پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و وسواس در بین دختران مقطع متوسطه

پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و وسواس در بین دختران مقطع متوسطه  به صورت کامل و آماده و کاملترین فایل موجود در فضای مجازی و در قالب ورد و قابل ویرایش در ۱۰۹  صفحه

پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و وسواس در بین دختران مقطع متوسطه به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی شامل عنوان بخش علمی ، پیشگفتار ، گزارش اصلی ، بیان مسئله ، روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بخشی از این پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی را مشاهده می کنیم :

مفهوم هیجانی موضوعی است که مورد توجه دانشمندان وفلاسفه قدیم بوده است وحتی داروین شواهدی یافت که در آن همراه با تکامل دستگاه عصبی مرکزی ،حالات هیجانی نظیر: ترس ،خشم ولذّت جلوه گر می شود .(اتکسیون ۱۹۸۶؛ترجمه براهنی ۱۳۸۰)

ولی بررسی علمی ودقیق آن به دهه ی گذشته بر می گردد که ابتدا در سال ۱۹۹۰پیتر سالوی هوش هیجانی را مطرح کرد و آن را به صورت توجه به هیجان ها وکاربرد مناسب آنها در روابط انسانی ،درک احوال خود ودیگران ،خویشتن داری وتسلّط بر خواسته های آن ،همدلی با دیگران واستفاده مثبت از هیجانها در تفکروشناخت مطرح کردند بعد گلمن ۱۹۹۵ هوش هیجانی را به عنوان یکی از مؤلفه های سلامت روان معرفی کردند وبر این باور بود که برای ارتقاءسلامت روان افراد باید مؤلفه های هوش هیجانی را در افراد پرورش داد. هم چنین اون بار آن نیزبا طرح نظر خود تحت عنوان بهره هیجانی آن را عبارت از قابلیت ها ومهارت هائی می دانند که بر روی توانایی فرد برای مقابله مؤثر با احتیاجات محیط وفشارهای آن اثر می گذارد بطور خلاصه گفته می شود که میزان هوش nافراد ،ضامن موفقیت آنها در درازمدت وکل زندگی نمی باشد بلکه ویژگیهای دیگری برای برقراری ارتباطات مناسب انسانی وموفقیت در زندگی لازمست که هوش هیجانی نامیده شود وطرفداران اصلی روان شناسی انسان گرایانه در این دهه گودون آلبورت ،آبراهام مازلو و کارل راجرز عقیده دارند که یکی از احتیاجات ضروری وجنسی انسان این است که نسبت به خودش احساس خوبی داشته باشد هیجان های خود را مستقیماًتجزیه نماید واز نظر هیجانی رشد کند. (هرمان ۱۹۹۲به نقل از سالوی وهمکاران ۱۹۵۸)

برای دانلود و دریافت پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی از این قسمت اقدام بفرمایید .

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها