پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی آبلیمو رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی تولید و  بسته بندی آبلیمو رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۴ صفحه

09307431004

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی آبلیمو حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی آبلیمو سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی آبلیمو سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید و  بسته بندی آبلیمو رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۴ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید و  بسته بندی آبلیمو رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید و  بسته بندی آبلیمو رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال عبارت است از

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

خواص آبلیمو رشته صنایع غذایی طبیعی و مضرات آبلیمو رشته صنایع غذایی غیر طبیعی :

آیا میدانید آب لیمو طبیعی در درمان ۲۲۰بیماری تاثیر مستقیم دارد و اگر بصورت غیر طبیعی تهیه گردد نه تنها خواص درمانی و غذایی ندارد بلکه موجب بسیاری از بیماریها از جمله سیروز کبدی ,سرطانهای مختلف و بیماریهای کلیوی و بسیاری دیگر از بیماریها میگردد.

شناسایی آبلیمو رشته صنایع غذایی طبیعی از دید یک مصرف کننده طبق استانداردهای جهانی و استاندارد ایران :

مهمترین مورد ی که یک مصرف کننده باید به آن توجه کند رنگ طبیعی آبلیمو رشته صنایع غذاییست که طبق استاندارد شماره ۱۰۷اداره کل استاندارد ایران زرد یا زرد کهربائی و دیگر خصائص آن ازجمله طعم طبیعی لیمو که ترشی مایل به کمی تلخی که ناشی از اسانسهای موجود در پوست بمقدار ۵/گرم در لیتر است می باشد.اسانسهای روغنی موجود در پوست که موقع آب گیری وارد آبلیمو رشته صنایع غذایی میگردد خود خواص ضد عفونی کننده زیاد داشته ونیز مانند حفاظی ویتامین ث موجود در آنرا حفظ میکند.از دیگر مشخصات یک آبلیمو رشته صنایع غذاییی طبیعی بوی آن که باید دارای بوی طبیعی لیمو ترش باشد دیگر لرد یا مواد جامد محلول در آن بوده که متاسفانه عوام فکر می کنند که در آبلیمو رشته صنایع غذایی هر چه کمتر باشد بهتر است ولی از لحاظ استاندارد حداقل ان باید ۸گرم در لیتر و حداکثری ندارد و بستگی به کیفیت لیمو و طبیعی بودن آبلیمو رشته صنایع غذایی است مقداری نیز که در ته شیشه ته نشین میگردد بواسطه خاصیت سوسپانسیونی آبلیمو رشته صنایع غذایی کاملا طبیعی است و از لحاظ استاندارد تا ۵درصد مجاز است.بنابراین آبلیمو رشته صنایع غذاییهایی که فاقد این ویژگیها ست باید در طبیعی بودن آن شک کرد.

 

شمه ای از خواص غذایی و درمانی یک آبلیمو رشته صنایع غذایی طبیعی :

۱-آبلیمو رشته صنایع غذایی در افزایش دید تاثیر دارد.

۲-آبلیمو رشته صنایع غذایی از تاسی سر جلوگیری کرده و در تقویت مو موثر است .

۳-لیموترش سرشار از ویتامینهای آ,ب ,ث ,آهن ,کلسیم ,سدیم ,منیزیم ,فسفر و پتاسیم است.

۴-آبلیمو رشته صنایع غذایی منبع مهم اسید سیتریک و اسکوربیک است که کنترل کننده اسید اوریک است.

۵-آبلیمو رشته صنایع غذایی باسیلهای مختلف حصبه و اسهال خونی و….نابود کرده و از بین می برد.

۶-اگر در سلامت آب آشامیدنی شک دارید چند قطره آبلیمو رشته صنایع غذایی به آن اضافه کنید که باعث ضد عفونی شدن آن میگردد.ضمنا در بسیاری از کشورهای پیشرفته این عمل برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی مرسوم است .

۷-آبلیمو رشته صنایع غذایی در هضم غذا ونیز درمان بسیاری از بیماریهای معدی تاثیر دارد.

۸-در درمان سرماخوردگی ،تب ،تنگی نفس ،رماتیسم ،التهاب ،دیابت ،ناتوانی جنسی ،ذ کام ذات الریه ،گلودرد چرکی ،غلظت خون ،تب ،خال سردرد،دردهای کلیه و شکم ،سنگهای کلیوی و کبدی ،چربی خون ،دفع آبهای اضافی و سموم بدن ،کم خونی، ترش کردن ،دفع سموم کبدی، تقویت اعصاب ،پیشگیری و درمان بسیاری از سرطانها،,پوکی استخوان ،نقرس ،سفیدی موی سر و درمان بسیاری از بیماریهای پوستی تاثیر مستقیم دارد.

۹-در خنثی سازی زهر حشرات ،عقرب و مار تاثیر دارد.

۱۰- از بین برنده جوشهای و دمل چرکی است.

۱۱- از پیری زودرس جلوگیری میکند.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید و  بسته بندی آبلیمو رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها