کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ با نشاط و جذاب کردن کلاس تاریخ

کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ با نشاط و جذاب کردن کلاس تاریخ

نکته ای پیرامون  کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ با نشاط و جذاب کردن کلاس تاریخ

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته دبیری  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

بانک فایل پژوهشی معلمان :کنش پژوهی

 

قسمتی از این مجموعه

چکیده

از زمانی که به تدریس درس تاریخ‌ پرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخی از دانش‌آموزان به کلاس شده‌ام؛ که از درس، کتاب و معلم گریزان و بیشتر سعی دارند که خودشان بصورت مستقل و بدون اتکا به معلم درس را فرا بگیرند. این وضعیت چندان برای من و کلاس خوش آیند نبود بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که می‌توانم وضعیت نامطلوب را دچار تغییر و تحول نموده و کلاسم را از هر لحاظ دارای شور و نشاط کافی نمایم.

نتیجه‌ای که در نهایت پس از به کار بردن راه حل‌های مختلف برای اینجانب عاید شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعالیت دانش‌آموزان در کلاس بوده است. که این مسئله برایم ارزش زیادی داشته است.

از دیگر مواردی که باید به آن اشاره شود کسب موفقیت دانش‌آموزان در آزمونهای مستمر و پایانی بود.

شرکت همگی دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در پرسش‌های کلاسی، انجام برخی تکالیف محوله و رقابت سالم در بین آنها از دیگر مواردی است که از کنار آن نمی‌توان به سادگی گذشت.

در نشست‌ها و گفتگوهایی که با همکاران مختلف داشته‌ام، در استفاده از راه‌حل‌های مذکور، بیشتر تشویق می‌شدم.کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ با نشاط و جذاب کردن کلاس تاریخبرای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی دبیر تاریخ روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها