پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۸ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۸ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال   بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال   عبارت است از

لهذا با توجه به موارد فوق میزان مصرف هریک در جدول مربوطه آمده است.

۱۲-۴- هزینه نگهداری و تعمیرات

هزینه های نگهداری و تعمیرات با توجه به درصد پیش بینی برآورد شده و برای هر سر فصل به شرح جدول مربوطه آمده است.

۱۲-۵- هزینه پیش بینی نشده تولید

با توجه به هزینه های تولید در بندهای قبلی معادل ۵% مبالغ فوق به عنوان هزینه های پیش بینی نشده تولید در نظر گرفته شده است.

۱۲-۶- هزینه استهلاک

با توجه به ضوابط و مقررات اداره امور اقتصادی و دارایی روش محاسبه استهلاک بعضی دارایی ها نزولی است، ولی به جهت سهولت در محاسبات طرح، از روش مستقیم استفاده شده که شرح آن در جدول مربوطه آمده است.

۱۲-۷- هزینه تسهیلات مالی

هزینه تسهیلات مالی با توجه به مبلغ پیش بینی شده تسهیلات در سر فصل سرمایه ثابت با ۱۴% سود سالیانه محاسبه گردیده و سایر فرضیات همانند مدت زمان مشارکت مدنی و فروش اقساطی و … این تسهیلات در جدول مربوطه آمده است.

۱۲-۸- جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

با توجه به ضریب در نظر گرفته شده ثابت و متغییر برای هر کدام از عناوین هزینه تولید، میزان هینه های ثابت و متغیر تولید محاسبه شده که در جدول مربوطه آمده است.

۱۳- برنامه فروش

با توجه به برنامه فروش پیش بینی شده برای طرح میزان درآمد حاصله از فروش محصولات در ۵ سال اول بهره برداری به تفکیک در جدول مربوطه آمده است.

۱۴- شاخص های اقتصادی طرح

با توجه به سرمایه گذاری های پیش بینی شده ، هزینه های تولید، مقدار تسهیلات بانکی و فروش پیش بینی شده برای طرح شاخصهای اقتصادی همانند نرخ بازدهی، مدت زمان برگشت سرمایه، درصد فروش در نقطه سربسر و … در جدول مربوطه آمده است.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال   که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها