کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس پیام های آسمانی

کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس پیام های آسمانی

نکته ای پیرامون کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس پیام های آسمانی

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته دبیری  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

بانک فایل پژوهشی معلمان :کنش پژوهی

 

قسمتی از این مجموعه

چکیده :

مطالعات نشان می دهد در خانواده های مرفه و تحصیلکرده ، طلاق والدین آمار مردود شدن دانش آموزان در امتحانات پایانی سال را بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در خانواده های کارگری و بویژه خانواده هایی که مادر خانواده سواد ندارد ، از هر دو بچه یک نفر ترک تحصیل می کند . همچنین در خانواده های کارمندی که مادری با سواد حضور دارد دانش آموزانی طلاق قبل از دریافت دیپلم مدرسه را ترک می کنند . البته هنوز به دقت مشخص نیست که آیا این شکست های تحصیلی ناشی از جدایی والدین و ضربه ناشی از طلاق است یا جو خانوادگی متشنج پیش از جدایی ، اما به هر حال آنچه مسلم است طلاق موضوعی صرفاً مربوط به بزرگ تر ها نیست و همیشه فرزندان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که باید به این موضوع ها نیز توجه جدی داشت .

اینجانب ….. دبیر …..  سالهاست که در آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستم  . متأسفانه در این مدّت  با شاگردان مشکل دار بسیاری  مواجه بودم و هر سال با تجربه بیش از قبل سعی در رفع یا کاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بین دانش آموزم حدود ده نفر آن ها  دارای مشکل ضعیف یا حاد بودند که در پی رفع نسبی هر یک برآمدم . شرح یکی ازموارد به این صورت بود . محمد امین  پسری بی نظم و حواس پرتی بود که با انجام حرکات ناشی باعث اذیّت و آزار دیگران بود  . و در کلاس من (پیام های آسمانی) توجهی به درس و کتاب نداشت.  من پس از مشاهده و مصاحبه با دیگران متوجّه از هم گسیختگی خانواده و محیط زندگی او شدم و با صحبت با مادر و ناپدری او و دیگران در پی رفع ناامنی و ترس و اختلالات رفتاری و اخلاقی او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسی  و همفکری باهمکاران و دیگران و درپیش گرفتن روش های مناسب موفّق به کاهش اختلالات رفتاری و اخلاقی او شدم .کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس پیام های آسمانیبرای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی دبیر پیام آسمانی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها