نمونه گزارش تخصصی مشاور

دانلود کامل ترین فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور موجود در سایت های ما در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت پکیج ورد و قابل ویرایش و تعداد ۶ مورد تجربه مشاوره ای غنی | پشتیبانی کامل سایت و ضمانت برگشت وجه ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴ صالح ” مدیریت سایت “

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

تجارب موفق مشاوره ای

نمونه گزارش تخصصی مشاور چیست ؟

نمونه گزارش تخصصی مشاور عنوان پکیجی طلایی است که در سایت ما وجود دارد که شامل ۶ فایل ارزشمند است. این بخشنامه در سال های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم مشاوران و دانش آموزان از طرف آموزش و پرورش ابلاغ گردید.  نمونه تجربیات برتر مشاور موضوعی است که در رابطه با آن پژوهش های زیادی نگارش می شود. همچنین در رابطه با موضوع تجربیات برتر مشاوران مدارس و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم نیز جای بسی تامل است.

این محصول به صورت پکیج کامل ۶ مورد نمونه گزارش تخصصی مشاور است . که همگی در قالب ورد و قابل ویرایش نوشته شده اند. و قابل استفاده برای شما مشاوران عزیز می باشند. عنوان گزارش تخصصی موجود در پکیج طلایی ما به شرح زیر است :

  1.  درمان دانش‌آموز مبتلا به اختلال هراس اجتماعی
  2. دور کردن فشارهای روانی دانش‌آموزان
  3. بررسی پیامدهای کودک آزاری جنسی , پیشگیری، مداخله و درمان
  4. تاثیر بهره‌گیری از مشوق‌های کلامی و اصول تشویق و تنبیه در تغییر مطلوب بر رفتار دانش‌آموزان
  5. چگونه اعتیاد به خودارضایی را در دانش‌آموزم بهبود بخشیدم؟
  6. چگونه توانستم اختلال اضطراب ح-ن را درمان کنم ؟

شما عزیزان می توانید هر کدام از تجربه های فوق را که با وضعیت و شرایط موجود آموزشگاهتان مطابقت دارد استفاده نمایید . و مابقی را به عنوان منبعی غنی از تجربیات مشاوره ای جهت ارائه و استفاده در سایر جشنواره ها نگهداری کنید. خاطر نشان می کنم همگی این گزارش تخصصی در قالب ورد و قابل ویرایش هستند.

طرح نماد

پژوهش گران در رشته مشاوره همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در این رابطه در معرض مخاطبین این رشته قرار داده اند. در پکیج تجربیات حاضر نیز تلاش شده است که این موضوع بیشتر و دقیق تر بسط داده شود.

تجارب موفق مشاوره ای

مدرسه مکانی است که دانش آموز برای نخستین بار تعاملات اجتماعی را در آن تجربه می کند و رفتارهای فردی خود را که گاهی برخاسته از مشکلات خانوادگی اش است در مدرسه بروز می دهد. بنابراین وجود مشاوره در تمام مقاطع تحصیلی و توجه به اهمیت آن به خصوص در دوران ابتدایی در فرهنگ سازی استفاده از مشاوره بسیار ضروری است با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت نظرات پژوهشگران رشته مشاوره پیرامون مقوله های ارائه شده در این رابطه کاملا صحیح و مبتنی بر واقعیت است. از این رو پیشنهاد می شود مباحث نمونه تجربیات برتر مشاور  و تجربیات برتر مشاوران مدارس در مراکز آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی مطرح گردد. و نتایج تحقیقات به صورت پروپوزال های نظری ارائه گردد.

بهترین نمونه تجربیات برتر مشاور چه ویژگی هایی دارد ؟

پژوهشگران و محققین برتر در رشته مشاوره در طول سالیان متوالی سعی بر این داشته اند که مطالعات گسترده ای بر روی نمونه تجربیات برتر مشاور  و زیر مجموعه های پژوهشی آن داشته باشند . به طور قطع به یقین باید گفت که موضوع نمونه تجربیات برتر مشاور  و پرداختن و وجوه مختلف و جنبه های گوناگون تحقیقاتی در این رابطه می تواند راهگشای دقیقی در رابطه با علم آموزان عرصه مشاوره باشد. مخصوصا در پکیج طلایی فعلی ما سعی نموده ایم تجربیاتی را که در این زمینه داریم را همگی را به شما تقدیم نماییم.

تجارب موفق مشاوره ای

کاملترین نمونه در مجموعه سایت های ما قابل ویرایش آماده برای استفاده مشاوران و سایر همکاران فرهنگی  در سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲

افتخار داشته ایم تا بتوانیم در سال تحصیلی جدید نمونه نمونه گزارش تخصصی مشاور گامی هرچند کوچک برای شما برداریم.

نمونه گزارش تخصصی مشاور آماده

به گفته کارشناسان روان شناسی ۳۲ درصد دانش آموزان از نوعی مشکل اجتماعی و روانی رنج می برند که می توان با ارائه آموزش های لازم و فراهم کردن امکانات، آن ها را به سمت بهره گیری از مشاوران مدارس و مراکز مشاوره سوق داد تا در آینده دچار مشکلات کمتری شوند و از آسیب های اجتماعی در امان بمانند.به جرئت می توان گفت که پرداختن به موضوع نمونه گزارش تخصصی مشاور  یکی از اساسی ترین مسائلی است که می توان در مشاوره به آن پرداخت و همچنین در این رابطه موضوع مهمی که جای بحث دارد موضوع تجربیات برتر مشاوران مدارس است. پرداختن به این موضوع می تواند راهبرد های آموزشی غیر قابل وصفی را در اختیار پژوهشگران قرار دهد. وبسایت تخصصی ما در تلاشی اقدام به گردآوری نمونه فایل های نمونه تجربیات برتر مشاور و سایر فایل هایی که بصورت فصلی و در چهارچوب آیین نامه ها و بخش نامه ها به سیستم آموزشی کشور اضافه میشوند کرده و آنها را در اختیار فرهنگیان و همکاران عزیز جهت دانلود قرار میدهد.

اهداف بزرگ در این رابطه

اهداف بزرگی که مدیران سایت تخصصی ما برای خود در نظر گرفته اند بسیار فراتر از اهداف مادی بود و بر خلاف تعدادی از سایتها که اقدام به کپی برداری از نمونه فایل های دیگران می کنند همه فایل هایی که در سایت ما به شما معرفی می شوند اعم از نمونه تجربیات برتر مشاور , اقدام پژوهی, طراحی آموزشی , تجربه نگاری و… تماما و مستقیما توسط کارشناسان و فرهنگیان عزیزی که با ما همکاری میکنند گرد آوری شده است.

تجارب موفق مشاوره ای

مشاور مدرسه باید راز نگهدار و محرم اسرار دانش آموزان باشد و مشکلات آن ها را برای کسی بازگو نکند تا دانش آموزان و خانواده شان به وی اعتماد کامل داشته باشند و برای رفع مشکلات به وی مراجعه کنند.یکی از مهمترین مسائل پیرامون نمونه تجربیات برتر مشاور  موضوع تجربیات برتر مشاوران مدارس است که می تواند نقش تعیین کننده ای را در رابطه با نتایج پژوهش های پژوهشگران مشاوره ایفا نماید. پژوهش گران مشاوره بر این باورند که در رابطه با نمونه گزارش تخصصی مشاور  می توان پژوهش های علمی و مسائل پرمغز و پر محتوایی را ارائه نمود که یکی از مهمترین این وجوه قابل پژوهش مشاوره است.

نمونه فایل نمونه گزارش تخصصی مشاور را دانلود کنید.

همانگونه که واقفیم در رشته مشاوره فاکتور ها و محور های پژوهشی بیشماری وجود دارد که پرداختن به هر کدام از آن موارد می تواند یک سری از مشکلات اساسی را از نظام آموزشی و پرورشی کشور ما برطرف نموده و مرتفع سازد. چرا که متاسفانه در کشور ما از کمبود منابع مطالعاتی رنج می بریم و خصوصا در مشاوره هنوز خیلی مانده است که به نقطه قابل اعتماد و امیدوار کننده ای برسیم. بنا بر این نیاز است که در این رابطه در رشته مشاوره تحقیقات و پژوهش های قابل قبولی صورت گیرد.

مشاوران و همکاران عزیز ما با افتخار در کنارتان هستیم تا در روند تهیه و نگارش نمونه گزارش تخصصی مشاور بتوانید با نگرشی نو اقدام کنید . وبسایت تخصصی ما با افتخار و بهره گیری از کمک تعدادی از همکاران با تجربه در ساختار نظام آموزش و پرورش کشور در تلاش است تا بصورت تخصصی و با توجه اهمیت موضوع نمونه تجربیات برتر مشاور در این حوزه ورود کرده و هزاران فایل دانلودی را با در اختیار همکاران گرامی قرار میدهد تا شاید بتوانیم از این راه به پیشبرد اهداف آموزشی شما کمک کنیم. ؛ امیدواریم تا در این مسیر بتوانیم به نیازهای شما پاسخ داده و در مسیر خدمت رسانی به جامعه علمی و فرهنگی کشور مثمر ثمر باشیم.

فایل های نمونه گزارش تخصصی مشاور در آموزش و پرورش

باتوجه به رشد مشکلات دانش آموزان وجود مشاوران برای حل مشکلات و کاهش و کنترل آن ها در مدارس ضروری است.نمونه تجربیات برتر مشاور در آموزش و پرورش از مهمترین فعالیت هایی است که در سال های اخیر ابلاغ گردیده است. در مدارس همکاران ملزم به برنامه ریزی و تدوین مستندات خود در این رابطه هستند.

 نمونه گزارش تخصصی مشاور عالی و ممتاز در سایت آموزشی

نمونه گزارش تخصصی مشاور در سایت آموزشی ما یکی از دستورالعمل های با قابلیت الزام به مدارس است. همکاران فرهنگی اعم از عادی و دولتی ، هیئت امنایی، غیر انتفاعی و… می توانند نمونه گزارش تخصصی مشاور خود را از سایت دریافت نموده و از مزایای سایت آموزشی ما استفاده نمایند. هدف از انجام این کار و ابلاغ این دستورالعمل فعال نمودن هر چه بیشتر همکاران و تسریع در نگارش و تدوین نمونه تجربیات برتر مشاور توسط آنها می باشد.

نمونه گزارش تخصصی مشاور درخشان برای مدارس

مشاوران در مدارس توانایی های ذاتی دانش آموزان را کشف و شناسایی می کنند تا آن ها بتوانند به اتکای آن رشد کنند هم چنین بررسی مشکلات و مسائل تربیتی و تحصیلی برعهده مشاوران است تا با ارائه راهکارهای مناسب مشکلات را به حداقل برسانند.آمار ها نشان می دهد موضوع نمونه گزارش تخصصی مشاور  یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که جای بحث دارد و نقش تعیین کننده ای در نظرات اندیشمندان و پژوهشگران رشته مشاوره دارد. آنچه حائز اهمیت است پرداختن به موضوع نمونه تجربیات برتر مشاور و همچنین موضوعاتی چون تجربیات برتر مشاوران مدارس می تواند افق های تازه ای را در عرضه مشاوره در پیش روی اندیشمندان باز کند.بنا بر این نیاز است که به موضوع نمونه گزارش تخصصی مشاور   و تجربیات برتر مشاوران مدارس به صورت گسترده تری پرداخته شود و این موضوع به مسائل پیش رو و چشم انداز های پژوهشی آتی بسط داده شود.

تجارب موفق مشاوره ای

چهارچوب خاص

یک فایل که از آن به نمونه گزارش تخصصی مشاور نام برده می شود باید چهارچوب کلی خاصی را رعایت کند در عین اینکه نیاز نیست از همان زاویه ای نگارش شود که دیگران نوشته اند . در کل نمونه تجربیات برتر مشاور چند آیتم کلیدی را باید در ساختار خود داشته  باشد که عبارتند از : انضباط و کنترل ، داشتن خلاقیت ، دقت در نگارش  ، داشتن تمرکز، بی طرفی  که هر کدام از این پارامترها اگر بدرستی رعایت شوند بدون شک میتوانند منشاء اثر باشند و در نهایت باعث بهبود شاخص های کیفی و کمی شوند.

از منظر اینکه بخواهیم یک تعریف کلی از نمونه گزارش تخصصی مشاور ارائه کنیم لازم است به چند نکته اصلی توجه داشته باشیم . این گزارش یک روش منظم است که از گام های متوالی محقق شده تبعیت می کند ؛ این گزارش از نظر ترتیب و توالی به دنبال هم انجام شده و در نهایت موجب رسیدن به هدف خاصی می شود .

بهترین نمونه نمونه گزارش تخصصی مشاور

آنچه حائز اهمیت است این است که نمونه تجربیات برتر مشاور و موضوعات مربوط به آن تاثیر قابل ملاحظه ای در مسائل پژوهشی در رشته مشاوره دارد . مسائلی که در این رابطه مورد بحث است شامل موارد زیادی می باشد که هر یک رابطه مستقیم و معنا داری با قضیه مذکور دارند. در این میان می توان به مقوله تجربیات برتر مشاوران مدارس اشاره نمود. در واقع مقوله تجربیات برتر مشاوران مدارس از دیدگاه پژوهشگران موضوع ای غیر قابل اجتناب پیرامون نمونه گزارش تخصصی مشاور  می باشد. باید گفت موضوع تجربیات برتر مشاوران مدارس این موضوع را ثابت می کند که می توان در رشته مشاوره افق های تازه ای را بر روی محققین باز کرد. بهترین نمونه فایل های نمونه گزارش تخصصی مشاور برای اولین بار در سایت های مان آماده و بارگذاری کرده ایم تا با دانلود آنها بتوانید گزارش خودتان را تدوین کنید.

تجارب موفق مشاوره ای

تیم تخصصی ما

تیم تخصصی ما سعی نموده است نمونه تجربیات برتر مشاور که در سطوح عالی البته در سطح بضاعت خود تدوین می نماید  مطالب  را به صورت کمی ارائه دهد زیرا در مقاطع پایین تر  هنوز دانش آموز قادر به تفکیک ودرک بسیاری از مطالب به صورت مجزا نیست. هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان، کمک به برنامه ریزی درسی و شیوه های آموزش و مطالعه، کمک به رفع مشکلات، انتخاب رشته های تحصیلی از فعالیت های دیگر مشاوران مدارس است تا دانش آموزان در ادامه تحصیل و انتخاب رشته با مشکلات کمتری روبه رو شوند.وی تصریح می کندبنابر این آنچه که لازم است تا یک دانش آموز بتواند ارتباط درستی با پیرامون خود برقرار کند با هم به او ارائه می شود که درواقع معلم مربوطه با بکار بستن این موارد در کلاس درس خود نتایج ملموس و چشمگیری خواهد یافت.

نمونه گزارش تخصصی مشاور قابل توجه برای همکاران

به علت وجود اختلاف های فکری، تنش هایی بین ۲ نسل در خانه و مدرسه وجود دارد و مشاور سعی می کند رابطه ای منطقی بین دانش آموزان، والدین و معلمان ایجاد کند و بهداشت روانی دانش آموزان تامین شود.اگرچه عمده تحقیقات انجام یافته ی مرتبط، به چگونگی رابطه در این مقوله پرداخته اند، اما مطالعات محدودی به بررسی متغیر های  همبسته با آن اختصاص یافته اند که اساس ارائه ی یک رویکرد پیشگیرانه و مداخله ای مؤثر است، به ویژه آنکه شکل پژوهشگری در رابطه با نمونه تجربیات برتر مشاور و ماهیت آن در سال های اخیر تغییر یافته است. اکثر محققان توافق دارند که مبحث  نمونه تجربیات برتر مشاور و رابطه آن با تجربیات برتر مشاوران مدارس از مهمترین مسائل مورد انتظار در جامعه پژوهشی است. برای اینکه بتوانید مستندات خوبی بنویسید باید ابتدا اشراف کافی داشته باشید که نمونه گزارش تخصصی مشاور چیست , چگونه نگارش میشود و برای دستیابی به چه اهدافی در ساختار آموزشی گنجانده شده است.

تجارب موفق مشاوره ای

  1. سوال اصلی چیست ( قرار است چه مساله ای را بررسی کنید ؟)
  2. برای پاسخ به این سوال چه اطلاعاتی نیاز دارید وچگونه آنها را بدست خواهید آورد ؟
  3. شاخص های مقایسه ای را چگونه تهیه می کنید
  4. آیا تحلیل و راهکار روشنی دارید ؟

نمونه تجربیات برتر مشاور برای استفاده از همکاران عزیز

برای آشنایی با تاثیر مثبت نقش مشاور مدرسه در زمینه مشاوره تحصیلی تمام تلاشمان گرد هم آوردن گزارش تخصصی گروهی از افراد با تجربه و متخصص بوده است. در تکمیل موارد فوق، بخش مهمی از فعالیت های یک مدرسه حضور یک مشاور با تحصیلات روانشناسی می باشد. روانشناس مدرسه که در سمت مشاوره فعالیت می کند در اصل نقش حامی برای دانش آموزان را دارد.یکی از بهترین روش های پژوهش پیرامون  نمونه تجربیات برتر مشاور ، استفاده از نظرات پژوهشگران موفق است. با توجه به اینکه مسائل مربوط به نمونه گزارش تخصصی مشاور  ابعاد و جنبه های مختلفی را در بر می گیرد، لذا ارائه ی اطلاعات جامع از فاکتورهای تحقیقاتی مربوط به آن دشوار است. آموزگاران , دبیران و مشاوران بخصوص آندسته که تجربه زیادی در سیستم آموزشی کشور ندارند غالبا با روند تدوین نمونه گزارش تخصصی مشاور آشنایی کافی را ندارند و اساسا فلسفه پیدایش سایتهایی مثل ما که این فایل های نمونه را در اختیار فرهنگیان عزیز قرار میدهند هم همین است تا با نحوه نگارش و تدوین نمونه تجربیات برتر مشاور, روش های تدوین آن , مراحل و استانداردهای کلی آشنا شوید و بتوانید از آنها در جهت نگارش و تدوین گزارش خودتان استفاده کنید.

تجارب موفق مشاوره ای

چند توصیه برای نمونه تجربیات برتر مشاور خاص بی مانند و بی نظیر

تاکنون در جامعه ما درباره ی موضوع نمونه تجربیات برتر مشاور در موسسات آموزش عالی و تأثیر آن بر تجربیات برتر مشاوران مدارس و عملکرد آن ها بررسی چندانی صورت نگرفته است فقدان ابزار مناسب برای ارزیابی پژوهش های صورت گرفته و استفاده از آن در فعالیت های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت به چشم می خورد.

تجربیات موفق مشاوره ای

  • مطالب زاید را حذف کنید .
  • مطالب فراموش شده را اضافه کنید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت مرتب کنید.
  • کلمات واصطلاحات پیچیده را حذف و ساده نویسی کنید .
  • مهمترین نکات را یکبار ابتدا وبار دیگر در انتهای گزارش ذکر کنید.
  • مطالب مهم را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند پر رنگ کردن برجسته نمایید.
  • تا جایی که ممکن است از روشی بدیع و خلاق برای جذابیت نمونه گزارش تخصصی مشاور استفاده کنید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن عبارات شاعرانه و مدح وستایش دیگران خود داری نمایید .

در نگارش  خاص و درجه یک به نکات زیر توجه فرمایید :

بسیاری از تحقیقاتی که در موسسات آموزش عالی صورت گرفته است بیشتر در مورد تجربیات برتر مشاوران مدارس و به صورت تئوری متمرکز است. اگر هر یک از راهبردهای اجرائی شده به طور کامل انجام نشود، شاید دیگر زمان آن رسیده باشد که به دنبال شناخت راهکارها و هم چنین احتمالات جدیدتری برای مشخص کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

تجربیات موفق مشاوره ای

  • احساسات شخصی خود را نکنید . ولی سعی کنید قضاوت نکنید
  • در سراسر متن ،هدف اصلی را فراموش نکنید .( حاشیه روی نکنید )
  • از به کار بردن افعال مجهول در نگارش نمونه گزارش تخصصی مشاور خودداری کنید مانند: گفته شده است …..ازارایه اطلاعات غیر واقعی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مورد نظر تمام و کمال و ایده آل

مشاور روانشناس مدرسه با در اختیار قرار دادن زمانی مشخص به هر دانش آموز در راستای پاسخ دادن به نیازهایی فراتر از کلاس درس، نقش حمایتی خود را ایفا میکند. هدف ما در اختیار گذاشتن کاملترین تجربه روانشناسی، برای تکمیل هر آن چیزی بوده که در حوزه های مختلف علمی، اجتماعی و احساسی مورد نیاز می باشد.

تجارب موفق مشاور

دانلود رایگان نمونه تجربیات برتر مشاور

همکاران گرامی که در بخش آموزش فعالیت میکنند لازم است توجه داشته باشند که دانلود رایگان نمونه تجربیات برتر مشاور برای تعدادی از فایل های ما مقدور می باشد و میتوانید در صورت عدم تمکن مالی از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی به رایگان این گزارشات را دانلود کنید.

نمونه تجربیات برتر مشاور در قالب ورد و قابل ویرایش

با وجود اینکه مطالعات کمی و کیفی متعددی در مورد نمونه گزارش تخصصی مشاور  وجود دارد اما بیشتر پژوهش ها در این زمینه کمی بوده است و در آن ها به موضوعات فرآیند تجربیات برتر مشاوران مدارس که به عنوان یک فاکتور اصلی در نمونه تجربیات برتر مشاور مطرح می باشد توجه نشده است.با توجه به اثرات پژوهش علمی پیرامون مسائل نمونه تجربیات برتر مشاور  و تجربیات برتر مشاوران مدارس لازم و ضروری بود تا در جهت روشن شدن چگونگی بررسی این موضوع پژوهش هایی انجام شود. با توجه به عدم پژوهش¬های کافی در زمینه نمونه گزارش تخصصی مشاور  و نیز جدید بودن اجرای این پژوهش در جامعه مورد مطالعه، پژوهش حاضر با هدف مذکور اجرا گردید.

تجربیات موفق مشاور

در سال تحصیلی اخیر نیز بخشنامه نمونه گزارش تخصصی مشاور همانند سال گذشته است.در واقع نمونه گزارش تخصصی مشاور جز در چند مورد و محور جزئی تفاوت چندانی با نمونه گزارش تخصصی مشاور سال گذشته ندارد.بنا بر این شایسته است همکاران محترم هر چه سریعتر به تنظیم و تدوین تجربیات خود اقدام نمایند. بدیهی است اقدامات سریعتر و با کیفیت تر مدیران ابتدایی می تواند روند رو به رشدی در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی واحد آموزشی شان در راستای سند تحول بنیادین باشد.

دانلود فایل های مورد نظر

در رابطه با آنچه بیان گردید سایت آموزشی ما نمونه های کاملی ازفایل های مورد نظر را تنظیم و تدوین نموده است و جهت استفاده عزیزان در سایت بار گزاری نموده است. مشاوران محترم و سایر همکاران عزیز می توانند جهت استفاده و بهره مندی از این فعالیت ها از سایت ما خرید نمایند.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها