پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۴ صفحه

09307431004

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۴ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال عبارت است از

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

تاریخچه نام سس

اولین بار نام سس مایونز رشته صنایع غذایی در کتاب آشپزی کشور انگلستان در سال ۱۸۴۱م به ثبت رسید. گفته می شود که نام این سس را یک سرآشپز در سال ۱۷۵۶م ابداع نمود. این سرآشپز می خواست که پیروزی دوک را بر نیروهای انگلیسی که در ساحل ماهن پایتخت ماینورکا) با هم جنگیده بودند جشن بگیرد. احتمالاً نام این سس از نام این بندر گرفته شده است. البته این داستانی که در همه جا آن را نقل می کنند چندان هم کامل نیست.

در سال ۱۸۳۳م، آنتونی کارم” بیان کرد که نام این سس از واژه فرانسوی مانیر، به معنای احساس کردن، تلاش کردن و همچنین بهم زدن و مخلوط کردن گرفته شده است. معنای آخر این واژه دقیقاً با طرز تهیه ی سس مایونز رشته صنایع غذایی، جور در می آید و بنابراین ریشه این لغت فرانسوی می باشد. البته جای تعجب دارد کهکارم”، که با اعضای دربار ناپلئون و آشپزهای معروفی در پاریس همنشین بود و هر روز صبح به همراه دیگر سرآشپزها، لیست غذاهایی که باید آن روز تهیه می شد را با تلاش زیاد می نوشتند، نمی دانستند که تاریخچه سس مایونز رشته صنایع غذایی، به زمانی پیش تر از سال ۱۷۵۶م می باشد.

در حقیقت، گفته می شود که نام سس مایونز رشته صنایع غذایی اولین بار از نام “دوک ماین” (حاکم قسمت شمال غرب فرانسه گرفته شده که او در سال ۱۵۹۳م، ریاست نشستی که سران کشور فرانسه در آن حضور داشتند را به عهده داشت. هدف از این نشست، تعیین یک رهبر کاتولیک مذهب برای فرانسه بود.

تاریخ نشان می دهد که تا قبل از جنگ آرکوس در سال ۱۵۸۹م، هنوز نامی برای سس مایونز رشته صنایع غذایی مشخص نشده بود. این سس از آنجا مایونز رشته صنایع غذایی نام گرفت که “دوک ماین”، پیش از شکست در جنگ مقابلهنری چهارم”، اجازه گرفت تا خوراک مرغ با سس سرد (تقریباً به شکل سس مایونز رشته صنایع غذایی امروزی) خود را تمام کند.

 

سس تارتار

سس تارتار، نوعی سس سفید غلیظ است که از سس مایونز رشته صنایع غذایی و سبزیجات ریز شده (معمولاً ترشی خیار و یا پیاز  تهیه می شود. از این نوع سس برای چاشنی انواع خوراک های ماهی، به خصوص ماهی و سیب زمینی سرخ کرده استفاده می شود.

این سس را نباید با کرم تارتار اشتباه گرفت. سس تارتار از خانواده ی سس مایونز رشته صنایع غذایی می باشد.

سس، مایع غلیظی است که برای طعم و مزه دادن به انواع غذاها یا جذاب‌تر به نظر آمدن آنها به کار می‌رود. اصل واژه سس فرانسوی است که خود ریشه لاتینی دارد. برای مزه‌دارتر کردن غذا چاشنی‌های گوناگونی بکار می‌رود که سس‌ها جزئی از آنها هستند.

سس در تهیه غذاهای فرانسوی

سس‌ها نقش مهمی در تهیه غذاهای فرانسوی دارند. سس‌های فرانسوی را با استفاده از نشاسته یا راکس (آردی که در کره تفت داده شده است) غلیظ می‌کنند. مهم‌ترین انواع سس در دسته‌های زیر طبقه بندی می‌شوند:

سس بشامل که اساس آن را آرد و شیر تشکیل می‌دهد. سس مایونز رشته صنایع غذایی که در تهیه آن از تخم مرغ به عنوان پیمایه‌ساز (امولسیفایر) استفاده می‌کنند و سپس مواد دیگری همچون روغن و سرکه را بتدریج به آن اضافه می‌نمایند. سس‌های کره‌ای سس گوجه فرنگی که خود، نوعی سس مادر بوده و در تهیه بسیاری از سس‌ها کاربرد دارد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی سس مایونز رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها