پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۵۰۰ کیلوگرم در سال

پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۵۰۰ کیلوگرم در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۵۰۰ کیلوگرم در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۵۰۰ کیلوگرم در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۵۰۰ کیلوگرم در سال عبارت است از

دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

۱ ۵ میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

 

۱ ۶  – وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح ۷ نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

مطالعات بسیاری نشان داده است که مصرف روزانه شیر رشته صنایع غذایی به همراه میوه‌ها و سبزیجات، هم در بچه‌ها و هم در بزرگسالان باعث کاهش فشار خون بالا می‌ شود. اگر چه هنوز مکانیسم آن مشخص نیست، اما به نظر می‌‌ رسد که کلسیم، پتاسیم، منیزیم و پروتئین شیر رشته صنایع غذایی نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

 تحقیقات زیادی وجود دارد مبنی بر این که مصرف شیر رشته صنایع غذایی و لبنیات، خطر بیماری‌ های قلبی ‌عروقی را کاهش می ‌دهد. مردانی که بیشتر از دیگران شیر رشته صنایع غذایی مصرف می‌ کنند، کمتر دچار حملات قلبی می ‌شوند. همچنین مصرف شیر رشته صنایع غذایی کم‌ چرب به دلیل سرشار بودن از کلسیم میزان کلسترول بد را در خون کاهش داده و میزان کلسترول خوب را بالا می برد، اما فراموش نکنید که منظور ما از شیر رشته صنایع غذایی، نوع کم چرب آن است.

شیر و فرآورده های آن بدلیل ارزش غذایی زیاد درتغذیه انسان وسلامت جامعه نقش مهمی برعهده دارند. از طرف دیگر همین ویژگیها وصفات ممتاز غذایی درشیر،‌سبب می شود شیر بسرعت آلوده شود  باعث انتشار عوامل بیماری زا گردد. به همین دلیل چنانچه دربهداشت شیر درمراحل مختلف تولید، جمع آوری،‌حمل ونقل،‌تغییر ،‌تبدیل و توزیع و حتی مصرف آن دقت کافی نشود،‌بیماریها وعوارضی را درانسان ایجاد می کند.

درسبد غذایی هرایرانی مصرف شیر و فرآورده های آن سهم بسزایی دارد. بطوری که مصرف تقریبی سرانه هر ایرانی بیش از ۱۰۳ کیلوگرم درسال است واز این جهت ایران دربین کشورهای جهان درمصرف شیر رتبه بلایی دارد(مصرف سرانه شیر درجهان ۱۲۰ کیلوگرم درسال است).

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی جمع آوری شیر رشته صنایع غذایی با ظرفیت ۸۵۰۰ کیلوگرم در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها