نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه شرکت سهامی بیمه ایران شاهین شهر

نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه شرکت سهامی بیمه ایران شاهین شهر در قالب ورد (word) و قابل ویرایش به صورت کامل بهترین و کاملترین نمونه موجود

09307431004

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

نکته ای پیرامون نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه شرکت سهامی بیمه ایران شاهین شهر

نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه نمونه کاملی از فایل کارآموزی حاضر است که توسط تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی در راستای نگارش فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه فروگزاری ننموده است و محتویات فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه را به همه شکل تایید می کند.

قسمتی از این گزارش کارآموزی:

تاریخچه بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه تاریخی است به یادماندنی درصنعت بیمه کشور . در سال ۱۳۱۴ ، در چنین‌روزی ، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان  نخستین شرکت بیمه ایرانی ودولتی  تأسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه درکشور آغاز به کارکرد . آغاز فعالیت بیمه ایران (۱۴ آبان ۱۳۱۴) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه ۱۳۱۴ صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمودو ظرف یک سال درشهرهای مشهد، شیراز‌، اصفهان ، همدان ، اهواز و بوشهرنمایندگی تأسیس کرد.همزمان تعدادی از دانشجویان رشته‌های اقتصادی و تجارت برای آموختن فنون بیمه به خارج از کشور اعزام شدند .

شرکت بیمه ایران موفق شد درهمان سال نخست فعالیتش ،۶۲% بازار بیمه کشوررادر اختیاربگیردو سهم مؤسسات خارجی را از ۱۰۰% به ۳۸% کاهش دهد . بیمه ایران همچنین درصد واگذاری اتکائی را از حدود ۹۰% به ۴۴% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود ۵۰% ،‌ درگسترش وتوسعه بیمه نقش مؤثری را ایفاءکرد  بطوریکه  امروز نه تنها درسراسر کشور ، بلکه درکشورهای اروپایی و آسیایی ، بویژه در خاورمیانه نامی پرآوازه و آشناست .

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه حاصل زحمات تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان است که توانسته ایم به کمک و راهنمایی شما عزیزان همه سعی خود را در تدوین فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه انجام دهیم .بانک فایل پژوهشی معلمان :گزارش کارآموزی

 

کارآموزی چیست؟

کارآموزی یا کارورزی دوره ای حدودا ۴۰ روزه است و مختص دانشجویانی است که رشته هایی با واحد های عملی زیاد مثل صنایع چوب  دارند.این دانشجویان با قرار گرفتن در محیط کار تحت همین عنوان به کسب تجربه و محک زدن خودشون نسبت به آنچه آموختند می پردازند.

هدف کارآموزی :

 

۱-   کارآموزی برای آشنایی دانشجویان  صنایع چوب  با کارهای عملی و اجرایی و مسائل کارگاهی از نزدیک به طوری که فرصت تطبیق آموخته ها را با عمل درک کنند و در رفع  کمبودها و نواقص احتمالی بکوشند.

۲-   برخورد با مسائل کارگاهی، کارگری، اجتماعی و روبرو شدن با واقعیت های عینی در کارآموزی صنایع چوب  وجود دارد.

۳-   واقف شدن به اهمیت مهارت های علمی و رابطه بین آنها و نحوه همکاری صاحبان مهارت ها و تخصص های مختلف و نقش هر کدام در پیشبرد کارها

۴-   آگاهی یافتن به نقش اداره کارگاه و لزوم تسلط کافی به کارهای عملی و اجرایی  در کارورزی

۵-   ایجاد فرصتی مناسب برای شکوفایی خلاقیت های دانشجویان و ارائه روش های بهتر در ایجاد عملیات.

۶-   انتقال یافته های دانشگاهی و پژوهشی، از دانشگاه به صنعت و به تعبیر دیگر کارآموزی دانشجویان، پلی است بین دانشگاه و صنعت به شرط آن که، دانشجویان از نظر مبانی علمی قوی و حرف جدیدی برای کارگران بخش صنعت داشته باشند.

۷-   دانشجویان در طول دوره با استاد درس در تماس بوده و مسائل، ابهامات و سؤالات خود را مطرح نموده و برطرف می نمایند.

۸-   دانشجویان لازم است در میان دوره کارآموزی صنایع چوب ، یک گزارش اولیه پیشرفت کار و در پایان دوره نیز گزارش کاملی از طول دوره کارآموزی با حضور دانشجو و پاسخ به سؤالات استاد درس خواهد بود ارائه نمایند.

۹-   گزارش اولیه میان دوره، گزارش نهایی با پاسخگویی به سؤالات به صورت حضوری، فرم ارزشیابی تکمیل شده سرپرست کارآموزی و پیگیری های صورت گرفته از واحد کارآموزی و بازدید از محل کارآموزی، مبنای ارزشیابی خواهد بود.نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه شرکت سهامی بیمه ایران شاهین شهر

با توجه به آنچه بیان گردید تیم تخصصی فایل پژوهشی معلمان سعی داشته است با ارائه خدمات نوین در تدوین فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه سهم خود را در بحث آموزش در کشور ایفا نماید. شما دوستان محترم می توانید فایل نمونه گزارش کارآموزی رشته مدیریت بیمه را از این بخش خریداری نمایید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!