پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۵ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۵ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال عبارت است از

از ابتدایی ترین تاسیسات اولیه در هر واحد تولیدی شروع میکنیم:

 

۱.۲- اتاق برق: برق مورد نیاز خط تولید را تامین و توزیع می کند.

۲.۲- موتورخانه: بصورت دیزلی کار می کند, دارای مشعل است و آب گرم مصرفی در گرمخانه ها را تولید می کند.

۳.۲- انبارها:

۱.۳.۲.- انبار قرنطینه : برای پی بردن به سلامت آرد دریافتی به ویژه در مواردی که احتمال آلودگی آن با آفات انباری  ، کپک  ، و سایر میکروارگانیسم  ها وجود دارد. لازم است از انبار قرنطینه استفاده شود و آرد دریافتی قبل از ورود به انبارها و سیلوها باید در این انبار نگهداری شده تا مورد آزمون لازم قرار گیرد و سپس در مورد نحوه استفاده یا عدم استفاده از آن تصمیم  گیری شود.

یادآوری : واحدهای تولید کننده ماکارونی که آرد را به صورت فله دریافت می  نمایند، باید یک سیلوی مجزا با ظرفیت مناسب به عنوان جایگزین انبار قرنطینه داشته باشند.

۲.۳.۲- انبار مواد اولیه

انبار مواد اولیه پودری : سیلوهای نگهداری آرد باید دارای سطح کاملا صاف بوده و غیر قابل لانه گزینی حشرات باشند بدین منظور می  توان از فولاد زنگ نزن با طرح و نقشه مناسب استفاده نمود، تعداد و گنجایش سیلوها بسته به ظرفیت تولید و مواد افزودنی مورد مصرف متغیر می  باشد.

یادآوری : در مواردی که سیلوهای نگهداری آرد در فضای باز قرار می  گیرند لازم است  ، در برابر رطوبت و حرارت عایق بندی شده و جهت محافظت بیشتر از سایه بان استفاده شود.

در انبار نگهداری مواد پودری لازم است از پالتهای مناسب ترجیحأ از جنس پلاستیک مقاوم استفاده شده و کیسه  های آرد با نظم و ترتیب خاصی روی آن چیده شود تا ضمن سهولت در حمل ونقل بوسیله لیفتراک  ، عمل تهویه به راحتی انجام گیرد و در صورت بروز آلودگی به آفات انباری تشخیص و سالم سازی آن آسانتر انجام شود و بتوان آرد وارد شده به انبار را به ترتیب مصرف نمود.

 در فواصل زمانی معین یک ماهه لازم است این انبار بطور کامل تخلیه و تمیز و در صورت نیاز ضد عفونی شود. برای مبارزه با جوندگان بهتر است در ساختمان انبار از موش  کش برقی و در صورت عدم دسترسی به این وسیله حداقل از تله  های معمولی استفاده شود.

یادآوری : در مورد استفاده از سبزیهای تازه لازم است محل دریافت  ، شستشو، تمیز کردن و سایر عملیات آماده سازی و سالم سازی جدا از سالن تولید و انبارها باشد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید ماکارونی رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها