نمونه گزارش تخصصی

نمونه گزارش تخصصی تحت عنوان چگونگی کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

نکته ای پیرامون نمونه گزارش تخصصی

نمونه گزارش تخصصی تحت عنوان چگونگی کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم    با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۰  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش تخصصی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش تخصصی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش تخصصی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

دیباچه پیرامون قضیه کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

درک مشکل پیرامون قضیه  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

بررسی بیشتر در رابطه با کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

ارائه مستندات پیرامون کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

پیش بینی نتایج در مورد کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

راهکارها پیرامون قضیه کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش مشکل پرخاشگری،بی نظمی و بی میلی به کلاس و درس در دانش آموز طلاقم

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان

مسئله طلاق را میتوان بحرانی پنداشت که آمارش‌ نه‌ تنها در مملکت‌ ما، بلکه‌ در تمام‌ جهان‌ رو به‌ افزایش‌ است‌. مشکلاتی‌ از قبیل‌ فقر، عدم‌ درک‌ متقابل‌، دخالت‌ خانواده‌، اعتیاد، ازدواج‌ مجدد و غیره‌ عواملی‌ هستند که‌ این‌ آمار را بالا می ‌برند و کافی‌ است‌ که‌ در این‌ میان‌ یک‌ راهنمای‌ درست‌ و منطقی‌ وجود نداشته‌ باشد. به‌ امید روزی‌ که‌ هیچ‌ گاه‌ شاهد چنین‌ اتفاقات‌ تلخی‌ نباشیم‌.

تأثیرات طلاق در فرزندان را می توان به ترتیب زیر طبقه بندی کرد:

۱ـ ایجاد زمینه های وسواس در دختران و پسران:

( وسواس تکرار بدون اراده و افراطی اعمال و کارهای روزمره است )

۲ـ بروز افسردگی در کودکان و نوجوانان: در این نوع بیماری اجتماعی، فرد فاقد احساس لذت یا درک کمتری از زندگی روزمره است، بی اشتهایی بر او چیره شده و خستگی به طور مداوم در ارگانیسم بدن وی مشاهده می شود.

۳ـ به وجود آوردن زمینه های اضطراب: در نوجوانان حالتی شبیه به احساس ترس، نگرانی و تشویش به وجود می آید. در این بیماری علائم بیم از آینده در رفتار نوجوانان مشهود است. نوجوان با توجه به سستی مبانی خانواده از تفکر در مورد برنامه ریزی مدون برای حرکت های دسته جمعی و گروهی وحشت دارد.

۴ـ ایجاد روحیه پرخاشگری و عصیان در نوجوانان: نتیجه محرومیت های مداوم از مهر و محبت پدری است. در این نوع بیماری چون نوجوان امکان مذاکره حضوری و مستقیم و متقابل با پدر و مادر خود را نمی یابد و از طرفی سؤال های خود را بی جواب می بیند، روحیه عصیان و پرخاشگری در او به وجود می آید. رفتارهای پرخاشگرانه در اعمال و گفتار نوجوانانی که خانواده های آنان از همدیگر جدا شده اند کاملاً مشهود است.

۵ـ بی قراری: این بیماری با شدت و ضعف در نوجوانان خانواده هایی که شاهد جدایی پدر و مادر خود بوده اند مشاهده می شود. حالتی که فرد در مقابل هرگونه عاملی تحریک پذیر است یعنی حتی در مقابل محرک های ضعیف عکس العمل شدید نشان می دهد.

۶ـ حسادت سوءظن و سماجت، در نوجوانان خانواده هایی که والدین آنها از هم جدا شده اند این حساسیت ها دیده شده است. این گروه از نوجوانان در مقابل همراهان و همسالان خود حساسیت بیشتر و زیاده از حد نشان می دهند.

طلاق در بسیاری از موارد و مواقع ضروری است و زوجین ناگزیر به قبول این امر هستند. ولی در اغلب موارد جدایی ها در نتیجه توقعات بیجای احساسی، اقتصادی و عاطفی زوجین از همدیگر، سوءظن و بدبینی بی مورد، نداشتن صبر و گذشت در زندگی، حسادت بیش از حد زن و شوهر، پرخاشگری و تندخویی زن یا مرد و غرور و خودخواهی بی مورد صورت می گیرد.

آنچه از پژوهش ها در امر طلاق برمی آید این است که دختران خانواده های تک سرپرست یعنی آنها که فقط با پدر یا مادر به سر می برند در معرض عوارض نامطلوبی چون انحرافات ازدواج زودرس، فرار از خانه و ترک تحصیل قراردارند. این امر در مورد گروه های اجتماعی و طبقاتی نیز صدق می کند.

البته وقتی پای نامادری و ناپدری به میان می آید تحول و پیچیدگی خاصی در زندگی کودکان و نوجوانان به وجود می آید.

آشنایی کودک و نوجوان با بستگان جدید، خواهرها، برادرها، دایی ها و عموهای نانتی گرچه گستره ای از دنیای تازه و متفاوت به وجود می آورد ولی اغلب فرزندان در جوار ناپدری و نامادری احساس خوشبختی و شادمانی نمی کنند. گرچه ممکن است زن یا شوهر با همسر جدید خود کاملاً خوشبخت باشد.نمونه گزارش تخصصیشما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها