کنش پژوهی فردی مشاور حل اختلالات یادگیری دیسلکسی دانش آموزان با ترغیب همکارانم در استفاده از روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT )

کنش پژوهی فردی مشاور حل اختلالات یادگیری دیسلکسی دانش آموزان با ترغیب همکارانم در استفاده از روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT )

نکته ای پیرامون کنش پژوهی فردی مشاور حل اختلالات یادگیری دیسلکسی دانش آموزان با ترغیب همکارانم در استفاده از روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT )

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی فردی مشاور می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی فردی مشاور حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل کنش پژوهی فردی مشاور سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل کنش پژوهی فردی مشاور سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی فردی مشاور بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

بانک فایل پژوهشی معلمان :کنش پژوهی

 

قسمتی از این مجموعه

چکیده

اینجانب … چند سالی است که  بعنوان … اختلالات یادگیری..  با دانش آموزان … با ویژگی های رفتاری و اجتماعی متفاوت سر و کار داشتم. اما امسال یکی  از دانش آموزان مراجعه کننده به مرکز اختلالات ، با بقیه بچه هایی که تا به حال دیده بودم خیلی فرق داشت.        وی کودکی خجالتی، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت می کرد. با بقیه بچه ها دوست نمی شد و گوشه گیر بود. حتی قادر نبود که وسایل خود را از کیفش در آورد. کتابش را وارونه در دست می گرفت و هنگام تصویرخوانی از کتاب بخوانیم، می گفت: چیزی نمی بینم. در نوشتن نیز مشکل داشت و ساده ترین علائم کتاب بنویسیم را نمی توانست، بنویسد. او ریاضی را درک نمی کرد. به طور کلی او دچار اختلالات یادگیری یا دیسلکسی بود. در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، استدلال کردن و درک کردن مشکل داشت. با بررسی هایی که در مورد وی توسط خودم و همکارانم انجام دادم در یادگیری بسیار مشکل داشت. برای حل اختلالات یادگیری و رفتاری او نیاز به روش تدریس مناسب و خاص بود.

پس از مطالعه و بررسی فراوان، روش های ویژه ای را برای بهبود وضعیت او به کار بستم. و از مربیان مرکز نیز بخصوص خانم لیلا کریمی همکاری خواستم. راه حل های مختلف را آزمایش کردیم. بهترین راه این بود که نوآوری های آموزشی را به کار ببریم و با استفاده از فناوری نو اختلالات یادگیری مریم را حل کنم. بنابراین از خانم کریمی خواستم که در بهبود مشکل مریم از روش IT استفاده کند . و خودم نیز راهکار های مختلف را به وی می دادم.کنش پژوهی فردی مشاور حل اختلالات یادگیری دیسلکسی دانش آموزان با ترغیب همکارانم در استفاده از روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT )برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی فردی مشاور روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها