ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر

ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر

ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر  با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۴   صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل ویژگی های ویندوز XP حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل ویژگی های ویندوز XP سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل ویژگی های ویندوز XP سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر تحقیق آماده پودمان علمی کاربردی  می باشد که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک تحقیق پودمان علمی کاربردی است.تحقیق آماده ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر شامل بخش های زیر است :

۱.      مقدمه

۲.     سوابق تحقیق

۳.     متن تحقیق

۴.     نتیجه گیری

۵.     پیشنهادات

۶.     منابع و ماخذ

بخشی از تحقیق آماده ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر را مشاهده می کنیم .

مقدمه

ویندوز XP مخفف عبارت Windows eXPerience به معنی تجربه ویندوز است.

حال این سوال پیش می آید که چرا ویندوز XP به سخت افزارهای قویتری نسبت به ویندوزهای دیگر احتیاج دارد؟ همانطور که می دانید دو مورد از ویژگیهای یک سیستم عامل خوب پایداری و داشتن محیط کار آسان است که برای کاربران خانگی جذابیت محیط کار را نیز باید جزو این خصوصیات قرار دهیم و در پیروی از همین مسائل شرکت مایکروسافت در طراحی و ساخت ویندوز XP یکسری سیاستهای خاص را اعمال کرده است از قبیل بهینه سازی محیط کار گرافیکی (همانطوری که شاهد هستیم تغییر کاملاً قابل مشاهده ای با نسخه های قبلی ویندوز داشته است)، اضافه کردن یکسری کنسول ها و پنجره ها برای راحتی کار و همچنین ایجاد یکسری تغییرات برای پایداری بیشتر سیستم عامل (که این نکته هم در مقایسه با ویندوز ۹۸ کاملاً قابل ملاحظه است)

به همین خاطر ویندوز XP نیازمند سخت افزاری قویتر نسبت به نسخه های قبلی ویندوز است.

در نظر اول شاهد محیط کار زیبایی که یک نوار کار در پایین صفحه و یک نماد سطل بازیافت (Recycle Bin) بر روی Desktop ویندوزقرار دارد هستیم.

دیگر خبری از نمادهای Internet Explorer در روی Desktop نیست در عوض آنها در منوی Start قرار داده شده اند حال اگر بخواهید این نمادها بر روی Desktop قراربگیرند چه کاری باید انجام دهیم؟ باید بر روی محلی از Desktop ، راست کلیک کرده و سپس در منویی که باز میشود برروی گزینه ی properties کلیک کنیم و درپنجره Display Properties نمایان شده باید به قسمت Desktop رفته وسپس کلید Customize Desktopکلیک کنیدحال در پنجره باز شده نمادهای مذکور را با کلیک کردن انتخاب کنید و سپس با زدن دکمه Ok انتخاب خود را اعمال کنید.

البته شاید بعضی ها خواهان این باشند که هیچ نمادی را برروی Desktop نداشته باشند حال باید چه کار کرد برای انجام این کار شما می تواند بر روی محلی از Desktop راست کلیک کنید سپس با رفتن بر روی Arrange Icon By از منوی باز شده گزینه Show Desktop Icon را غیر فعال کرده حال دیگر هیچ نمادی برروی Desktop نمایش داده نمی شود.

در صورتی که بخواهید علاوه برعدم نمایش نمادهای Desktop نوار کار ویندوز را هم از نظر پنهان کنید باید بر روی نوار کار راست کلیک کرده و سپس به بخش Properties بروید و در پنجره ای که باز می شود گزینه Auto-hide the taskbar را تیک بزنید حالا شما با زدن کلید Ok شاهد پنهان شدن نوار کار ویندوز هستید. البته هر وقت که نمایشگر ماوس خود را به پائین صفحه ببرید آن نوار کار ظاهر خواهد شد.

سوابق تحقیق

طبق گفته ی مایکروسافت برای نصب ویندوز XP ما باید حداقل دارای یک کامپیوتر با سخت افزارهای زیر باشیم:

پردازشگر : ۲۳۳MHz

حافظه (RAM) : حداقل ۶۴MB (که البته مایکروسافت داشتن ۱۲۸MB حافظه را پیشنهاد می کند) GB:  داشتن ۱.۵GB فضای خالی بر روی یک پارتیشن ۲  HARD DISK

کارت گرافیک (VGA) و صفحه نمایش : با قدرت نمایش تصویر با وضوح ۸۰۰×۶۰۰ یا بالاتر

CD-ROM Drive : با قابلیت خواندن CD با سرعت۱۲X یا بیشتر

صفحه کلید و  Mouse سازگار با محیط ویندوز

البته گفتن این نکته ضروری است که این مشخصات، حداقل مشخصات لازم برای نصب ویندوز XP است و مسلم است که با این مشخصات ما نباید انتظار داشتن یک سرعت اجرای خوب را ازآن داشته باشیم.

اما اگر خواهان داشتن یک ویندوز XP با سرعت اجرای خوب هستید سیستم شما حداقل باید مجهزبه یک پردازشگر۶۰۰MHz به همراه ۲۵۶MB حافظه باشد.

یکی از ویژگیهای مهم ویندوز XP پشتیبانی از زبان فارسی است. اگردرهنگام نصب ویندوزXP این قابلیت را نصب نکرده باشید بازهم قادر به اضافه کردن این قابلیت به ویندوز خود هستید. البته برای این کار حتماً باید CD ویندوزXP را داشته باشد.

برای این کار شما باید به Control Panel(که از داخل منویStart قابل دسترس است) رفته و از آنجا وارد Regional Options شده سپس در پنجره بعدی بر روی گزینه Regional and Language Options کلیک کرده و در پنجره ای که باز میشود باید وارد قسمت Language شده سپس گزینه Install Files For Complex…را انتخاب کنید حال باید بر روی دکمه Apply کلیک کرده تا انتخاب شما اعما ل شود در این مرحله از شما خواسته میشود تا CD ویندوز XP را در CD-ROM قرار دهید پس از اینکه این کار را انجام  دادید و بر روی دکمه OK کلیک کردید تا ویندوز شروع به کپی کردن فایلهای لازم کند.

برای دانلود تحقیق آماده ویژگی های ویندوز XP و برنامه های موجود در آن درس سیستم عامل (۲) پودمان کاربری کامپیوتر از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها