که یکی از منابع کسب اطلاعات در مورد دانش آموز، خود او می باشد، از وی دعوت کردم که به دفتر مدرسه بیاید و از او در مورد علایق اش سئوال کردم و اینکه اوقات فراغت چه می کند؟ او بیان داشت که به ریاضی و مباحث فیزیک خیلی علاقمند است و بیشتر اوقات بیکاری اش را به مطالعه مطالب در ارتباط با این موضوعات می گذراند و اینکه مباحث مطرح شده در درس ریاضی و علوم مدرسه در سطح پائینی است و او کتابهای سال های بالاتر در مقطع دبیرستان را مطالعه کرده و برخی مباحث آن را یاد گرفته است.

لازم به ذکر است در جلسه اول به جهت اعتماد او، در مورد مشکلات او با دبیران و همکلاسیها اشاره ای نکردم و تنها صحبت درباره علایق و خواسته هایش اکتفا نمودم. برای گردآوری اطلاعات دقیق تر پرسشنامه ای تهیه نمودم و در اختیار ۶ نفر از دبیران   علیرضا  قرار دادم تا در مورد خصوصیات رفتاری او اظهار نظر نمایند که براساس نتایج استخراج شده از اجرای این پرسشنامه حالات و رفتارهای زیر بیشترین فراوانی را داشت.نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دومشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها